Spring naar bijdragen

vrijdag 31 december


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 337
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve kanjers/strijders/lotgenoten...:present:

Wat een overpeinzingen lees ik hier allemaal... Komt dat omdat het de laatste dag van 2010 is?
Jopie, heel veel sterkte vanavond, ik lees dat je niet zo lekker in je velletje zit...
Tja, en die vogels... daar had ik nog nooit over nagedacht eigenlijk... ik neem aan dat ze inderdaad op open vlakten en in de bossen schuilen of zo...

Onze hond heeft nu al de kolder in de kop, ze is heel wild en onstuimig, zal ook wel door het geknal komen en we moeten vanavond te voet met de hond naar onze vrienden wandelen (en vannacht ook weer terug) tussen al dat geknal door... hopelijk gaat het allemaal goed.

Ik heb mijn rugzak al gevuld met 2 flessen kinderchampagne:D Dus ik zit lekker droog, haha.

Dan wil ik iedereen hier een fijne droge jaarwisseling wensen en dat we allemaal sterk mogen zijn en vol goede moed en in goede gezondheid het nieuwe jaar in te luiden!

HAPPY NEW YEAR!! :heart::present:

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer toch Wijfie dat het gisteren weer niet goed gegaan is. En beroerd voor je dat je zoon weer thuis is.
Zou het niet goed zijn dat je regels stelt? Zwart op wit en hem dat laat ondertekenen? Klinkt wel heel officieel maar misschien kan hij zich dan daar aan houden. Je kunt hem dan altijd terug fluiten en zeggen "dat zijn de regels en jij hebt ondertekend dus moet je je daar aan houden", of denk je dat dat zo niet gaat lukken.
Verder zou ik het geweldig vinden als je inderdaad Refusal gaat slikken, want die trekmomenten zijn er niet de hele dag. Ik neem het altijd s'ochtends in want dan heb ik nooit geen trek. Wanneer ik wel trekmomenten heb, zijn ze zo weg omdat ik weet dat ik toch niet kan drinken.
Heeft me gisteren enorm geholpen hoor, anders was ik zeker gaan drinken en dan had ik nu met enorme schuldgevoelens gezeten. Nee Refu is een ontzettend goed middel voor mij.
Gaan we het dan samen doen? Zou geweldig zijn.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Wijfie je moet gewoon naar de huisarts en legt het probleem voor. Wel wordt er aangeraden dat, als je hartpatient zou zijn, je erg op moet letten, maar verder kan zo'n pilletje geen kwaad.
ik slik twee halve per week en dat is voor mij voldoende. Wel even goed lezen wat de consequenties zijn als je toch gaat drinken want die zijn niet mis hoor. Heb het jarenlang gevoeld en dat is geen pretje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve mensen, veel plezier vanavond en folle lok en seine.

Heb net vuurwerk gekocht...leuk. Al zeker 10 jaar niet meer gedan. Zo naar familie en lekker appelflappen eten. Take care, niks doen wat ik ook niet zou doen:D.
Liefs BB

Ola Ferry, hoe ga je jongen? Groeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de hele dag gewerkt en nu moe maar voldaan achter de pc:)
Heb vandaag familie op bezoek, kan dus niet echt langskomen hier. Dus nu ff snel...
Heb geen Jip&Janneke champi in huis...was uitverkocht hoe vindt je die!:o
Hebben nu Partyfizz (klinkt vieszzz hè!) in huis. Met een etiket vol Disneyprinsessen.....Jak!
Maar....ik drink niet! Ja straks: Partyfizzzzzzzz........Sprankelende drank zonder alcohol......
Maar goed, kan dus in ieder geval iets ontkurken vanavond;)

Ik wil iedereen vast heel erg bedanken voor alle steun het afgelopen jaar. Fijn dat jullie er waren!:present:
Ik zal op jullie klinken om 0.00 uur! Dat we allemaal een droog of een zo droog mogelijk 2011 in mogen gaan en dat het een mooi jaar mag worden:)

Proost!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Wijffie
Van te voren bedenk ik welke triggers op mn pad komen de komende weken. Bij enige geringe ienieminie twijfel van "ik zou wel eens" gaat er bij mij een groen pilletje in. Dan krijg ik ook geen trek, want die ben ik dan vóór....
Bij anderen kan het heel goed zo niet werken, die moeten weer elke dag, of om de dag of iets dergelijks slikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie er niet uit dus voor 24.00 omkleden drup.
Om 22.40 begint de riverdance en daar verheug ik me zo op maar duurt lang en zal het zien. Heb alle opnames op dvd maar deze is live uit China.
De dans van de Ieren die naar Amerika gingen..........
Een groter plezier konden ze me niet doen met oudjaar.
Deze afsluiting van 2010 kan niet meer stuk dus.

Ja ook voor mij een heel bewogen jaar door het grote afscheid van mijn geliefde huis en herinneringen. Toen de grote oversteek naar een klein flatje, afscheid van mijn laatste kat en gaan wonen in een wildvreemde omgeving.
Was zwaar en nog maar heb mijn zegeningen zoals jullie, Caro en broertje die weer belde maar ook dat ik geen trappen meer hoef te lopen en eindelijk een goede scoot heb waarmee ik niet omval.
Vele goede dingen om naar toe te kijken en die hebben we allemaal als we om ons heen kijken.

Wens jullie allemaal een goed begin voor 2011 en sterkte voor wie het nodig heeft want ook dit jaar zetten we er weer de schouders onder met z'n allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...