lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 naahhh Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 ik heb nou jou tochlekker stuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Niet verlegen worden, schoonheid.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 sjaloers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 hoef niet hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 2011...Vrede en alle goeds voor jullie allen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 HAPPY NEWYEAR!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Lieve kanjers,Een heel gezond en liefdevol 2011. Met heel veel geluk en doorzettingsvermogen om jullie doelen te bereiken.En m'n poes gaat helemaal uit haar dak hiero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 de mijne onder de tafel Bolmaar wel rustig.Ik hoop dat jij een jaar tegemoet gaatwaarin alles op zijn plek gaat vallen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Hoe is het mogelijk zeg, mijn kat zit onder de bank. die is 10 cm. hoog:oDadelijk heb ik een platte poes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Beste wensen voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Jop (smak smak kledder,) jij ook een heel fijn 2011 lieverd. Met heel veel liefde en warmte. Dat wens ik voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Marc een heel goed jaar voor jou ook(we zijn verkleed hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Gelukkig nieuwjaar allen!!! En vooral, blijf gezond! Poezen hebben zich goed gehouden vanavond. Lekker hier in de kamer maar nu zijn ze toch naar boven gevlucht.En ik heb gedaan wat ik van mezelf moest doen. Naar buiten en de buren een gelukkig nieuwjaar wensen. Nah, het waren er maar twee. Twee ouwe mannetjes. De buurvrouwen bleven binnen. Geeft ook niks. Ze hebben groot gelijk. Prachtig vuurwerk hier zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Mijn vissen maken er niets van mee,zitten nog onder het ijs,arme beestjes ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 goed voorbeeld doet goed volgen Mupmijn buuf is bijna 87ook maar even mijn leven voor riskeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 zo, ik ga uitloggennog een fijne nacht allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Slaap lekker Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ik ga ook:lips:mooie dromen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Jij ook lekker slapen Kore. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Goed dan blijf ik niet achter en ga ook zo m'n warme bedje in. slaap lekker allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Nog even en ik zit hier alleeen?Welterusten dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Hee Witjetwinniehappy newyear:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Hallo lieve mensen allemaal. Folle lok en seine en alle goeds voor 2011.Gezellige avond gehad, vuurwek was mooi en nu moe maar tevreden te bed.Jane.....vertel! Word ik zo nieuwsgierig van.......Doeiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Borderliner1964 Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Lieve mensen, ik wens jullie allen een gezond en liefdevol 2011. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden