Spring naar bijdragen

Donderdag de 27e


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 173
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Desi:
Succes op je stage meis:present:

Igor:
Ik verslapen? Dat deed ik zelfs in mijn drankperiode nooit!:D

Shahire:
Nog even doorbijten, het slapen gaat straks véél beter!

Snoepje:
Fijn dat je je vandaag beter voelt. Soms voelt het gewoon even als 1 stapje achteruit om er daarna weer 2 bij te kunnen zetten. En zo kom je ondanks die ene dag achteruit toch vooruit!

Blondie:
Doe je het wel een beetje rustig aan Blondie? Wel fijn dat je snel terug kan meis:present:

Denker:
Werk ze dan vast voor vanavond...Vandaag maar eerst even een relaxte dag van maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Eks, inderdaad straks eerst mijn ei eten dan lekker trainen huis wat opruimen en niks meer. Hopelijk val ik vannacht niet in slaap. Mischien dat het vanmiddag lukt om even voor te slapen. Komt vast allemaal goed. Voel me in ieder geval beter met weinig slaap dan met een sixpack bier en wel slaap. Ik ga op naar twee weken zonder en merk echt dat ik zonder het gif dat alcohol heet, veel meer hebben kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Zo eerst koffie en sigaret. Ik ben vroeg op he? Ga er denk ik maar geen gewoonte van maken;) Tis gewoon nog donker:lips:

Welkom shahire:present: Wat een leuke, warme verrassing eks:heart: En Blondie, goed nieuws over je huis las ik, fijn joh, eindelijk komt er wat schot in dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen,
Slapen is bij mij ook veel verbeterd tov vroeger als ik dronk, toen werk ik steevast wakker rond 3-4 u en lag dan ook minstens 2 u rond te draaien. Naar het schijnt komt dat doordat de lever overbelast is...
Aanvankelijk was slapen door het stoppen met drinken minder goed, veel zweten vooral.

Bah, ik worstel al de hele week met een vette hoest, geen koorts maar flink ellendig...

heb een fijne dag frummertjes !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...