zoermuis Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Goh Drup het houd voor jou ook maar niet op he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 ach Drup!nu maar hopen dat 3 x scheepsrecht is bij jesterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Ik ben heel erg, zit ik alweer op het forum. Ga nu echt even afsluiten:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Ga nu weg naar mijn ouders,zal vanavond nog wel even proberen in te loggen aldaar.Opzegbrief is aangetekend op de bus gedaan.Spannend !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Wauw blondie wat heb jij een energie. Jij voegt direct de daad bij het woord. Pff had ik daar maar een beetje van. (ik ben aan het oefenen). Fijn weekend bij je ouders en laat je maar eens verwennen en neem pas op de plaats. maandag is weer een dag en geniet van je ouders en kids. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Zo smoothie voor energie gedronken en verder met de strijk:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Ha die Vie! Lang geleden maar leuk dat je er nog bent!Ik ben weer terug. Heb het mommenteel wel èrg moeilijk.Heb onbedaarlijke trek om te drinken. Het monster in mijbrult en gromt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Linde, dat monster, stuur dat maar naar mij. Daar heb ik dus ècht wel mee weten af te rekenen.In welke vorm komt 'ie?Ik weet zeker dat dat hele stomme drankmonster, eenmaal ontmaskerd, nergens op slaat.Echt waar!Het zijn de monsters in jezelf, waar je bang voor bent, die je doen denken dat drank een oplossing is.Ontleed ze maar. Het zijn gewoon zwarte knoedelknopen die je nog ergens hebt zitten. In de prullenbak ermee. Oude pijn, dat zit zo dwars, maar HOEFT dat nou eigenlijk?Dat is waar ik mee bezig ben, het onschadelijk maken van al die pijn. En dat lukt, dus dat wens ik dan voor jullie ook.Nou ja, niet dat ik zo goed ben hoor, maar de drang naar drank wordt dan gewoon minder.XX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Ik vrees dat het ordinaire pure drankzucht is Vie.En dan dat treiterige stemmetje dat zegt Je houdt het toch niet vol!Het duurt al een maand! Ik word er mesjogge van.Ik ben me niet bewust van onverwerkte pijn maar misschien is het er toch.Heel naar en vermoeiend. De poten van mijn hond zijn al afgesleten van alhet neurotische wandelen wat ik doe om het onheil af te wenden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 lindenou herken het helemaalheb ook weer zo daglijk wel of er een duivel in me gekropen isbah bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Nee Linde, DAT geloof ik niet, ordinaire drankzucht. Want wat is dat nou eenmaal? Toch iets in je dat flustert: niet voelen, niet voelen, gauw verdoven!En je hoeft echt geen dramaqueen te zijn hoor, om wat pijn te willen verzachten.Maar jij zou wel de eerste zijn die ik ken, die drinkt voor het zomaar.Maar dat kan natuurlijk ook.Ik zou het gewoon maar niet doen.Neem je hond mee naar de Super en koop een bak ijs, of wat je anders lekker vindt.Als er maar geen procenten in zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Goeie middag lieve mensen ik ben weer terug.Welkom terug Vie en Linde.Ik heb op het hobbydraadje geprobeerd te beschrijven hoe je een hangmat maakt voor je katten. dit voor onze kattenliefhebbers.Verder vandaag hard gewerkt. Heel veel mensen zijn ziek en de mensen die er nog wel zijn, beginnen ook. Dus volgende week heb ik kans dat ik veel moet werken. Poeh hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Plof....... weekendHee die bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Hey die Witje. lekker weekend voor jou meid. Dat heb je wel zo dik en dubbel verdiend. Ga je het rustigaan doen of moet je thuis nog veel doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 ik word lichtelijk seniel of zo,eerst de lader van mijn mobiel in de fruitschaal,en nu kon ik mijn huis niet meer in,gelukkig heeft de verpleging nog een sleutel,en waar lag mijn bos? in de koelkast! nou ja!?dus nu maar een briefje op de voordeuer geplakt,sleutels? mobiel? bril?,id? geld? moet niet gekker worden,maar is ff niet anders helaas!wie doet er weer mee met het weekendpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Ik weet het niet hoor Vie. Denk je echt dat drankzucht nietbestaat? Ik geloof van wel! Echt.Ik zit lekker in mijn vel, heb sinds 5 maanden een werkelijkdòdderige kleindochter, na een dip zijn mijn fiance en ik weerhelemaal verliefd, ik heb een flinke erfenis gekregen en metmijn kinderen gaat het na een hele moeilijke periode weerlekker.En toch dat onophoudelijke gesmacht naar drank!Waarom???? Ik snap er niks van!Heb afgelopen zomer een terugval gehad. Niet dramatisch, hebhet heel snel weer afgekapt omdat ik die obsessie voor drankniet wilde, maar toch!Misschien heeft het daar mee te maken. Ik weet het niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Nee maar, V Vietje. Hoest met jou? Drup, mankepootje. Maar goed dat je een scootmobiel hebt:huh:Maar vervelend meid. Hoelang ben je hier nu weer zoet mee? Zeker paar weken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Volgens mij heet dat alcoholisme Linde. Fijn dat het met jou, op bepaalde vlakken goed gaat, en met je kinderen. En goed dat je hier schrijft.Ik ben allergisch voor drank. En ik jaaaren getracht mijn problemen op te lossen mét drank. Niet alleen mn problemen trouwens, ook mn blijdschap 'vierde' ik met drank. Dat probeer ik nu anders te doen. Kost wel tijd. Ik heb gemerkt dat alleen niet drinken voor mij niet genoeg was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Met jou doe ik altijd mee Sailor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Linde, ik dronk ook altijd als ik me goed voelde. Net of ik me dan nog veel beter wilde voelen. Nog prettiger. Ik herken dat zeker wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Sailor ik doe mee met je weekend pact.Toch geen korsakov? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 ja ik dronk ook in goede en slechte tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 sailorik doe ook meewat gebeurt er eigenlijk als je het niet haal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Bedankt allemaal lieve mensen! Het enige wat een beetje helpt is als ikfocus op wat er gebeurt als ik drink en dat is dat dat dan heel snel het enige wordt waarik mee bezig ben. Denken aan drank! Wat, waar,hoeveel,wanneer. Vreselijk, ik geloof datik dat wel zo ongeveer het ergste vind. Dat obsessieve bezig zijn met drank.Van de vroege morgen tot de late avond en dat wìl ik absoluut niet!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Ha Linde het lijkt wel een reunie hier, kom ik eens langs en dan zie ik toch veel bekenden voorbij komen. Zoals Vie, ha VIE!!We komen hier niet voor niks. Mij vergaat het idem zo Linde, accepteren dat het zo is, maakt het probleem minder dramatisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden