niwi Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 ook goedemorgen Susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Goeiemorgen mensen,nog iemand second breakfast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 goedemorgen Jane....ik lust nog wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 ha ha Niwi en onrustigSowhat, t is wel een goeie hoor!dag Niwi, ouwe druktemaker;)ik ga maar weer eens spinnen op dekoude ochtend, al 2 weken niet geweest, foei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 ik ben meer een achtergrondfiguur he, Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Goedemorgen allemaal.Hier lekker aan de koffie mijn mannetje is nog een dagje naar zijn werk ik begin vanmiddag pas.Werk tot eeen uur of 10 door vanavond.Morgen een dagdienst.Woensdag een late weer.Donderdag een dagdienst en alles in huis halen voor de kerst.En vrijdag vrij jahhh lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Ben weer binnengefladderd, nu ff lezen...Tot zo;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 goedemorgen!poeh wat ben ik beroerd! maar dit wordt dag 1,geheid!heb al ochtendgymnastiek gedaan,in de vorm van staldeuren losgraven,ziet er wel leuk uit die sneeuwmaar je hebt er eigenlijk alleen maar last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Ben druk in de weer met de pc en met mijn lieve mensen die me steunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Sailor heb je de griep dan dat je je zo beroerd voelt of is het gisteren mis gegaan na het verdrietige bericht?Heb je inmiddels al een maatje gevonden? Ik hoop het voor je joh, het geeft echt veel steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 He sailor je mag ook mijn maatje zijn hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 gewoon aanmelden is toch makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Heerlijk, vakantie! Gisteren is klussen goed gegaan. Dochter sliep vannacht in een nieuw bed. Ook hebben we gisteren de nieuwe kunstkerstboom opgezet en opgetuigd met onze nieuwe kerstspulletjes. Onze oude kerstspulletjes hebben we allemaal bij ex-vriend achtergelaten. Soms als ik bedenk dat ik met moeite mijn eigen spulletjes heb meegekregen en zelfs gereedschap ben kwijtgeraakt door zijn vader, dan word ik nog kwaad (vriend wist niet eens hoe hij een hamer of schroevendraaier moest vasthouden, helpen met de klussen van gisteren en vandaag had hij dus ook niet gekund c.q. gedaan)Vandaag wil ik 1 van de 2 boekenkasten in elkaar zetten. Die hadden we ook al in de schuur staan, maar nog geen tijd gehad om in elkaar te zetten. Hier heeft het sinds gisteren niet meer gesneeuwd. Het is nog wel wit van de oudere sneeuw . Een mooie tijd voor binnenklusjes dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 He Kyra,Is er nog meer gevallen bij jullie?hier niet is lekker wit hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Ja lekker meis,Heerlijk voel me toppie.lekker hoor kan niet anders zeggen fris en fruitig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Zo...even bijgelezen en de eerste reep chocolade zit alweer achter mijn kiezen:$ Sinds ik gestopt ben ben ik zo'n snoepkont geworden. Niks in de kast is nog veilig voor mij. Gelukkig nog niks aangekomen, komt natuurlijk doordat ik ook kcal bespaar door niet te drinken. Ach, die chocolade is vast véél gezonder voor mijn lever:D:PLas dat Woman ook weer een blij meisje is, gelukkig!Sowhat ook nog goed bezig, mooi!Toine ook al weer op dag 16, doorbijten hè!Kyra, dag 3:present:Tatum al vakantie? Heerlijk! Geniet er maar lekker van! Gezellig toch weer hè zo'n kerstboom. Maar eer hij staat...grrrrrrr:o Succes met de kasten!Sailor:Las dat het niet zo goed met je ging gisteren. Maar nu wel een maatje en hopelijk gaat dat jou helpen door je lastige periode. Vandaag dag 1. En kom vooral hier waarneer je het moeilijk hebt hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Goeie morgen Kyra en Tatum.Klus ze Tatum. Klusjes vind ik meestal erg leuk om te doen. Die duren nooit zo lang. En Eks. ook weer in de kamer? Gut morningkkkkkkZo net ff boodschappen gedaan op laarzen maat 41. Veel te groot maar met 3 paar sokkels moet het lukken. Dat is weer binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 G'morgen all incl achtergrondfiguur Zo naar de tandarts, noodvulling eruit en kijken of de zenuw dood is, voor zover ik het goed heb begrepen. Gisteren in de bergen wezen kijken naar sneeuw, 130 km verderop, er lag wel wat op zo'n 1.200 meter hoogte en er waren een paar eerste skiers maar nog niet veel. Komende week wordt het weer warmer, winter zet dus nog niet door. Fijne dag vandaag en hou m droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 g'morgen den dhen....het boompje is gegroeid blijkbaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Ook goedesmorregens Bol:present:Ha die Dhen, moet nog wennen aan het weglaten van de dro;) Je ben een DHEN die DROog staat:PWel grappig dat jij daar bijna op zoek moet naar de sneeuw, terwijl wij er hier letterlijk over struikelen! Wel heel mooi hoor zo'n witte wereld, maar zou nu toch liever willen dat ik ergens in een warm land zat. Sneeuw vind ik leuk voor 5 minuten:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Ja goed boompje, nou ik nog oww nee ben aan het afvallen, niet groeien, ik heb er 8 kilo aangegeten in 22 maanden niet drinken, ben er nu 6 kwijt en de feestdagen hou ik dat graag zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 beetje water soms eks tss klinkt dat wel eks ? overnieuw: beetje water soms ekstertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Eks, Eksje, Ekstertje...het mag allemaal Dhen. No worries:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Fladder er weer vandoor! Moet nog wat doen:$Fijne maandag iedereen! Gek hè zaterdag is het al Kerst:o Wat vliegt de tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden