Spring naar bijdragen

04-01 2011


sailor

Aanbevolen berichten

Het valt niet mee he Dhen, soms
maar je bent weer een stap verder dus
ik gun je steeds meer kunnen!
en dat je hetzelfde wilt is al heel wat in een relatie!

Josje, succes!
In de hamsterwerken kun je 2=1 voor de kruidentheetjes gebruiken.
ik heb weer een hele voorraad met zoethoutthee en verse gember ingeslagen
met sterremunt of sterremix is gember ook heerlijk.
Voor gezond ontgiften kun je Yerba Maté gebruiken (ff googlen)
ook daar wat zoethout bij voor de smaak. Te veel zoethout (drop enz) is niet goed als je
aanleg voor hoge boelddruk hebt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vandaag zes dagen droog. Moet wel elke keer bewust blijven waar ik het voor doe. Heb elke dag wel trek. En elke keer dat irritante stemmetje: Annemieke je bent niet echt alcoholist je kan wel een paar drankjes nemen. Je kan nu toch ook zonder??
Zwaar irritant. Ik trap eer niet meer in. Igg niet vandaag!

Nog zo'n leugen: Het is toch zonde om af en toe geen glaasje te drinken. Je bent niet eens ECHT alcoholist. Je ontneemt jezelf iets lekkers/leuks terwijl dat helemaaal niet hoeft!!

Haha belachelijk eigenlijk als je het opschrijft. Maar is dit herkenbaar????????????

Liefs...(l)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal :D

Terug van mijn werk en vandaag een gesprek gehad met mn baas.
Ik mag zelf aangeven als het mij teveel gaat worden qua uren en /of dagen, maar het uiteindelijke doel moet toch blijven dat ik strakkies weer in mijn oude patroon aan het werk ben.
Ook besproken met mijn collega's dat ik momenteel nogal veel aan mn koppie heb en kreeg lieve reacties dat ze daar rekening mee konden houden, wat ze zoiezo al doen hoor...
Nogmaals, Ik ben zo blij met mijn werk, collega's en baas...

Straks weer fijn naar een meeting en morgen gelukkig vrij, effe een dagje rustig beginnen, al heb ik genoeg te doen op zo'n vrije dag...

Jimi, mijn herder/bordercollie is sinds gisteren ook naar een gastgezin tot mijn ex-partner een plek voor zichzelf heeft gevonden, wat een stuk rust in huis geeft (minder zorgen)

Annemieke,
Ik herken het wel hoor die gedachten,
die ontkenning (terwijl je zelf eigenlijk beter weet) van het niet kunnen omgaan met drank,
die positieve dingen die je jezelf wel herinnert van drankgebruik maar voor het gemak vergeet je even de katers en de puinhoop die je er tijdens drankgebruik van maakt.
Allemaal zeer herkenbaar...
Je verslaafde brein kan je aardig in de loeren leggen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja hoor annemieke hèèl herkenbaar,maar oh zo gevaarlijk.

teveel,lekker hè als je plantje goed loopt,maar het kan helaas ook heel anders,als ik vroeger 'smorgens vroeg aankwam,en werd verwelkomt met de woorden "goh wat zijn we blij dat je er bent" kon ik gelijk wel een hotelletje bestellen!!
ik heb 10 jaar aardgaskoeling gedaan,en je wil niet weten hoeveel gasveldjes wij in holland hebben!
wel een verschrikkelijk leuke materie,maar altijd weg of onderweg,want stilstand kost een heleboel
centjes!! dus alles moest liefst gisteren klaar!!!

benieuwd hoe jopie haaar eerste werkdag is bevallen,gelukkig was het niet glad hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep Sailor,

Lekker als ie goed loopt, perfect voor de productie en je hebt wat tijd voor je taken naast het primaire proces.
Maar de operator in me wil ook wel eens ergens aan schroeven, wat bij te regelen hebben, na moeten denken.

Maar dat kan allemaal op zijn tijd, vind nog steeds dat ik een moordbaan heb...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een storm weer
Alles verandert.....

Poespoes +++
Buikdanslessen veranderen
Mn vriendin vertrekt over 3 weken naar een oorlogsland met risico
De relatie met Prins moet nu écht platonisch blijven

Grote veranderingen en verschuivingen
Ben ik even blij dat ik niet meer drink, dan was ik wel koppie onder gegaan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag lieve kanjers.

Hier ff een teken van leven van Bolletje. Wilde vanochtend net een berichtje schrijven toen ze voor de deur stonden dus gelijk hup hup, de bus in. We hebben vandaag z'n best gewerkt en na een nacht ook heel slecht slapen ( ja jullie horen het goed) viel pas om 4.30 in slaap, is Bolletje een beetje kaduc. Dus gaat ze zo op de bank liggen.
Morgen moeten we nog een keer rijden en dan is de flat helemaal schoon.
Misschien kom ik straks nog ff babbelen maar ga nu eerst ff lekker plat.
Doei doeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
blondie6173

Goedemiddag allemaal
:D



Terug van mijn werk en vandaag een gesprek gehad met mn baas.


Ik mag zelf aangeven als het mij teveel gaat worden qua uren en /of dagen, maar het uiteindelijke doel moet toch blijven dat ik strakkies weer in mijn oude patroon aan het werk ben.


