Spring naar bijdragen

04-01 2011


sailor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Susana ik denk dat ik het vandaag maar eens rustig aan ga doen ;)
Gisteren alle kerstboel opgeruimd en meteen schoongemaakt, tja en toen bedacht dat een andere indeling misschien wel leuk zou zijn......alles verschoven, eind van het verhaal: alles staat weer op z'n oude plek hahaha maar heb wel alle stof enzo erachter weggehaald! Enfin verder nog meer schhoon gemaakt, boodschappen enz.enz.enz. een beetje te hard van stapel gelopen denk ik.
Dus vandaar: vandaag ff rustig aan. Vanavond vergadering v.d. kerk, moet nog e.e.a. voorbereiden.
Moet ook andere zaken regelen maar heb geen zin, al helemaal niet in geldzaken :wacko: schuif die steeds voor me uit.....
Gisteren bij de dierenarts wormtabletten gehaald en me geïnformeerd over de jaarlijkse enting waar beide honden aan toe zijn. Zie er als een berg tegenop, moet bij allebei nogal wat gebeuren vrees ik, vind ik altijd zo moeilijk. En tja, kost ook nog eens een boel maar wat moet, moet.

Woman: als je dit leest: sterkte, wat ontzettend rot om op die manier een dier te verliezen :heart:
echt geen fijne start van het jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook hallo Bako, Drup en Jerre :)
Koffie is hier op, wie verse wil zal zelf moeten zetten;)

Drup je Regenboog-Brug blijft me altijd weer tot tranen ontroeren...........
Hoe heb je vannacht geslapen? Wanneer mag gips eraf?
Hee wat ik me wel afvroeg; wist Caro dan niet wat voor mensen er in dat dorp wonen? Of zit zij in een kant waar het minder erg is? Kent Caro je buurman en kan/wil zij misschien bemiddelen ofzo?

Ga ff wat doen, kijken of ik me dan beter ga voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was niet van plan om naar buiten te gaan,maar er word net tegen het raam gepikt
De voerplank tegen het raam is leeg
Er is een brutale tortelduif die dan tegen het raam pikt,dan maakt hij kenbaar dat het op is
Of ik dan zo vriendelijk wil zijn om nieuwe voorraad te verschaffen
Dus de plicht roept

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk is de scootmobiel opgehaald. Moest al vanaf september maar ze zijn niet zo snel daarmee. Vrijdag dreigde ik hem op marktplaats te zetten (zijn zeer gewild) en meteen spraken ze af hem vandaag te halen hahaha. Blijf het weggegooid geld vinden maar blijkbaarsnappen ze het niet. De ene krijgt met moeite een stang in de douche en ik krijg zoveel dat ik me zwaar kreupel voel maar 2 scootmobielen is wel heel erg overdreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Sara walste over je heen. Ja dat gedicht blijft me ook altijd ontroeren maar zodra ik het aan iemand geef of ergens plaats voel ik ook weer die pijn na 14 katten te hebben gehad. Je wil toch graag iemand troosten ook al sta je machteloos.

Natuurlijk wist Caro welke mensen er hier wonen maar ze leeft haar eigen leven en is het hier gewend. Miss heeft ze er ook niet aan gedacht dat ik uit de grote stad kwam en katholiek ben. Ze keek meer naar de oplossing voor mijn gezondheid en dat ik zo graag buiten ben. Dus als ik eerlijk ben is dit de beste oplossing een flat met een tuin aan het water en in een park. Heb me dus zelf ook blind gestaard op die flat en niet verder gekeken als mijn neus lang is hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, vandaag dag 1. Ga maar actief bezig zijn vandaag, vanmiddag nieuwe wandelschoenen kopen en een goede waterkoker voor de thee. Ik vind het spannend en hoop dat ik andere manieren vind om moeilijke dingen zonder alcohol door te komen. Fijne dag allemaal:light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmorregens allen,

Lekker uitgeslapen, uitgebreid gebadderd en kom me nu ff melden:D

Jawel Yajala, gezellig saampjes op dag 64!:present: Dat doen we goed:)

Jopie:
Heel veel succes op je werk! Ik kan me de eerste week ook nog goed herinneren op mijn werk. Stond met grote zweetplekken onder mijn armen me een beetje ongelukkig te voelen:$ Maar gelukkig gaat dat voorbij:)

Sailor:
Dat was nog eens een kort nachtje geloof ik:o Moet er niet aan denken, ik zou zelf echt niet zo fris en fruitig kunnen zijn dan...

Sara:
En ik zei gisteren nog...."Doe je het een beetje rustig aan?":P Vandaag dan wel doen hè!

Desi:
Beterschap meis!:present: Lekker in bed uitzieken!

Sara en Yvonne:
Werk ze!

Igor:
Lekker naar de sportschool dan maar:)

Harry:
Welterusten, hard gewerkt?

Alle anderen ook een relaxte dag vandaag! Ik ga vandaag in ieder geval niet veel doen...Beetje lezen en zo...Misschien nog wat was opruimen. Zo mijn dochter uit bad vissen...De jongens hebben afgesproken met vriendjes. Om 11 uur arriveerd de eerste. Ik zal vandaag moeten vechten om de computer vrees ik....Ik zal zo mijn nagels vast scherpen:P

Toedeledoki en mocht ik winnen....dan tot later;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppie,

Een plant is chemische installatie of onderdeel van een raffinaderij.
Zo 'n geheel van reactoren, destillatiecolomen enz noemt men een plant.
Komt uit het Engels, zoals het hele jargon daar.

Zo moet aan de wandel, auto van W naar dealer brengen en terug lopen:)

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat was een gezellige week, manlief achter het behang geplakt, hem daar toch maar
weer weggehaald toen mezelf er maar ff achter verborgen en er ook weer uit. Verschil tussen
kunnen en willen. Niet kunnen doen wat je wilt levert de nodige discussies en frustraties op.
Voordeel is wel dat dit tegenwoordig zonder drank gaat. Het triggert bij mij wel een beetje,
een vage knaag van, mmm normaal zou ik een borrel hebben bij dit soort gesprekken.
Het is wel een lekker gevoel om dat nu te doen zonder de frustratie van ik moet er een borrel bij,
die is weg. Blijft de frustratie tussen willen en kunnen, zonder borrel wil ik meer, maar kan dat
niet automatisch. Balans nodig tussen kunnen en willen en het onderscheid te zien. De hele discussie
met manlief is geëindigd in een eenvoudige conclusie, wat we willen kan op dit moment niet,
maar op zich willen we wel hetzelfde. Nou ja de neus wijst weer dezelfde kant uit, nu gewoon doen
wat ik wel kan, komt de rest vanzelf en kan ik wat ik wil of wil ik wat ik kan ofzo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...