Spring naar bijdragen

16-12-2010

PROUD2BME

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo Yajala en Harry, ook goedesmorregens:)

Moet vandaag ook werken, dus met zijn drietjes zijn we nu de bikkels van de dag:P
Ik hoorde het vanmorgen flink plenzen, hoop dat het voor strakjes droog is. Moet eerst de kinderen naar school fietsen, wel zo fijn als dat zonder regenpak kan!

En Yajala...vandaag dag 45 hè!:D

Ook alle latere inloggers een superdag toegewenst, hou het droog en maak er wat van!:present:

Toedeledoki!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Sara

Daar kijk ik altijd naar uit, de kortste dag, en dan...........haha weer richting lente!

Hier nog zo eentje, en als er dan in februari een dag met milde temperaturen en een zonnetje is denk ik iedere keer weer: 'zie je wel, de lente komt er nu heeeel snel aan' .......... iedere keer weer trap ik er in, hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toine alweer uitgelogd; wat je omschrijft zullen velen hier herkennen.
Ik ook, voor mij zijn het juist de (echte) emoties die ik probeer(de) te ontvluchten met drank.
En nu moet je het met de keiharde waarheid doen maar het gaat je lukken hoor, je bent goed bezig!
En dapper door met sporten, pfff heb ik respect voor, go man!

Ben wel benieuwd hoe anderen hier het Dictee gemaakt hebben? Het bleef daarna erg stil :D
Nog iemand met minder dan 25 fouten? (dat was toch t gemiddelde?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus en Von: als je nu in de natuur goed kijkt zie je de knoppen voor volgend jaar alweer zitten!!!
Weliswaar klein en bevroren of besneeuwd maar............de blaadjes voor komende zomer zitten er echt al hoor :present:
Daar kan ik me ieder jaar weer over verwonderen, het geeft me ook een dankbaar gevoel en ook een beetje nietig, want wat zijn wij nu helemaal in die machtige kringloop? Maar het geeft hoop da's zeker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Slok, goed onthouden dan maar hoe je je nu voelt..... werkt misschien preventief.

Dat van die knopjes vind ik ook altijd zo mooi Saar... belofte dat het in de lente weer helemaal goed komt.

Dictee: volgens mij had Joop er maar 14 of zo...
Gemiddelde was iets van 34 als ik me goed herinner.
Ik had niet meegedaan hoor, had gistereren avonddienst....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mornink, droge mensen en koeien ;) *

12 of 45 dagen, allemaal goed bezig!

Ergens doet het mij goed dat ik geen dagen tel. Ik drink vandaag niet en heb inmiddels een paar weken nix gedronken. Taal er niet naar ook. Heb nog wel elke dag het gevoel een kater te hebben maar dan vaak gelukkig zonder hoofdpijn. Emoties zijn nu zo gemakkelijk te verdragen! Blij dat ik het nog mee mag maken.

Het begint langzaam te lichten. Ergens jammer want nu is de kerstverlichting op z'n leukst.

Vandaag naar de tandarts, schoonmaken en zonder haken! Dat gepruts in mn mond, daar houd ik helemaal niet van. En al is de stoel nog zo modern, krijg toch altijd kramp in mn rug.
Goed doorademen maar.

Van fysio over ballet te horen gekregen: "is misschien niet zo'n goede sport voor je." Maar moet wel veel bewegen.
Dus ik baal en sta in dubio. De sportschool vind ik echt niets aan.
Wil maandag toch weer gaan dansen. Dan maar op een lager standje, als ik dat kan. Ik gooi me er meestal helemaal in.

Dictee niet meegedaan, bang om te zakken hahaha
Bij het nakijken zag ik wel dat ik veel woorden toch wel wist. Of ik ze ook goed had geschreven is een 2de.

Jaja, de lente is het volgende! Vind het dit jaar allemaal maar snel gaan. Over een paar dagen is mn zoon alweer in Nederland en als hij weer vertrekt zitten we alweer in 2011. Voor je het weet komen de eerste krokussen weer uit de grond!

Fijne dag!

* aangepast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...