Ook besproken met mijn collega's dat ik momenteel nogal veel aan mn koppie heb en kreeg lieve reacties dat ze daar rekening mee konden houden, wat ze zoiezo al doen hoor...


Nogmaals, Ik ben zo blij met mijn werk, collega's en baas...




Straks weer fijn naar een meeting en morgen gelukkig vrij, effe een dagje rustig beginnen, al heb ik genoeg te doen op zo'n vrije dag...




Jimi, mijn herder/bordercollie is sinds gisteren ook naar een gastgezin tot mijn ex-partner een plek voor zichzelf heeft gevonden, wat een stuk rust in huis geeft (minder zorgen)




Annemieke,


Ik herken het wel hoor die gedachten,


die ontkenning (terwijl je zelf eigenlijk beter weet) van het niet kunnen omgaan met drank,


die positieve dingen die je jezelf wel herinnert van drankgebruik maar voor het gemak vergeet je even de katers en de puinhoop die je er tijdens drankgebruik van maakt.


Allemaal zeer herkenbaar...


Je verslaafde brein kan je aardig in de loeren leggen;)



Ja idd echt krom kan een verslaafde denken. Ik vergeet ook gewoon ook echt de negatieve dingen van alcohol. Althans het is een beetje zo als een vrouw die bevalt en de helse pijn voelt en denkt nooit weer. en na een tijdje weet ze well dat het pijn heeft gedaan maar gaat ze toch voor een tweede kind want het is niet meer vers haha. snap je?

Wat fijn trouwens dat je zulke begripvolle collega's hebt. Is vast een last van je schouders afgevallen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja was dat nou weer,vroeg het programma om mijn wachtwoord!! denk denk probeer probeer en ja hoor we zijn weer binnen in de "huiskamer"! hoop dat die het nu onthoudt! anders zit ik morgen weer te kl......

drup,heb jij twee scoots staan?! te gek voor woorden,hoewel,ik kwam hier met een nagelnieuwe
driewielligfiets aan,maar denk je dat de gemeente hem over wou nemen? nee hoor,kreeg een nieuwe!
en maar klagen dat de zorg zo duur wordt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond iedereen hier, sorry dat ik zomaar ff binnenval. Vandaag heel slechte dag. Vanmorgen HA geweest na gisteren meer dan 4uur in de kliniek proeven te hebben doorstaan. Het goede nieuws is dat ik niets ernstigs mankeer, het slechte is dat ik een ware crash heb volgens mijn HA.
Al de laatste maanden, mijn zwerversbestaan, de nieuwe aankoop, verhuis, feestdagen en werk dat zelfs nu nog bezig is haalt nu zijn tol op mijn lichaam ! Niks gaat er even voor mij.
Mijn borst voelt enorm pijnlijk aan, koortsig heel de tijd, hoesten tja, dat wisten jullie al hé. En denken, denken, denken. Denken aan het verleden, denken aan wat ik NIET meer heb, denken aan de mooie momenten en ik kom maar tot één vraag...... WHY !!!!!!!!! Alles wat ik aanraak zie of doe leid me naar die plek. De plek waar ik niet meer kan of mag zijn.

Ben thuis van het werk (haven) tot volgende week woensdag en hou me even zo kalm mogelijk. Mijn (ex) schoonbroer is nu een muur aan het behangen. Een lelijke muur die een litteken had en al lang mijn ogen uitstak. Eindelijk wordt hij mooi, toch één troost. Hij is bijna klaar, en dan kan ik weer rustig bekomen in mijn voorlopige zetel.
Sorry voor dit gemekker even, maar het moest er uit. Ik blijf vermageren (kan geen kwaad, had toch wat te veel), maar het mag niet blijven zo, wil er niet uitgemergeld zien snap je ;). Geen zin om te eten, noch drinken, moe tot en met. Ik wil deze spiraal doorbreken, geloof me. Tijd heelt, de tijd mag even in FFW staan voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat bedoel je Harry, dat platonische ?
Dat is echt beter. prins wil zich niet binden wegens de oorlog in zn thuisland. Hij staat paraat om terug te gaan om te vechten. Anders was hij vast allang al getrouwd geweest met kinderen.
Dus om mezelf te beschermen beter een vriendschap dan. Want vrienden zijn we, we kunnen zo goed praten ! En sex is voor mij echt gerelateerd aan een vaste relatie, dus vandaer ..... snappie wel !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will het is ook niet niks wat je achter je kiezen hebt gekregen maar ben toch blij dat het niet ernstig is al voelt het erg rot voor je.

Ja Teveel ik ben aan mijn intregratie begonnen door naar dat brave programma te kijken. Kopje thee erbij, niet roken en me afvragen hoe die stomme mutsjes me zullen staan hahaha.

Ja Sailor had ik dus ook. Nagelnieuwe meegenomen maar mocht niet dus idd een nieuwe. Toen scoot van de ene gemeeente en een van de andere want ze waren te laks hem op te halen. Verder kreeg ik hier alles aangepast en meer zelfs als ik vroeg maar een verhoogde toilet moest ik zelf betalen want dat vergoeden ze niet. Hou maar op. Er stond een scoot in de stalling en een er naast. PPPFFFFFF.

Beetje laat Tobbertje want begint om 16.10 maja duurt nog jaren die serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...