VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hou ze droog Wil!! Zelfs daar! Lukt je! Zeker weten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Speciaal voor jou VM, en natuurlijk ook voor de rest hier. 3 dagen zou wat weinig zijn hé.C U all l8tr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Oog is niet goedKlein oogje nu, hevig rood en pijnscheuten aiaiai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Woman, ga er even mee langs de dokterspost!Misschien kunnen ze iets geven dat verzacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Wil Woman,wie steekt er dan ook een boek in z'n oog???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Wou je het zo graag lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Zie je ook lichtflitsen Woman?Dat is geen grapje hoor, serieus bedoeld.En als een speer naar de eerste hulp als ik jou was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Nee maar seriieus Woman, ik heb lenzen en heb vaak last van bindvliesontsteking. Dus als het echt rood is en pijn doet toch maar naar laten kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Emma, je zit hier pas teveel als je er zelf last van hebt.Ik vind het zelf altijd een hele opgave om alles te lezen maar heb inmiddels leren scrollen.Ik kan het nog niet helemaal loslaten.Tatum, de verhuisstress valt misschien wat tegen, niet elke wolk is zo roze als je dacht.Maar gun jezelf toch een nieuw begin. Helder.Van drinken wordt het er niet beter op. Zooi in een nieuw huis is normaal, dat hoeft ook niet in 1 dag allemaal opgeruimd.Maak er wat leuks van met je dochter Suus, ik ben ondertussen ook wel benieuwd wie er nou voor je kinderen zorgt als je wegbent.Je poetst het huis 10 keer en hebt het alleen over je vreselijke man.Je vlucht weg van jezelf. Bedaar en pak deze kans om aan jezelf en je verslaving te werken.Kop op ! Die paar dagen kom je nog wel door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Similasan Caro dat ken ik niet??? Kan je dat gewoon bij de apotheek kopen???Wat vind jij van die laser behandeling? Ik denk er echt over om het te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ik zou toch liever een dokter roepen dan ei in mijn oog smeren Desi, ik heb het ook gedaan. Drinken na het verlies van een lief persoon. Zo begrijpelijk en toch je schiet er niks mee op.Wees er nu voor jezelf. Niet vluchten in die zooi. Nou deze dag viel wel mee. Had er geen fluts zin in vanmorgen maar toch wel aardig gewerkt.Nu koken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ik word zo opgehaald , huisartsenpost.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Thx Caro, ga morgen es kijken of ze dat hier hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hey Marieke, hoe was het afgelopen met het huisje waar je naar toe was gegaan om te bezichtigen? Is daar iets uit gekomen? En heb je met je zoon als iets afgesproken of is dat nog te moeilijk? Want als je dadelijk een ander huis krijgt, hoe gaat het dan met hem verder? Gaat hij dan met jullie mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Woman. sterkte meisen ik hoop dat het meevalt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hé Marieke wat jammer dat het niets is geworden met het huis. En wat vervelend dat je in de relatie met je zoon alleen staat omdat je man er niet tegen kan. Ja je voelt je dan zo machteloos hé? Ik hoop toch dat er gauw een einde aan komt hoor. Kan het niet zo dat, als jullie een ander huis hebben, hij dan daar blijft zitten waar jullie nu wonen? Of gaat dat niet?. Want waar gaat hij naar toe als jullie kunnen verhuizen? En hoe is het nu met de rest van de katten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Nu ben ik Piet PiraatEr zit een buts Hoop zalf erin en een ooglap24 uur laten zitten, dus dat wordt lachen de komende dag zonder dieptezicht. Dan moet het minder zijn, zo niet terugkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Wat is een buts Woman?Nu is het maar goed dan dat je donderdag geen buikdansen hebtalhoewel, dan kon je er een mysterieuze sluier bij doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Een soort wondje. Ik voel me nu echt zielig. Dus ik neem een oxazepam en kruip met een dekje op de bank. Hoop dat tevee kijken wel lukt. Ik neem die krengen nooit maar nu maar even wel doen. Oog moet rusten en mn lichaam zit in de stress van mn ziekenhuistrauma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ik heb wel echt veel pijn zeg, poehoehNou ja, pammetje laten inwerken en ik had al 2 asperientjes. Op de bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Heel zacht kusje erop Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Woman, je bent zielig. Ik ben met je begaan.Misschien wordt hetTijd voor een nieuwe actBeterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hallo allemaal,I jai jai..... wat vervelend nou Woman, niets mis met je netvlies of zo?Wat vervelend voor je, sterkte ermee !!Jeetje Dees ik hoop dat je een beetje slaapt zodat je je wat beter voelt. Marieke jammer dat het huis niets geworden is, hopen op een nieuwepoging.ER het is juist leuk om je te lezen, dus ga vooral zo door zou ik zeggen Ya het is heel confronterend om een dierbare dronken te zien, dat zetje weer met beide benen op de grond en dan besef je ineens dat dronkenzijn toch ook zijn nadelen heeft.Nou ga even tenu soepel aantrekken en relaxen !!groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Sorry hoor Woman, en misschien zou ik het niet moeten zeggen. Vorig jaar kwam er met de verbouwing tamelijk ruw een steen tegen mijn oog. Het deed best zeer en de wang werd ook nogal blauw. Maar denk je dat ik met pammetjes in bed ben gaan liggen?Jeetje mina, word toch eens een keer een vrouw! Groei een keer op joh!Waar gaat het nou helemaal over, je zit aan je pc geplakt omdat je een mailtje van dat vriendje wil, en als je maar een bluts hebt ga je meteen verdovingsmiddelen nemen.Als je een pappie wil heb je een goed vriendje getroffen.Maar geen wonder dat hij niet zo snel met reageren is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 val er weer middenin zie ik.... maar ik zeg niets :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden