snoepje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 tatumzie je wel ..echte vrienden die jou echt kennendaar hoef je je eigen niet tegen te verdedigenen moet je ook niet doenverantwoording moet je tegenover je eigen afleggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Tom, misschien heb je het al wel geschreven maar waarom heb je zo veel verdriet? Misschien belangrijker om daar over te praten dan te zeggen dat je het drinken binnen de perken houdt. dat is allemaal niet zo belangrijk voor mij. Belangrijker vind ik dat je hier met ons deelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Tom ik lees; te veel gedronkenen even later: zit nog op schemawat is t nu?Kun je niet beter over je verdriet schrijven?dat lijkt me belangrijker dan drinken nuje emoties uitzoeken is een wezenlijk iets watje tegenkomt als je mindert of stopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 hey tomvolgens mijn gaat het niet zo goed met jesnap dat je verdriet hebmaar door alcohol voel je je eigen nog verdrietigeren al helemaal als je zo alleen zitprobeer de draad weer op te pakkenging toch juist zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 bolletje, jane, snoepje,Het gaat ook nog wel goed (qua drankgebruik)Zit op schema, drink soms 1 biertje meer dan waar ik op zat, maar begin vroegeren daar baal ik van.voel me mss ook meer emotioneel maar dempt ook weer, da's de andere kant.Is weg stoppen van gevoelens, weet ik ook wel.Verdriet komt van een plotselinge dood van een vriend/goede kennis/oud leraar en man van een collega van vriendin.51 geworden, hartstilstand.Vanmiddag in zijn stamkroeg geweest.Wat gepraat met de barman (kende ik al lang) die met anderen zijn kist gisteren naar het graf droeg.Door omstandigheden hoorde ik het pas gisterochtend.Begrafenis en dienst was gistermiddag. Nog steeds ongeloof en veel verdriet.We missen een markant persoon die door niemand te vervangen is.Een heerlijk mens, een bourgondier, iemand die hield van discussies, goede gesprekken,iemand die altijd voor anderen klaar stond, vrijgevig was en altijd aanwezig was.Ik mis hem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Begrip is er veel voor je verdriet Tomen je snapt m al; dat betekent nog niet goedkeurenvan je drinken. niet dat dat aan mij is, natuurlijk.Maar je eert m beter door nuchter aan m te denken,met drank wordt het al snel drankjank.En misschien zit ik er naast hoor, maar 51 en hartstilstand en bourgondier en stamkroeg?er zou zo maar verband kunnen zijn he, dus zorg dat jij niet ook zo jong sterft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 tomja jane heeft het allemaal heel mooi gezegdhard maar wel waaren natuurlijk mag je verdriet hebbenmaar zorg ook dat jou nabestaanden ook niet zo vroeg afscheid van jou moeten nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Ik begrijp wat je bedoelt janeVader en broertje zijn ook zo overleden,denken nu dat het in de familie zit.het is geen drankjank jane, die ken ik, die heb je ook niet s'morgens om 10:00 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Ik had het over nu Tom,ik bedoel zeker geen tranen op de begrafenis!Maar dat het in de fam. zit zal zeker;misschien het drinken ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Tom, bedoel je dat jouw vader en broer zijn overleden aan een hartstilstand, of van die oudleraar.Ik meende net te vragen of je misschien zelf wel zo bang bent om iets aan je hart te krijgen en dat je dat misschien ook weg wilt drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Ik ga afsluiten voor vandaag.. Nog een fijne avond allemaal.Truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 dese weltrustenik ga ook afsluitentom morgen weer met goede moed ervoor gaanweltrusten iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Nee bolletje, gaat over oudleraar.Heb vorig jaar zelf nog een medische keuring gehad, met fietstest en tegelijkertijd hartfilmpjes, bloedruk,urine, bloedfafname, e.d. en was allemaal in orde, ben daar dus niet bang voor.Drinken zit daar niet in de familie.Nu geen tranen jane, moe heel moe nu, maar bang om te gaan slapen.Hoop dat ik eens normaal kan slapen.Maak het maar laat vanavond, helpt mss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Misschien juist niet te laat maken Tomeven een stuk lezen of iemand bellen,het even van je af praten.Waar ben je bang voor? Dat je gaat dromenof juist wakker ligt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Ik ga vroeg slapenen eerst lekker met boek in bedslaap lekker straksen Tom: sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Het vroege wakker worden met een paniekgevoel.Na een uur neemt het wel weer af, weet niet hoe het komt maar het is er.Mss heb je wel gelijk, ga de hond uitlaten, naar bed en een boek lezen, ligt nog een nieuwe.Gedachte even verzetten."vrienden van Amstel live" zal wel nachtwerk worden.Maakt niet uit, als ze maar naast me kruipt vannacht, mag ze me wakker voor maken ook.Welterusten allemaal, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Truste allemaal ook van mij...Heerlijke dag gehad met mn kids, morgen weer retour naar huis en wat schilderwerk.Dag 6 zit er ook weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Truste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Jopie, je doet al mega veel. Nieuwe baan, kinderen, hond, huis, boodschappen, vriendin, koken, een wasje draaien enzovoort. Ik snap heeeel goed dat gevoel van meer willen doen. Maar het is al veel wat je aan het doen bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Ik ga mn bakkie thee nog opslurpen en slapen. Mmmmmm, mn bedje, heb ik zin in. En alwéér geen kater morgen:o:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 hoi Meisje...kom je ook nog even kijken hier? Niets te beleven, iedereen slaapt. Ga jij wat vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Borrie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden