rapilos Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Ja, Myrian,Ik drink al die tijd niet meer.(Op een advocaatje met slagroom na, met de kerst.)Na talloze stoppogingen weet ik inmiddels dat een wijntje helaas niet voor mij is weggelegd.Gaat misschien 3 keer goed, en dan wordt het toch weer een fles.Het forum houdt me ook lekker scherp.En hoe gaat het met jou?Zal je nog even lezen op "wie is wie" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Myr. Mijn vriend is 24 dec. gestorven en afgelopen donderdag gecremeerd.Hij was behalve dat hij een fistel( chronische ontsteking) had, kerngezond maar at niet meer alleen maar hele lekkere dingen en nutridrink. Daarbij heeft hij altijd erg veel wijn en sterke drank gedronken. Ja dan kan het lichaam die ontsteking niet de baas en sterf je er aan. J. is 73 geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Tja, lees net;Een fles per dag Myriam,Dat is duidelijk veel te veel.Maar dat wist je zelf ook al he.Heb jij soms op het forum van alcoholonder controle gezeten.Dat is van de b.rijder.Daar ben ik 2.5 jaar geleden ook geweest.Maar dat forum is nauwelijks actief (of dat moet inmiddels veranderd zijn) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Jeetje bolletje, gecondoleerd, dat is nog heel vers. Maar een fistel kan toch heel goed behandeld worden? Of was zijn conditie heel slecht begrijp ik hieruit.Moet heel zwaar voor je zijn geweest.sterkte, liefs myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 rapilos je hebt het niet helemaal gelezen denk ik. een fles wijn is 7 glazen ik drink er 4. Teminsten dat is de bedoeling voorlopig. Ik zat inderdaad oop dat forum als enigste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Hallo lieve mensen, zo vakantie weer bijna voorbij. Een mooie balletvoorstelling in denlande afgesloten met een heerlijk vies, goor, calorierijk maal van de Mc donalds, brrrrrrrr.Morgen is het weer klaar, dat loopt hier de spuigaten uit. Suiker is ook verslavend en hoe!!!Dat mooie slanke lijf is een beetje gegroeid en das nog te overzien maar geen maat kunnen houden he:huh: Hoest nou toch mogelijk.Nu nog ff lekker op de bank voor de kachel en morgen weer werken, ook best leuk. En alweer nuchter, sa fijn.Welkom Myriam.7 glazen uit een fles wijn? Kleine glaasjes zeker;) Goed dat je mee komt schrijven. Ik heb veel aan het forum gehad en nog. Dat wens ik jou ook toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 inderdaad kleine glazen van 100 ml Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 vind je dat geen verslaving in stand houden, Myriam ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Dank je Myr. Lief van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Zie dat Wijfie er ook weer is. Een beetje opogeknapt na vanmiddag meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Had je bericht ook gelezen van vanmiddag Wijfie. Moeilijk blijft het hé? Kinderen zijn van jongs af aan zo gewend dat ouders maar voor hun moeten blijven zorgen. en ze willen maar wat graag in die rol blijven.Toch houd jij die afhankelijkheid in stand lieverd. Misschien omdat jij net zo afhankelijkbent van zorg voor hem als hij van jou. toch zal jij hem duidelijk moeten maken dat hij op eigen benen moet staan. Dat is jouw taak als moeder, hoe moeilijk ook. Hij zal het zelf nooit doen omdat dat zijn taak niet is.Jij moet voor de tweede keer die navelstreng door knippen lieverd dat is de enigste manier waarmee je hem helpt.Hij zal zelfstandig moeten worden en hoe langer jij wacht des te moeilijker het voor hem wordt.Ik weet het, ik was pas 32 toen ik voor het eerst op eigen benen kwam te staan. Echt lieverd, hak die knoop door en je zal zien dat het leven voor hem en jou beter zal worden. Niet in het begin maar als je deze keer doorzet zal het z'n vruchten af gaan werpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Myr,Ik had het wel goed gelezen hoor, maar bedoelde dat je dus op 1 fles wijn ZAT4 kleine glaasjes per dag is natuurlijk een hele verbetering, maar denk je dat vol te houden?Mij zou dat niet lukken, tenminste..niet op langere termijn.Maar.. we zijn allemaal anders, en ieder volgt toch zijn eigen traject.Tijd zal het leren he.In elk geval goed joh, dat je er zo bewust mee bezig bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Beste mensen,Ik neem nog een kopje slaapthee, en ga naar bed.Morgen om 8.00 bij de tandarts zijn.Verder werken aan mijn implantaat.Brrr.Welterusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Trusten voor die er nog zijn. Ik beantwoord morgen wel de vragen die zijn blijven liggen.Liefs myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Succes Rapizal voor je duimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annemieke Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Hi iedereen,Wou ff zeggen dat het me gelukt is om vandaag weer droog te blijven. Officieel nu vier dagen. yeh!!!Op na dag vijf!!Weltrusten allemaal!!Liefs... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Ongelezen kom ik binnenvallen.Morgen weer werken. Mijn vakantie van 2 weken voorbij. Wat jammer.Maar ook: wat een groei ten opzichte van vorig jaar toen ik nog ondergedoken zat bij Woman. Onze eigen plek, wat een geluk. Opnieuw het buffet kunnen neerzetten wat ik elk jaar deed. De kerstboom staat nog. Normaal bij een levende boom had ik die vandaag zeker het huis uit gebonjourd. En dan kon ik de naalden nog een half jaar later terugvinden. Nu - in dit huis - heb ik voor het eerst een kunstkerstboom. We kunnen de boom nu rustig tot driekoningen laten staan. Moet ik nu blij zijn of verdrietig? Soms weet ik het niet. Dat is het leven.Film "Australia" begint weer. Ik ben weg. Bye and happy newyear!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 hoi Tatum, ik zie dat je nog online bent, en hallo forumvrienden die ook online zijn, en dan nog al die anderen die meelezen...waarom ook die niet een goedenavond van mij. Sodeju, ik ben erg royaal vanavond zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Tatum, wees blij met die kunstboom!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Tatum, wees blij met die kunstboom!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 mooie film he tatumen laat de echte bomen maar in hun bos:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 hoi Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 draag jij trouwens ooit zo'n pet?? die we beiden ophebben??? Ikke niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Heee Beate,Of ben je alweer weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Hoi Mup, nee ik ben er weer, sinds 1,5 dag ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden