Tatum Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Blondie, ik heb je gevolgd in je zoektocht naar een woning. Zooo jammer dat het nog niet gelukt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Komt goed Tatum...Morgen weer een dag.Geef nog niet op, maar ga het wel uit handen geven...Loop mezelf nu voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Harry, hij lijkt uit alle macht een reactie uit te willen lokken, maar ik wil dat niet. Wil je gelijk of wil je geluk? Ik kies voor geluk en rust. Hij mag gelijk krijgen. Ga geen enkele discussie meer met hem aan. Wil alleen nog maar rust. En dat krijg ik nu langzamerhand in dit huis. Met dochter. En ik heb een mooi setje kleding gezien in de stad en morgen ga ik kijken of het mij staat en kopen. Dat weet ik al een halve week En ik ga morgen naar de kapper. Zie ik er donderdag weer mooi uit op werk Ik was nooit zo erg geinteresseerd in mijn uiterlijk. Maar ik begin het leuk te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Blondie, wat is crisis-opvang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 En Josje: ik vind het bijna eng dat je schrijft.Het is de naam van mijn dochter. Gelukkig is alleen de naam gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Hoi medestrijders!Linde niet gaan drinken!!Zo jammer....Ik snap helemaal wat je bedoelt....maar wij kunnen dat niet 1 avondje...morgen ga je twijfelen en overmorgen denk je " ach het was wel lekker die roes....en dan begint het weer van voor af aan.Nou ja, ik spreek helemaal alleen voor mezelf.Misschien is het bij jou anders...Mijn advies...ga lekker in bad of een ontspanningsoefening doen....nog even naar buiten....chips eten en heel veel prikwater...Sterkte!Ik ben weer goed bezig!!!Gelukkig!Pff zie nu al tegen het weekend op 2 verjaardagen...zie je dat heb als je toch weer af en toe wat hebt gedronken...die stomme drank en die stomme gedachten!!Lekker slapen,Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Goed zo Tatum, that 's the Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 2 mooie tests waarop je kunt bewijzenaan jezelf hoe sterk je alweer bent Tine:heart:en natuurlijk wel een weekendpact-draadje aanmaken hiero;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Tatum ; Crisisopvang zou betekenen dat ik met mijn 2 kids voor 6 weken in een soort opvang kom te zitten op basis van waarschijnlijk mijn financiele problemen en mijn verslaving.Aldaar kan ik een urgentie voor een andere woning verkrijgen.Zit ik niet echt op te wachten met mn autistische zoon, maar goed als het niet anders kan ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 ik ga lekker even lezen in bedomschakelen van hier op t frumnaar hier in mijn bedjewelterustenen morgen:volle maan (niet de film deze keer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Truste Jane, en nog bedankt...Je weet wel waarvoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Truste mensen,Moet er over een dikke 5 uur weer uit,Ik leg het lichaam neer en laat de geest vrij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 En ik verlaat jullie ook...Even opslomen, ben een beetje hyper...ADHD he !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Blondie, als ik me te hyper voel om goed te functioneren, dan helpt valeriaan me heel erg goed. Desnoods wat meer tabletjes als het te erg word, maar dan kom ik toch wel tot rust en kan ik slapen. Het is zonder recept verkrijgbaar. Dat zul je wel weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Nou, ik ook maar nog even online-moestuinieren (ja, ja, dat bestaat ook ) en daarna slapen. Morgen is mijn vrije dag en dochter heeft een proefwerkweek en is dus ook heel erg vroeg weer thuis. Morgen toch lekker naar de kapper. Hoeft niet veel af, maar de leesmap en koffie blijven leuk daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Jane4...jij bent zo structueel. Hulde. Jij schrijft altijd je antwoord (want dat is het meestal, je antwoord of je raad) altijd zo volgens een vast stramien op. Soms lijkt het bijna on-echt. Altijd als eerste reageer je op een nieuwkomer bij Wie is wie...denk ik: gaan we weer...Maar met al die reacties van je geef je toch maar weinig van jezelf bloot. Hoeft ook niet natuurlijk.Ik lees je dus veel, maar weet echt nog heel weinig van je. Maar wellicht verkies je de privacy. Mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 slaap goed allen! ik log uit hier. dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Het lukt me niet om bij te lezen, wil alleen even zeggen dat het morgen om precies te zijn 22.21 volle maan is.Allemaal welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Josje, begrijp me niet verkeerd. Het is een prachtige naam. Het is ook een naam die je niet vaak tegenkomt. Ik ga slapen. Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Nee hoor Tatum, heb even teruggelezen, zag je berichtje. Het is toeval, nu denk je natuurlijk wel steeds aan je dochter als ik ingelogd ben;) Slaap lekker:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 truste allemaal ga binnen kort toch vertellen over mijn ervaringen met alctot dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden