niwi Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 ook goedemorgen, bolletje...ja, het is vaak zo....als het goed gaat, blijven ze weg...of juist niet goed....en dikwijls vervallen ze dan ook in oude fouten...helaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Lieve mensen. Jos is vanmorgen gestorven. Het is erg vlug gegaan maar voor hem zelf alleen maar heel goed. Ik ga ff wat mensen bellen.later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Bolletje toch.....gecondoleerd...en veel sterkte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Lieve Bol:heart:Gecondoleerd meissie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Bolletje gecondoleerd meis. Wat is dat inderdaad nog snel gegaan. Geen lange lijdensweg voor Jos dus. Hoewel ik uit jouw verhalen op denk te maken dat hij het leven de laatste tijd wel als lijden heeft ervaren. Voor jou nu een hele drukke , verdrietige en verwarrende tijd. Dingen regelen waar je hoofd waarschijnlijk helemaal niet naar staat. Weet dat ik veel aan je denk, dikke knuffel voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Bonbon, heel veel sterkte ook de komende tijd. Moet beangsigend en verwarrend voor je zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Bolletje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Bollie, gecondoleerd en heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Gecondoleerd Bolletje.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Lieve Bol; gecondoleerd..................woorden ontbreken me maar raar dat ik al zo'n voorgevoel had toen ik je vanmorgen schreef.........Sterkte lieverd steek meteen een kaarsje aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Dank jullie wel lieverds. Ik ga het wel redden hoor. Maar het is allemaal nog zo onwerkelijk. Het besef dat ik hem nooit meer ga zien, dat hij nu helemaal weg is, raar hoor.De meiden komen straks en dan gaan we even naar zijn flat om wat dingen te regelen. En verder zie ik wel hoe de dag gaat verlopen. Maar ik blijf sterk en ga niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Oké Bol, je staat er dus niet alleen voor, gelukkig.De komende dagen zul je geleefd worden, en idd laat de fles staan meid, ook daarna wanneer het echt tot je door gaat dringen.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Bolletje, gecondoleerd.Ik kan me voorstellen dat het nog moet doordringen. Zal wel onwerkelijk voelen nu. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Bol, sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Maar lieve kanjers, ga a.u.b. door met hier gewoon de dingen te doen die jullie anders ook doen. Praten over de dagenlijkse dingen. Dat blijft erg belangrijk. Ik ga het heus wel redden.Dank je Dhen en Toine. En iedereen die ik verder vergeten ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Jane toch, ik lag vannacht nog te bedenken, morgenochtend Jane even succes wensen bij de kaakchirurg, heb je afgebeld Kan je iets bereiken nog, voor een oplossing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Maak je over ons maar niet druk nu Bol. Ik heb even niks te melden. Ben in afwachting dat mn haar droog is en dan ga ik even naar de winkel lopen. Krantje halen. Verder niks vandaag. Jane al onderweg naar hulp voor de kies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 goede morgen,kan nog net,heb meer dan een klokje rond geslapen!restje narcose waarschijnlijk?poezebeest vond het einde,lekker pitten aan het voeteneinde!bol,jou een heel klein beetje kennende red je het wel vandaag,maar toch sterkte toegewenst!blijft toch altijd een schok!zo en nu even brunchen,tot laters!hoop dat ik kan slikken,doet nog steeds verd... pijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Bol meid gecondoleerd. Ik ben in gedachten bij je.Desi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Ben net terug van mijn rij avontuur. Tsjezus wat een sneeuw:huh:Heel langzaam rijden op de weg gaat enigzins maar zet de auto niet op een parkeerplaats want dan kom je niet meer weg. Rijden is een crime maar verder heeft het wel wat.Goh Bolleke toch en dat net voor de kerst:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Bolletje, gecondoleerd met het verlies van Jos.En voor de komende tijd veel sterkte toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Lieve Bol, gecondoleerd. Voor Jos en jou misschien ook opluchting maar dat neemt niet weg dat het gemis er zal zijn en komen.Blijf sterk meid, morgen 1 jaar zonder alcohol. Je doet het goed. Langzaamaan stel je je grenzen, kom je voor jezelf op, goed van je.Wij denken aan je in deze moelijke tijd. Liefs Fran en BB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Wow...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Lieve BolGecondoleerd met het verlies van Jos,hij heeft het goed gehad bij jouen hem is een lange lijdensweg bespaard.Natuurlijk ga jij het reddenen natuurlijk ga jij niet drinkenen natuurlijk leven we allemaal mee met jou:heart:en je weet, je bent hier altijd welkomals je even afstand wilt nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Glad op de weg ? OwjeePrins is busschauffeur, dus hij rijdt de hele dag al....dqan zal hij wel komen, toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden