Denker Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Desi, ben je weer hersteld van je verwondingen? Geen Frankenstein look meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Desi:Succes op je stage meis:present:Igor:Ik verslapen? Dat deed ik zelfs in mijn drankperiode nooit!Shahire:Nog even doorbijten, het slapen gaat straks véél beter!Snoepje:Fijn dat je je vandaag beter voelt. Soms voelt het gewoon even als 1 stapje achteruit om er daarna weer 2 bij te kunnen zetten. En zo kom je ondanks die ene dag achteruit toch vooruit!Blondie:Doe je het wel een beetje rustig aan Blondie? Wel fijn dat je snel terug kan meis:present:Denker:Werk ze dan vast voor vanavond...Vandaag maar eerst even een relaxte dag van maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Dank je Eks, inderdaad straks eerst mijn ei eten dan lekker trainen huis wat opruimen en niks meer. Hopelijk val ik vannacht niet in slaap. Mischien dat het vanmiddag lukt om even voor te slapen. Komt vast allemaal goed. Voel me in ieder geval beter met weinig slaap dan met een sixpack bier en wel slaap. Ik ga op naar twee weken zonder en merk echt dat ik zonder het gif dat alcohol heet, veel meer hebben kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Goedemorgen allemaal,Zo eerst koffie en sigaret. Ik ben vroeg op he? Ga er denk ik maar geen gewoonte van maken;) Tis gewoon nog donker:lips:Welkom shahire:present: Wat een leuke, warme verrassing eks:heart: En Blondie, goed nieuws over je huis las ik, fijn joh, eindelijk komt er wat schot in dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 denker ik slaap beter zonder alcohol en veeeeeeeeeeel meer (er zijn wel uitzonderingen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Zo is dat Denker! Goed dat je al 2 weken ver bent! Nu nog je eitje en je dag kan niet meer stuk;) Moet altijd wel lachen met je eitje in de ochtend, datzelfde heb ik met mijn bak yogurt met muesli. Als ik dat niet heb dan ben ik ontregeld:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Dank je Eks, zit nog niet helemaal op twee weken maar dat gaat goed komen. Geniet van je yoghurt en een fijne dag allen ik ga weer even verder kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Denker, Igor, ik slaap ook zo lekker nu zonder alcohol. Lijk ook wel wat minder slaap nodig te hebben. Ben gewoon fit 's ochtends! Fijn he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Ik ben weer weg, het is laat:oFijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Hoi, fijne en goede dag voor iedereen. Vandaag = vandaag en vandaag telt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Goeiemorgen allemaal. Sorry Igor, maar lag nog zo lekker.... Dees en Ekster en wie ook maar moet werken straks lekker werken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Goedemorgen An, Yvonne, Tom. Jullie ook lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Ja, eigenlijk wel.Weinig wakker geworden, geen paniekaanvallen meer zweten is ook over.Gaat steeds beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Dat gaat de goede kant op Tom, fijn he dat dat steeds beter wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Zo, kids zijn de deur uit !!! Nog effe een bakkie koffie en een peukie en dan aan de kwast.Tuintafel renoveren, lekker in de vrieskou !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 tom je gaat hartstikke goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 goeie kouwe morgen mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Snoepje, je kunttrots zijn op gisterentevreden zijn met vandaagen hoopvol naar morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Ooóh Josje:$Zag net dat je er vanmorgen ook al was toen ik er ook was....had je niet gezien:o Slaap in mijn ogen waarschijnlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Josje,Igorbedankt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Ja, vroeg he Eksje, verwacht je ook niet van mij;) Maar moet douchen en gaan, de plicht roept! En waarschijnlijk ijs van de auto krabben als ik zo naar buiten kijk:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvira Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 goeiemorgen,Slapen is bij mij ook veel verbeterd tov vroeger als ik dronk, toen werk ik steevast wakker rond 3-4 u en lag dan ook minstens 2 u rond te draaien. Naar het schijnt komt dat doordat de lever overbelast is...Aanvankelijk was slapen door het stoppen met drinken minder goed, veel zweten vooral.Bah, ik worstel al de hele week met een vette hoest, geen koorts maar flink ellendig... heb een fijne dag frummertjes ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 latersssss. heb ook wat verplichtingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 He allemaal,Hier alles kids met me lekker geen drank meer voel me stukken beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden