PROUD2BME Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Goedemorgen Lieve allemaal!Wakker worden!!!!!!!!!!!!Weer een nieuwe mooie dag!Wel vroeg!!!!! ppppffffffffffIk ga me klaarmaken voor het werk!Fijne dag allemaal!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Morge Yajala,Je bent er lekker vroeg bij.Ik ga nu ook weg, hoppa naar de baas...Fijne dag allemaal.En geniet van je dieren, leek gister misschien of ik een hekel aan beesten heb, dat is beslist niet zo.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Hallo Yajala en Harry, ook goedesmorregens:)Moet vandaag ook werken, dus met zijn drietjes zijn we nu de bikkels van de dag:PIk hoorde het vanmorgen flink plenzen, hoop dat het voor strakjes droog is. Moet eerst de kinderen naar school fietsen, wel zo fijn als dat zonder regenpak kan!En Yajala...vandaag dag 45 hè!Ook alle latere inloggers een superdag toegewenst, hou het droog en maak er wat van!Toedeledoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 goede morgen allemaal. het is hier heerlijk fris en de sneeuw ligt nog. ben benieuwd wat de dag nog verder brengt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 g'morgen ik mag weer naar de tandarts vandaag :angry:fijne dag en hou m droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Thanks Toine, dat weten we dan ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Goedemorgen lieve mensen.....leuk om jullie alweer te zien..Gisteren lekker vrij geweest, veel gedaan...Vandaag wel een lange dag, moet werken tot 20 uur...vanaf 9 uur...lang geleden heb ik niet zo lang gewerkt...maar ja het is maar voor vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ook goeiemorgen,lang geleden zo vroeg uit mijn warme bedje,maar goed als ik naar Yaja kijk, ben ik nog laat.Maar er een fijne dag van mensen,het zijn de donkere dagen voor Kerst, maarna de feestdagen gaan de dagen weer lengen, gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Goeiemorgen Yaja, Harry en Suus!De rest is alweer onderweg?Harry excuus aanvaard, schrok wel n beetje van je gisteravond.Lange dag Susana, ben je goed uitgerust?Tis hier koud en idd voorspellen (natte) sneeuw, en morgen nog meer.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Hoi Jane; na 21 december alweer hoor !Daar kijk ik altijd naar uit, de kortste dag, en dan...........haha weer richting lente! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Good murning luitjes. Eerst maar even een bakkie koffie en nog een beetje verder wakker worden. Zit hier zo te gapen dat de tranen me over de wangen rollen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Wat ben je optimistisch Sara....op weg naar de lente...zo had ik het nog niet bekeken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 quote: Originally posted by: SaraDaar kijk ik altijd naar uit, de kortste dag, en dan...........haha weer richting lente! Hier nog zo eentje, en als er dan in februari een dag met milde temperaturen en een zonnetje is denk ik iedere keer weer: 'zie je wel, de lente komt er nu heeeel snel aan' .......... iedere keer weer trap ik er in, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Toine alweer uitgelogd; wat je omschrijft zullen velen hier herkennen.Ik ook, voor mij zijn het juist de (echte) emoties die ik probeer(de) te ontvluchten met drank.En nu moet je het met de keiharde waarheid doen maar het gaat je lukken hoor, je bent goed bezig!En dapper door met sporten, pfff heb ik respect voor, go man!Ben wel benieuwd hoe anderen hier het Dictee gemaakt hebben? Het bleef daarna erg stil Nog iemand met minder dan 25 fouten? (dat was toch t gemiddelde?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Goedemorgen,tjee wat een vroege vogels,ik ga steeds wat later wakker worden.Op zich niet zo erg, het enge nadeel isdat ik moet haaste.Dus ZZooooooeeeeefff.Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Suus en Von: als je nu in de natuur goed kijkt zie je de knoppen voor volgend jaar alweer zitten!!!Weliswaar klein en bevroren of besneeuwd maar............de blaadjes voor komende zomer zitten er echt al hoor Daar kan ik me ieder jaar weer over verwonderen, het geeft me ook een dankbaar gevoel en ook een beetje nietig, want wat zijn wij nu helemaal in die machtige kringloop? Maar het geeft hoop da's zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Hallo Albertina en Dag Albertina doe je wel voorzichtig, is glad glad hoorstraks is het zoefffffff----klats!------auauauau;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 He goedemorgen voel me zwaar shit ben echt gister weer aan de drank geweest he?Stomme koe die ik ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Sara: ik ga vandaag opletten...Ik ga werken...een hele fijne dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Goeiemorgen koe.Vandaag nieuwe kansen, niet teveel omkijken maar vooruit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Nou Slok, goed onthouden dan maar hoe je je nu voelt..... werkt misschien preventief. Dat van die knopjes vind ik ook altijd zo mooi Saar... belofte dat het in de lente weer helemaal goed komt. Dictee: volgens mij had Joop er maar 14 of zo... Gemiddelde was iets van 34 als ik me goed herinner. Ik had niet meegedaan hoor, had gistereren avonddienst.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ja mooi stom he?Kijk ook maar vooruit en niet terug Sara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Mornink, droge mensen en koeien *12 of 45 dagen, allemaal goed bezig!Ergens doet het mij goed dat ik geen dagen tel. Ik drink vandaag niet en heb inmiddels een paar weken nix gedronken. Taal er niet naar ook. Heb nog wel elke dag het gevoel een kater te hebben maar dan vaak gelukkig zonder hoofdpijn. Emoties zijn nu zo gemakkelijk te verdragen! Blij dat ik het nog mee mag maken.Het begint langzaam te lichten. Ergens jammer want nu is de kerstverlichting op z'n leukst.Vandaag naar de tandarts, schoonmaken en zonder haken! Dat gepruts in mn mond, daar houd ik helemaal niet van. En al is de stoel nog zo modern, krijg toch altijd kramp in mn rug.Goed doorademen maar.Van fysio over ballet te horen gekregen: "is misschien niet zo'n goede sport voor je." Maar moet wel veel bewegen.Dus ik baal en sta in dubio. De sportschool vind ik echt niets aan. Wil maandag toch weer gaan dansen. Dan maar op een lager standje, als ik dat kan. Ik gooi me er meestal helemaal in.Dictee niet meegedaan, bang om te zakken hahahaBij het nakijken zag ik wel dat ik veel woorden toch wel wist. Of ik ze ook goed had geschreven is een 2de.Jaja, de lente is het volgende! Vind het dit jaar allemaal maar snel gaan. Over een paar dagen is mn zoon alweer in Nederland en als hij weer vertrekt zitten we alweer in 2011. Voor je het weet komen de eerste krokussen weer uit de grond!Fijne dag!* aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Slokje ik zou maar wel ff terugkijkenalleen zo kun je beter zorgen dat het niet weer gebeurt.Wat gebeurde er en hoe komt het dat je bij drank kon komen?En misschien heb je dan weer vertrouwen voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 vandaag maar weer eens goed straf aan mezelf geven ben echt erg bagger bah wat een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden