Spring naar bijdragen

Dindsdag 18 januari

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo weer klaar met koken en eten. Nu nog afwassen. Afwasmachine is kapot en vanavond kan P. er niet naar kijken want hij ligt nu met migraine op bed. Hij is er vanmorgen mee opgestaan en heeft toch gewerkt. Een echte Die Hard zal ik maar zeggen alleen breekt dat hem wel s'avonds op. ongelukkig genoeg heeft hij er heel veel last van. Al vanaf zijn twaalfde en niks helpt als medicijnen op het moment van uitbreken. Ik heb echt medelijden met hem en laat hem maar met rust. Dan vandaag dus maar afwassen en daarna rust.

:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond iedereen hier present. Moet nog teruglezen, maar zeg alvast dat de intake reuzegoed is meegevallen. Integere mens, luisterend oor en af een toe een waarheid als een bel, zonder aanwijsbare aanleiding.
Hij heeft me mijn ding laten doen, pikte er af en toe op in en ik voelde me okay met hem, heel belangrijk.
Heb je gelezen Jane, zie pb.
Nu thuis, veel pc werk en minder pijn in de borst ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt vast voor het pact iedereen vandaag:)
Net het eten achter mijn kiezen en volle maag, voel me al wat beter. Nog wel wat onrustig...
Ik denk dat ik vanavond vroeg mijn bed induik, boek mee! Gisterenavond ook al slecht geslapen, misschien heeft de trek met vermoeidheid te maken?

Jane, heel veel sterkte meis:present: Ik vind je steun hier op het forum voor iedereen altijd erg waardevol. Jammer dat we niet meer voor je kunnen betekenen, maar ik begrijp je punt. Hou je taai... :heart:

Desi, Bolletje, Jane, Mupke, Blondie, Igor, Sowhat en Witte, we gaan er voor hè:D Ik kom morgen bij de ochtendploeg even melden hoe of de avond verliep. Nu even 3 kinderen onder de douche jagen en daarna zorgen dat ze gaan slapen...Ze voelen mijn onrust, zijn nu nogal hyperdepieper:o

Fijne droge avond iedereen!
:present:

Aanpassing: ff Igor ertussen gezet:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17:34
Bolletje

Vandaag 1 (westmalle triple) biertje meer gedronken dan waar ik op zat en de eerste om 13:00 i.p.v. 17:00
Dat was de 'kleine" terugval.
Dag begon al slecht, en toen prive ook nog ff een ruzie om niks, gewoon waardeloze dag vandaag.
Maar goed, morgen een nieuwe dag, beginnen we weer waar ik stond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ekstertje, dat kan goed dat trek met vermoeidheid heeft te maken.

Trek heeft ook met honger en gewone dorst te maken.
Ons lichaam moet als het ware weer de goede signalen gaan afgeven.
Zo kan het zijn dat we honger voelen maar eigenlijk dorst hebben.
Ja het werkt raar allemaal.

Trek moet je zien als een golf beweging.
Het komt opzetten, het wordt sterker en sterker en sterker, totdat je denkt dat je verdrinkt.
Dan merk je dat de golf afneemt en de trek is verdwenen. In het begin stormt het en daarna komt er af en toe een golf aanzetten. Dat is vermoeiend om hier constant doorheen te gaan.
Afleiding en veel slapen, goed eten en veel drinken is het motto.

Vandaag gaat het me ook weer goed lukken, eigenlijk heel gemakkelijk, maar het feit dat ik hier weer rondhang zegt genoeg. Ik wil de strijd echt voor zijn. Dat heb ik onderhand wel geleerd. Nooit meer zo ver laten komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 keer heeft de moderator me terecht gewezen
over de edele delen van een bv van een stier mag ik het niet meer hebben
de ongekuisde versie van verdikme is ook niet toegestaan
uiteindelijk begrijpelijk
maar op het moment van boos zijn ,zijn het termen je die ontglippen
mijn excuses hier over
zal proberen in het vervolg mijn taal te kuisen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...