Spring naar bijdragen

zondag 23-1-2011


igor

Aanbevolen berichten

Ha die Bol,
nou eerst lekker volleyen
en dan wat minder leuke administratie bijwerken
moet ook gebeuren.
Enne ik heb een kattenhangmatje aan mijn radiator
hangen nu, met een kussensloopt erom tegen de haren
in dat nepbont, en na een uurtje ging de jongste kat er
in liggen en kwam er vanmorgen pas uit, dus goeie aankoop.
De ander taalt er niet naar, dus goed dat ik er eerst één kocht.
fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedenmorgen allen! weekendpact; ging goed gisteravond. Ja, overdag drink ik al nooit.
Vanavond uit eten! Moet goedkomen, ik ga aan t water! Hopelijk blijf ik een beetje sterk vanavond in gezelschap. dag, nu hurry-up, ben al 1 uur uit bed en nog alleen maar koffie gedronken. Dag!! sterkte allen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook zo'n hangverwarminsding Jane. Daar gaat alleen mijn poes in liggen, mijn kater niet. Ik denk dat dat komt omdat een andere kat niet op de plek gaat liggen van de ene. Zeker als dat zo klein is dat er maar één kat in past. maar ze zijn wel leuk hé die dingen. Ik heb wat meer van die hoesjes gemaakt. Dan kan ik ze af en toe wassen.
Oei, administratie papieren opruimen? Zou er iemand zijn die dat wel leuk vind? Ik in ieder geval ook niet hoor.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane4, ik zie meer op tegen dat eten allemaal, dan tegen het niet drinken. Als ik zeg; doe mij maar water, krijg ik hooguit 1 x de vraag? waarom? Als ik te langzaam en te weinig eet...krijg ik de hele avond kommentaar van iedereen, lust je het niet? kook ik niet goed genoeg? dooreten!! Ik ga dan bijna over mn nek, zo erg vind ik dat. Heb de neiging om af te zeggen. Zodra een uitnodiging komt voor een etentje..zie ik er al tegenop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
druppeltje


Nee Yvonne het gips is er voor de 3e keer opnieuw omgedaan. Ja het is maar hoe je het oppakt he alweer of nog steeds. Naja was erg sjaggie want loop al zo slecht dus nu waggel ik als een kampioen hahaha.



Drup heb jij dan niet zolang van die loopstokken? Dan heb je toch wat meer houvast? Dadelijk val je en breek je misschien weer iets. die dingen kun je toch bestellen bij de thuiszorg?:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal,

Sailor, paar jaar geleden had ik net een nieuwe pc en toetsenbord, al snel ging er een wijntje overheen. Ik terug naar de winkel met mijn toetsenbord.... wat zei de verkoper? juist het toetsenbord kan niet tegen wijn, beter daar geen wijn te drinken. Ik had hem helemaal niet gezegd dat er wijn overheen was gegaan :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bolleke door mijn slechte lopen heb ik al alles. Kruk, rollator, scoot en aangepaste auto maar blijf vallen omdat mijn benen zo zwak zijn. In dit geval stak ik mijn been verkeerd uit maar het is telkens wat en daarom weer sjaggie want die rolstoel komt me te dicht nabij. Uit nijd naar Caro gelopen en terug maar was veel te veel dus weer straf. Vertik het gewoon om op te geven, dan maar gips of een gat in mijn hoofd maar ik geef niet op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis nu echt over
hij heeft zn spullen opgehaald
Hij had nog een bos bloemen en een tas vol boodschappen en kadootjes bij zich
Ik weet niet wat hij van plan was....maar nee zeg
Ik heb hem netjes bedankt voor de klusjes
Hij had zn boormachine op de stoep laten liggen
Die betaal ik gewoon
Dan heb ik een goeie boormachine en hoeft hij niet meer te komen
Het kwartje moet nog vallen
Maar ik denk dat ik heel blij ga worden met deze vrijheid :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
myriam7

hallo allemaal,




Sailor, paar jaar geleden had ik net een nieuwe pc en toetsenbord, al snel ging er een wijntje overheen. Ik terug naar de winkel met mijn toetsenbord.... wat zei de verkoper? juist het toetsenbord kan niet tegen wijn, beter daar geen wijn te drinken. Ik had hem helemaal niet gezegd dat er wijn overheen was gegaan
:huh:



Nog veel beter is helemaal geen wijn te drinken, gaat je toetsenbord ook niet kapot.

goeie middag Myr.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Woman. voor jou een dikke :sun: meis. Ik hoop zo voor je dat je toch eens de ware tegen komt.
En dat je gaat stralen van geluk.:):rose:

Drup, hoelang is het lopen naar Caro? Ga je ooit wel eens zwemmen? Dat schijnt toch erg goed te zijn voor je lichaam. Niet dat je daar de kracht van terug krijgt, maar je beweegt wel alle spieren.
Heb jij nu ook hulp in de huishouding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Cynt. Dat herken ik heel goed. Ik had, op dat moment het gevoel dat ik in een rouwfase zat. Ik had het gevoel een dierbare vriend (de aclohol) verloren te hebben. Iemand waar ik me altijd aan vastgeklampt had. Nu moest ik het zelf gaan doen, zonder die z.g. vriend. En misschien zit jij nu ook in die fase.
Maar als het goed is, gaat dat over. Hoelang dat gaat duren is misschien ook afhankelijk van je persoontje. De een kan het gewone normale leven wat vlugger op pakken dan de andere. Maar oppakken doen we allemaal, omdat de mens nu eenmaal een wezen is, dat sterk gericht is op herstel. Houd je daar maar aan vast meid. en veel van je afschrijven. Helpt altijd.:present:
En probeer toch wat leuke dingen gaan te doen. Ook al voel je op dat moment geen blijdschap. Heb je ook hobby's?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cyntia, misschien helpt deze uitspraak je een beetje;

zo nu en dan een borrel is het enige pleziertje dat mij nog rest!

Het is onvoorstelbaar dat er in deze korte opmerking zoveel misvattingen kunnen voorkomen. Om te beginnen wordt het nooit gezegd door mensen die zo nu en dan iets drinken, maar alleen door mensen die volledig afhankelijk van alcohol zijn geworden. Woor de meeste mensen zou de opmerking een grove verdraaiing van de waarheid zijn en daarom slechts een ander belachelijk excuus. Is het leven echt zo'n sombere aangelegenheid? Helaas lijkt het voor de alcoholist wel zo te zijn.
En het klopt in die zin dat hij niet langer andere genoegens kent. Maar het lijkt niet bij hem op te komen dat zijn drinken hem heeft beroofd van die pleziertjes. Als je je fysiek en geestelijk uitgeput voelt, is het leven deprimerend.

Dus Cynthia, je bent op weg naar jou vreugde.....

liefs Myriam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal:)

Net mijn bed uit en daarna in bad gedoken:) Nu lekker schoon en zo naar een feestje, gaat nog moeilijk worden....Want een wat emotioneel beladen dag en er wordt veel gedronken op het feest...Maar dat mag geen reden voor mij zijn om iets te pakken...
Is er een dag of weekendpact ergens? Dan doe ik mee!

Nog niks gelezen, ga ik nu even doen,
tot later....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie voor de opbeurende woorden.

De vorige keer dat ik was gestopt had ik net een nieuwe baan waardoor ik gewoon geen tijd had om deprie gevoelens te hebben.
Nu zit ik werkloos thuis en heb nergens echt zin in.
Hopelijk gaat het gewoon over.

Mijn man doet zijn best om me op te beuren maar ik ben gewoon moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...