Spring naar bijdragen

04-01 2011


sailor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Rekel,
Ik maak me bezorgd om je joh. Afvallen, als je er bewust voor kiest is goed, dit vergt zoveel van je lichaam. Geestelijk kun je dan ook minder aan.
Kun je niet proberen om door de hele dag heen iedere keer wat te eten? Dadelijk lig je ziek in bed en dan slat de eenzaamheid nog meer toe. Je kunt niets meer doen en gaat liggen malen. Je moet opletten dat dat niet gebeurd lieverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

G'navond saam!

Fijn Joop!!!
Eerst maar ff bijkomen en bijkletsen.
Ook ik ben benieuwd hoor!

Drup, je bent weer goed bezig, hè? :)
Volgende keer de neus van Banjo gebruiken? Die is ongetwijfeld langer hahaha, maar of die de juiste dingen ruikt? Hoewel..........honden voelen vaak haarfijn aan of mensen deugen of niet :huh:

Will: je wilt niet naar je lijf luisteren, wil je nu alsjeblieft wèl naar de dokter luisteren? Please? :heart:

Bol, lieverd, moeilijk zeker, of niet? Waar gaan alle spullen heen? Je houdt toch ook zelf nog wel wat?

Kore, stiekemerd, Van Harte Gefeliciteerd!
:heart::musicnote::present::moon::heart::musicnote::present::moon::heart::musicnote::present::moon::heart::musicnote::present::moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, Blondie; goed dat alles zo bespreekbaar is op je werk en je zoveel begrip en medewerking krijgt!
Da's vast en zeker niet voor niets, je bent vast een heel fijne collega die ze niet graag kwijt raken :present:
Van Jimi lijkt me ook rust geven, goeie (tussen-)oplossing want zo was toch ook geen doen, hè? En wil Lat-ex hem straks wel hebben? Kunnen die 2 goed samen?
trouwens.....hoe is het met de kinderkamers? Is er alweer een bom ontploft hihi of waarderen ze mama's werk wel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, wow, ja dat is nou waar je al bang voor was hè.......
En voor je vriendin staat het nu vast? Voor Prins nog niet toch?
Kan me voorstellen dat je je niet wilt binden maar ja..........ik vermoed, en wie ben ik, ik ben geen man, dat een zgn. platonische verbinding gewoon een heel diepe vriendschap is en dus............de vrijheid betekent om er een andere relatie naast te hebben. Denk ik zo maar. Het schijnt (maja ik kom niet van Mars) dat een man domweg zijn normale sexuele gevoelens ergens bevredigd wil hebben. En dat geldt denk ik (jee wat denk ik veel zeg) ook wel voor vrouwen.
Zelf ben ik daar een rare uitzondering op geloof ik, maarja als klein meisje wilde ik dan ook non worden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Foei Harry! ;)

Mijn wens was gebaseerd op de "Sound of Music" hahaha, dus hoopte dat er daarna een mooie man op zou duiken geloof ik. Helaas................................mijn ouders maakten er korte metten mee: een hervormd meisje kan GEEN non worden.....Oh nee?Echt niet? .........Ja, die hebben ook een soort nonnen die heten Diakonessen..........maar dat hoefde voor mij al niet meer.
Ben ik later toch nog katholiek geworden, maar toen was ik al getrouwd hahaha :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, om even serieus te reageren op wat je aanhaalt: sexueel misbruik is natuurlijk uit den boze, waar dan ook, wanneer dan ook en door wie dan ook.
Ben zelf helaas slachtoffer geweest en niet van een geestelijke maar van vrienden van mn ouders en een leraar van school. Jaja. En later ook nog door een maatschappelijk werker. Ik schijn het aan te trekken. Nee da's een grapje maar ik denk wel dat als je eenmaal in dat patroon zit, je eenmaal zo bent gehersenspoeld met de gedachte dat je voor een beetje aandacht met je lijf moet betalen, dat dat er niet gauw meer uit is, helaas. Heb er anorexia en boulimia door gekregen. Een huwelijk op de klippen zien lopen. Pas bij mijn tweede man echt de vrouw kunnen worden die ik altijd al in me droeg.
Pfoei, je maakt ff wat los zeg.

En nu moet ik opschieten, heb vergadering!
Gauw omkleden, paperassen bij elkaar en wegwezen.

Doeidoei allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zit het Sara
Hij wil geen commitment, en dat is te begrijpen
Maar dat ie dan aan mij niet genoeg heeft snap ik niet zo goed. Vandaar dat bij mij de boel op slot gaat dan. De magie gaat eran ook vanaf he.....
Monogamie moet uit hemzelf komen. Kan ik niet afdwingen. Wil ik ook niet. Hij wil vrij zijn, dan ik ook. Ik ben zelf nogal eenkennig, als ik een man heb hoef ik geen ander. Maar daar ben ik wel zuinig op. is wel exclusief !! Hij begint nu toch te veranderen in een kikker. En ik kus alleen maar prinsen en koningen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sarie veel van de spullen moesten we terug naar J. z'n huis brengen, en dan gaan de meiden kijken wat ze kunnen gebruiken en de rest moet dan weer weg.
Beetje lastig want als ze nu eerst zouden beslissen wat er weg zou kunnen, hoefden we niet te gaan slepen maar konden het gelijk af voeren, nu is het dubbel werk.
Ja ik kijk wel hoe het verdeeld wordt, ik mag wel zo lang de t.v lenen. Erg luxe hoor. Later kijken we dan of ik hem kan houden.
Verder heb ik hier ook het diepvrieskastje staan. Daar zat nog zo veel in en ik heb geen diepvries dus heb ik deze hier laten zetten. Ook wil ik graag z'n pijpenhouder incl. z'n pijpen, en ik heb een heel mooi vest gejat, zit zelfs nog z'n geur aan.
Ja en ik krijg een hele mooie speksteenkachel, ik heb de kerstspullen ook hier och en ik heb eigenlijk zelf al zo veel. Dus we zien wel.
O en nee het was niet zo moeilijjk hoor, voor onze vriendin wel maar ik heb haar fijn kunnen troosten, ze was er voor mij ook toen met de crematie zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet nog wel even toevoegen dat hij nog niet met een andere dame is geweest sinds hij met mij is. maar wel "de vrijheid wil hebben"

Hij heeft wel tussen kerst en oud en nieuw met een ex buiten gebarbecued. Weet niet wat hij dacht, maar voor mij gaat de romantiek er dan wel af. Hij is ook blijven slapen, op de bank, wat ik wel geloof, maar toch.
Beetje vreemd, dat hij twee weekenden achter elkaar bij mij komt bbq en dan door de weeks ook nog eens heel nodig moet.
Hij had er wel een mooi verhaal van gemaakt, dat het haar idee was, maar dat geloof ik niet. Kom kom. Nederlandsche dames doen dat niet zomaar. Alleen gekken zoals ik.
Maar het maakt allemaal niet meer uit. de magie is weg, de romantiek is weg, vriendschap blijft over en ik ga weer lekker mn eigen dingen doen.
Gaat hij ook maar lekker vrij zijn en bij zn chickjes langs.
Hij is welkom, als vriend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara, weetje, ik ben ook misbruikt.
Sinds ik ben gaan buikdansen heb ik een hele andere kijk op mn lichaam gekregen en mn vrouwelijkheid. Ik sta nu rechtop met mn schouders laag en kijk recht de wereld in. Nooit meer dronken zijn en geen katers meer hebben scheelt ook een heleboel.
Ik voel nu echt pas wat eigenwaarde is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sara en Woman,

Ook ik ben misbruikt, ik heb daar lang een heel rare houding tegenover mannen door gehad.
Gelukkig heb ik door therapy en ook door buikdansen daar een heel andere kijk op gekregen en daardoor ook een andere houding tegenover mannen. Een goede houding.

Liefs Myriam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, was even weg door de behanger. Ik kan nu niet anders meer dan luisteren naar mijn lijf en mijn lijf roept keihard HALT. ! Nu ik nog volgen he ;)
Eerste dagen: geen plannen...uitzieken, zweten, douchen, papieren in orde brengen, easy on. Ik klink nog steeds als een zeehondje in nood op het droge. Mea Culpa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig Will en zo hoort het. Luisteren naar je lichaam. Dat geeft niet voor niets aan dat het niet meer kan.

Jop. ben jij nu vandaag achter het stuur gekropen en heb kaartjes goed afgestempeld, en lieve oude mannetjes en vrouwtjes naar de plaats van bestemming gebracht??:heart::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:)

quote:


Originally posted by:
myriam7

Hoi Sara en Woman,




Ook ik ben misbruikt, ik heb daar lang een heel rare houding tegenover mannen door gehad.


Gelukkig heb ik door therapy en ook door buikdansen daar een heel andere kijk op gekregen en daardoor ook een andere houding tegenover mannen. Een goede houding.




Liefs Myriam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn schoonvader kon ook zijn handen niet van ons af houden. Ons waren al zijn 4 de schoondochters. Toen ik protesteerde zei schoonmoeder dat ik het zelf had uitgelokt. Op dat moment kwam naar buiten dat de anderen ook waren misbruikt dus was de @. Gelukkig geloofde mijn man me maar schrok dat ik zolang had gezwegen want hij was hier al bang voor. Wil/kan hier verder niet meer over praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...