igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 vandaag naar dea wsportschool yvonne? er zit er 1 op m'n schoot vandaar de voutjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Mogge allemaal, dag 5 nu, paar keer wakker geweest mijn stoelgang is nog niet optimaal en mijn kat snurkte erg vannacht. Maar dit was de beste nachtrust tot nu toe. Koffie en shagje smaakt weer goed. Volgens mij krijgt mijn kat de griep ik kijk het nog even aan en anders maar even naar de doc. Heb nog niet eens onrust ik ga eens kijken hoelang ik de valium kan laten staan vandaag en dan morgen naar de verslavingsarts. Ben benieuwd. Allen veel strerkte, plezier en vooral wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Goeiemorgen Denker... klinkt heel goed. Volhouden hoor, je bent hartstikke goed bezig.Igor, ja, ik ga straks naar de sportschool , zal ik je ophalen? En geef bij voorbaat die twee boefjes alvast maar een dikke knuf van me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 ik ben gisteren nog geweest yvonne, morgen maar weer. de spieren moeten ook wat rust krijgen dan werkt het beter schijnbaar terug van K&B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 denker goed bezig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Je hebt gelijk hoor igor, ik durf ook niet twee dagen achter elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Je hebt gelijk Igor, vooral wat krachttraining betreft je spieren worden strerker en groter tijdens de rust niet tijdens de traning. De rust is erg belangrijk, neem je die niet dan put je jezelf alleen maar uit. Ik neem nog een bakkie en dan is het tijd voor mijn wandeling. Yvonne jij ook zweetse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Denker...iedere dag is er eentje:) en voor je het weet ben je al 2 weken verderVerder veel water drinken en vezelige voeding voor de stoelgang:D En dan komt het helemaal goed met jou;) Ik ga er weer vandoor, fijne dag iedereen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik ga mijn fisio oefeningen zo straks thuis doen. Is ook een hele kluif iedere keer weer. Maar ja het is voor een goed doel zal ik maar zeggen:angry:Las net over Ronald. Zou hij geslapen hebben vannacht?Denker; Het gaat geloof ik de goede kant op. Vasthouden he dat goede gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Zo tijd voor mijn wandeling, en Desi volhouden hoor want in het het vuur van onze wil smeden we een ijzeren lichaam. Tot later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Goeiemorgen Eks en sowhat. ik ga ook aan de slag.. fijne dag allemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Zo, hier weer eens naar een gratis juridisch spreekuur. Hoop dat er toch een mogelijkheid is om de huidige huurders van mijn koophuis er versneld uit te krijgen, lukt het niet dan ga ik zowiezo in September weer terug naar mn roots. Ik ga er vandoor...Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 goedemorgen!gedsie ik heb griep of zo,zat ik nu niet echt op te wachten! en ik moet voor de verandering weer eens naar het ziekenhuis dus lekker tereug onder de wol zit er niet in helaas.kan mijn ladertje van mijn mobiel niet meer vinden,stom is dat,hij is wel meegekomen met de verhuizing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 beterschap sailor. heb je wel alle dozen uitgepakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Toevallig sailor ik ben ook nu op zoek naar de mijne.Dacht zeker te weten waar ik hem weggelegd heb:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Goedemorgen lieve frummers!Vandaag klein feestje voor Eks en mezelf!Vandaad dag 80:)Toch stiekem een beetje trots!Verder hier weer eens een zieke telg thuis!Ons kleine manetje heeft de waterpokken en is er flink beroerd van.Het jeukt zo en ruikt ook niet echt prettig!Vandaag zit ik dus in de verpleging! hihi!Dikke kus voor m,n maatje Eks!Op naar de 100! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ya::light::light:Op naar de 100 ja!Pas maar op dat je manneke niet teveel gaat krabben anders krijgt hij littekens. Anders handschoentjes aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Thanks Dees,ik volg je gestaag!Hoop dat ik je niet inhaal!Handschoentjes leuk ide maar meneer heeft daar een ander idee over haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Goeie morgenHeb net ons bed uit elkaar geschroefdKan jullie vertellen dat ik mijn bed heb verkochtGeintje,heb het weggegevenZaterdag komt vriendin met partner de slaapkamer behangenVader en moeder hadden heel kort voor vader aan een aneurisme van zijn aorta kwam te overlijdennieuwe boxsprings gekochtNa zijn overlijden is moeder beneden gaan slapen,de bedden zijn dus zo goed als nieuwZoonlief legt volgende week laminaat en zorgt er met 2 collega`s voor dat de bedden hierheen komenZie je het al voor je,3 smerissen die aan het verhuizen zijn??Helaas ze doen het in hun burgerplunjeHet is een vrienden dienst en valt buiten hun taken pakketPrettige dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Yajala, gewoon lekker de nageltjes kort houden en de andere tips heb ik je via PB gestuurd. Jij ook super gefeli nogmaals:) Nog 20 dagen en ik zet 100 roosjes voor je op het forum, beloofd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik doe mijn best Yajala. nog 6 nachtjes slapen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Goedemorgen lieve mensen....hier beetje last van hooikoorts......hoe dat kan??? beetje droog..er zit in de lucht..Yajala: een tip: maicena dat helpt tegen jeuk en droog heel mooi uit...dus minder kans op littekens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 hihi,ik tel ze na hoor Eks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 De frummers sé, goedemorgen iedereen.Aant werk in de haven, en het is kalm, lang geleden hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Goeie morgen lieve kanjers.Hier ontiegelijk geslapen zeg, heerlijk. Vandaag maar eens wat aan het werk hier thuis. Zo nu eerst ff bijlezen.Wat ga je toch weer goed hé Rekel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden