bako Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 exuus,een goede morgen ieder die ingelogd is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 één ding is zeker, na dikke week niet meer drinken dag 9 vandaag) word ik wel stilaan een ander mens: slaap goe (amaai, zou wel week kunnen slapen denk ik), ben "beziger" en voel me duidelijk beter.en nu volhouden maar hé want heb dit nog gekend in 't verleden .....en An, vandaag laten we die eerste inderdaad staan hé, moet straks naar Hamburg (in hotel slapen, bah) en reizen is (was) voor mij altijd het sein: volkappen !! Aangezien ik (bijna) altijd alleen reis ben en dus niemand mij in 't snuitje heeft zijn dat de ideale momenten om ne keer lekker door te zakken: in de luchthaven, op 't vliegtuig, in 't hotel (of op stap buiten 't hotel) enz. MAAR 'T ZAL VANDAAG NI WAAR ZIJN !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Tom, toneelspelen heeft op de lange duur echt geen zin. Ik heb het jaren gedaan en uiteindelijk heeft het me genekt. Was ik eerder open over hoe ik me echt voel geweest had me een hoop ellende bespaard. Je vriendin is degene die je, als het goed is, het beste kent. Kun je niet aangeven 'vandaag voel ik me ... maar het gaat goedkomen. Dan weet ze iig wat er speelt (dat voelt ze waarschijnlijk toch wel aan hoor), hoef jij niet toneel te spelen en zij niet de hele dag te vragen 'gaat het'. Snap je wat ik bedoel? Openheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Goedessmorgens Ya, Bako en Muffin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Muffin: nou we gaan goed op je letten hoor!!! Niet smokkelen, niet jezelf voor de gek houden.Kom je straks terug op het forum en kan je ons vertellen welke verleidingen je allemaal hebt weerstaan en hoe meer je dit keer van je reis hebt genoten.Als beloning koop je iets moois, leuks voor jezelf als herinnering!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 een zeer goede morgen Bolletje !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 thanks an, wat een leuke mensen op dit forum, we kunnen misschien beter een clubbeke oprichten, zo'n beetje onze eigen AA ofzo ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Heeee Muffin, het clubbeke is er al joh. Als je op reis bent kan je ook inloggen bij moeilijke momenten.Je zal tijd over hebben dussssssssssss......... wie houdt je tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 ar natuurlijk, zolang je maar internet hebt en da kan bv in donker Afrika wel ne keer een probleem vormen want daar heb ik soms alleen maar nen tamtam en die ga zo ver ni hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 laptop in hamburgis wel zo makkelijk Muf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 An/hermieToneelspel is mss een groot woordHeb alleen geen zin te zeggen of te laten zien hoe ik me voelMijn vriendin is heeeeel zorgzaamKlinkt mooi maar je kan er soms ook gek van worden.Trek me op een moment als dit wat meer terugBen wat stiller, gebeurd wel eens meer dus valt niet opIk weet dat het weer overgaat, heeft gewoon even tijd nodigZit al sinds 05:00 beneden, blij dat het licht is dat scheelt een stukTrek me ook op aan het feit niet te hebben gedronken vanmorgen,komt nog wel goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Goede morgen allemaal,Alhoewel ik altijd een ochtend humeur heb :$Als ik niet te veel hoef te zeggen is het zo over Snoepje voor mij hielp in het verleden savonds warme melk en net voor ik ging slapen een warme douche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Goedemorgen allemaal, vandaag dag 15:rose:Wisten jullie dat je rond volle maan minder zou moet etenen vooral niet snoepen? Bij volle maan, kom je sneller aan en wordt je letterlijk vol als de maan.Las ik op mijn maankalender.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Zo, daar ben ik weer.Bloed laten prikken, en door de duizelingen durfde ik niet met de auto, dus door weer en wind. Nu drijfnat voor de PC. Zo maar effe een warme douche nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Ik kan me heel goed voorstellen dat je toch een beetje toneel speelt hoor Muf, je wilt anderen niet belasten, en wat voor mij altijd gold was, zolang een ander niets door heeft, krijg ik er ook geen aandacht voor. Aandacht kan best beangstigend werken bij mij. Ze kunnen dan te pas en te onpas vragen hoe het met me is. Nu heb je het nog zelf een beetje in de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Mytiam hier hoef je niks te zeggen hoor, geen mens die er iet van zegt Ik hoop dat het wat beter gaat na gisteravond. Gewoon moed houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Tis druk inderdaad, ga plaats maken: voor wie wil? Hier is een stoel vrij Ruk me los van hier en keer terug in het dagelijks leven.Iedereen een goede dag, Muffin: denk erom hè Good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Dat is precies at ik bedoel bolletjepfff kan wel jankenga stofzuigen, geachten verzettendie bepalen tenslotte je gevoelstraks maar eens rustig kijken hoe reeel mijn gevoelens zijn, en de positieve dingen naar boven halenmeestal helpt dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Tom goed gezegd, je gedachten bepalen je gevoel!!! Stofzuigze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Tom, ik ben zo benieuwd waarom je nu verdriet hebt. Waarom heb je nu het gevoel dat je kunt huilen? Wil je er iets over vertellen of liever niet? Dan heb ik daar alle begrip voor hoor. Het is allemaal nog zo nieuw voor je. Leven zonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Een geweldige bijkomstigheid van het niet drinken is dat je afvalt!!Hebben jullie dat ook? Ik eet heel goed en het smaakt prima en dan afvallen.Vandaag weer 14 dagen zonder drank, en wat voelt dit weer goed zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Ik herken me daarin Tom. Ik ben gisteren op dag twee ook als een bezentende mijn huis gaan schoonmaken moest ook wel want het is een chaos, zowel in mijn hoofd als mijn huis van boven tot beneden. Ik heb zojuist een diazepam genomen zodat ik naar de winkel durf om koffie en kattebakvulling te halen. Ik ga ook mijn best doen vandaag. Ik ben hier nog maar net en heb nu al steun aan jullie. Dank voor dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Mag ik even om het hoekje gluren?Enne.......mag ik deze uitdrukking even bietsen? quote: ze in regenpak en afgetankt op de fiets zitten GE-WEL-DIG !!!!!!!!!!!!Ik heb het vanmorgen anders gedaan, zit nu nog ongedoezt voor de peezee en heb de wurmen met de autonaar school gebracht.........wel nog 2 andere wurmen erbij zodat we een volle bak hadden, en voor 12,00 euro bus uitspaarden.Dat voelt dan nog wel verantwoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Ik weet het niet bolletje, en hoe meer ik erover nadenkis het gewoon een heel depressief gevoel.Als ik echter kijk hoe reeel dat gevoel is heb ik daar geen antwoord op.Het zal een bijwerking zijn van het sterke minderen.Mss ook het besef wat je had kunnen doen of kunnen zijn als je die jaren niet had gedronken.Die laatste gedachte moet ik vanaf want dat valt toch niet terug te draaien.Probeer naar de toekomst te kijken, lastig soms.Open ik net mijn mail, krijg ik via nat.vac.bank een baan aangeboden als "(Trainee) Niet Destructief Onderzoeker"Had me normaal leuk geleken maar komt te vroeg.Raak al in paniek bij de gedachte aan een soll.gesprek, zou daar niet ens een kop koffie durven nemen.Baal ik wel van moet ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Houtje: haha !!Denker: die angsten zijn zeker niet fijn, dus knap van je dat je zo goed bezig bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden