Spring naar bijdragen

zaterdag 25 december 2010


witte

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi, beste mensen, ik lees zo nu en dan even snel mee.
En reageer eigenlijk nooit. Niet zoveel te melden.
Vandaag zie ik toch heel veel positieve reacties, fijn.
Hier gaat het nog steeds prima, wel eens moeilijke momenten, maar tot nu toe in staat ze het hoofd te bieden.
Bol, je bent altijd wel heel positief, ik kan me voorstellen dat het lang niet altijd makkelijk is. Knap hoor.
Wat laat maar welgemeend nog een fijne kerst toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeltje als ik niet zo positief was, had ik het nooit vol gehouden met J. 10 jaar intensieve verzorging was heel zwaar. ook omdat J. gewoon niet posief kon reageren en altijd aan het schelden was op iedereen en alles.
Gelukkoig heb ik vorig jaar maart toen hij voor de eerste keer opgenomen werd in het verlp. tehuis, al een stukje afstand kunnen nemen. Dat is heel erg goed geweest want nu kon ik, toen hij in de flat was, het van een afstand zien en was niet meer heel dicht bij hem met mijn gevoelens. Ik ging ook niet iedere dag meer naar hem toe wat ik 9 jaar wel gedaan heb, maar een paar x per week. Zo heb ik toch langzaam die afstand kunnen handhaven en dat is mijn redding geweest, anders was ik er echt onderdoor gegaan.
Nu ben ik blij. Blij dat het zware leven voor hem, afgelopen is en dat hij nu de rust heeft, en ik verder kan gaan met mijn leven. En op de klap zit ik nog te wachten, ik bedoel ik kijk heel goed naar wat ik voel en of ik iets weg druk maar vind niets.:)

Dag lieve Popiejopie.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed van je Bol, als je een neiging naar verslaving hebt, vergt het enorm veel inspanning, kracht en zelfvertrouwen om er niet aan onderdoor te gaan.
Als ik jullie lees bedenk ik dat ik eigenlijk altijd een redelijk makkelijk leventje gehad heb en toch heb ik jaren teveel gedronken en waarom. Schiet mij maar lek, ik weet het niet.
Maar nu voel ik me prima en ook partner en gezin zijn blij. Waarom altijd zo moeilijk gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Kore

De top 2000 is weer begonnen....


Zijn er hier nog meer fans???




Ik geniet er ieder jaar erg van:D



Nou en of, ik sta er mee op en ga er mee naar bed. En weet je? Mijn zoon van 9 zat vanavond naast mij in de auto 'wat een leuke muziek he pap?' Hartstikke goed. Het ene moment wil ik 'm achter het behang plakken en dan dit weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Spud

Dikke laag, mijn enige meetinstrument zijn de katten, die van 7 maanden zakken tot hun schouderbladen en de kleine tot zijn nek, maar dat mag voor hen de pret niet drukken.
;)



En ik ben blij dat ik een zwarte hond heb, ik kan 'm nu goed volgen als ie loopt te scharrelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens hoi allemaal, bedankt voor jullie lieve berichtjes gisteren. Ik zat er helemaal doorheen. Vanochtend natuurlijk een kater van jewelste. Niet alleen van de alcohol, maar ook over de dingen die ik tegen mijn ex heb gezegd. Zij blijft een geweldige vrouw die mij toch maar weer vergeven heeft wat er is gebeurd. Ben op mijn vingers getikt door tactive vanwege 'schuttingtaal', zijn wel streng zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, hier zit ook de eerste kerstdag erop, droog welteverstaan en zonder enige moeite...:D

Bezoek gehad van ouders en zus en zwager.
Lekker gegeten en nu heerlijk aan het uitbuiken met een bakkie thee en een kerstkransje.
Drank was geen enkel probleem, had ook niks in huis en ervaar ook veel steun van mijn ouders en mijn zus en zwager.

Helaas zaten we allemaal te vol van al het eten dat de WII al snel weer de weg naar de bergkist vond, herhaling met Oud & Nieuw bij mijn zus en zwager in hun nieuwe huiske en gelukkig dan ook weer met mijn kids...

Ik mis mijn kids, maar op de een of andere manier heb ik mijn rust en kalmte hervonden...
Op naar de tweede kerstdag, ik ben er klaar voor...
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook weer thuis. Geheel droog, niet de arreslee uitgegleden :D

Ik heb de drank soms wel gemist, maar het was goed uit te zitten. Verder heerlijk gegeten en gezellig gepraat. En dat alles zonder ruzie :heart:

Morgen een dagje thuis met dochter. Misschien alvast haar nieuwe kast in elkaar zetten. Hoeven we dat maandag niet meer te doen en dan is haar kamer af voordat ik in januari weer naar werk moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...