snoepje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 er is gewoon te weinig werkof het zijn te weinig uren of het is voor 40 uur28 hoogstens 32 en dan ben je weer te oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Snoepje, klein beginnen, al is het maar een klein baantje en van daaruit verder.Als je nergens begint, kan er ook niks gebeuren.Voor jou ook kop op, er is van alles mogelijk als je nuchter door het leven gaat, geloof me maar.Mijn wereld opende zich ook toen ik stopte met drinken en ben ook gewoon ergens begonnen.En van het een komt het ander.Daarbij, het houdt je van de drank af en je hebt wat te doen EN je verdient ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Ik ga een boek lezen. Moed houden, gewoon doorgaan op de goede weg,tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 anga me eerst eens hier op richtenop me nieuwe leveneven bijkomen van hectische jarenen eens aandacht aan me kids geven en dan komt de rest vanzelf.....hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Snoepje, de rest komt ook! quote: Originally posted by: snoepjean ga me eerst eens hier op richten op me nieuwe leven even bijkomen van hectische jaren en eens aandacht aan me kids geven en dan komt de rest vanzelf.....hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Josje: ik wil me ook aanmelden voor het weekendpact! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Snoepje: precies zo gaat dat!!! Je bent zo keigoed bezig en je klinkt al zo'n stuk rustiger.Vasthouden joh en ben maar een dik vet trots op jezelf.Nu ben ik echt weg, doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 shahireja dat heb ik wel geleerd hierniet teveel vooruit willen kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 doeiiiiiiii an:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Doei An, dankjewel voor je hulp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 quote: Originally posted by: Anoh sorry, ik gooi alles in de soep, ik dacht dat ik bij wie is wie zat. Maakt helemaal niet uit An. Jouw wijze woorden zijn hier ook heel erg welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Joepie daar is onze Jopie.Het hondje gaat niet door meis. Er was al iemand voor mij, maar niet getreurd hoor er zijn zoveel hondjes er zal er best een voor mij bij zijn. En anders kom ik die van jou wel halen dat is ook zo'n lieverd. O nee wacht maar tot jij op vakantie gaat.Wat lekker lieverd dat je vandaag een poetsdag hebt gehad. Niet op de tocht gestaan???? Oppassen hé anders kan j morgen niet chauffeuren hoor.Ja Bol kan flink uitvallen. Daar ben ik ook achter gekomen. Schrok me kapot zeg. Maar het gevolg is wel dat ik nu met een goed gevoel zit twerwijl ik anders van alles in gedachte uit lig te vechten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Tatum,Loskoppelen, weet je nog?Spoor 1, het gedoe.Spoor 2, de drank.Los van elkaar blijven zien!Het lost geen bal op.Even de roes, en hoppa alles is weer terug.Zo kom je er nooit uit.Er is altijd wel iets (of niets)Problemen zijn inherent aan het leven. Dat overkomt je.Drank giet je door je keel, daar ben je zelf bij.Niet meer doen, er is geen winst.Het hoeft niet van mij. Het is een goed advies.Actie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Hoihoi, was ik weer, even bij de tv blijven hangen, eten, hond uitlaten.Maar hier dan de update, de groep wordt al lekker groot.TatumShahireNiwiSowhatJane4SaraBolletjeBlondieSnoepjeMuffinJosjeNiemand vergeten tot nu toe? Niwi, ik heb jouw berichtje geinterpreteerd als dat je mee wil doen met het weekendpact, als het niet zo is, laat het dan even weten, haal ik je weg. Liever niet natuurlijk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 quote: Originally posted by: snoepjeshahire ja dat heb ik wel geleerd hier niet teveel vooruit willen kijken Precies Snoepertje. Jij komt er wel hoor, zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 quote: Originally posted by: bolletjeZe hebben een hele dikke rugzek Jane. Mensen mensen ik ben aan het mailen met iemand die een heel klein chihuahuaatje te koop heeft. Dar is voor me gaan kijken en heeft wat gevonden. Wat lief hé? Het diertje lijkt sprekend om mijn hondje alleen de mijne was zwart-wit en deze is bruin-wit. Het engiste probleem is dat ik het niet kan halen, het is te ver weg. Maar daar komen we misschien wel uit. Nu ff verder mailen. goh ik maak me nu toch een hoop typvouten. Lieverd, Ik ben morgen bij mijn ouders. Evt wil ik wel samen met je rijden om het beestje op te halen hoor !!! Laat maar weten per PBAanpassing : Lees net dat het niet doorgaat !!! Jammer, had het je zo gegund, maar als je wilt kun je me altijd PB-en als je vervoer nodig hebt voor whatever Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 dank je bolletjeheb vandaag weer een goede daghet help mijn ook om verhalen te lezen van andere alcoholistenben nu bezig met dat boek op internet en dan denk ik jeetje dat wil ik toch niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 iedereen een fijne nachtrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Dag iedereen! Ik ben verlost van mijn wekenlange zucht naar de drank en omdat iedereen zo aardig wasom te reageren laat ik jullie even weten hoe ik het tij heb gekeerd, misschien heeft iemand er ook nog wat aan.Ik ben op zoek gegaan naar een helpende gedachte. Dat werkt altijd bij mij.Omdat ik het vreselijk vind om obsessief met drank bezig te zijn voelde ik me doodongelukkig dat ik iedere dag opnieuw dacht aan drinken en ook werkelijk de drang voelde om te drinken.Toen dacht ik opeens: Nu denk ik voortdurendaan drank en ik word er gek van maar ik drink ondertussen mooi niet.Als ik toegeef aan de zucht naar drank ben ik er òòk obsessief mee bezig(nog erger wrsch!)en dan ben ik ook nog aan de drank met alle ellende van dien.Gek hè toen ik me dat realiseerde was mijn drankzucht verdwenen en ik ben erg blij!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Fijn om te horen Linde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Fijn Linde dat je die zucht kwijt bent, dat is ook doodvermoeiend. En mooi dat je jezelf dus kunt helpen door je gedachtes. Ik ga zo slapen en weekendpacters, we zijn de eerste weekendavond alweer bijna door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Linde goed te horen.Zie, alles gaat weer voorbij.Nu vast houden en niet meer drinken, ander begint alles weer opnieuw endat willen we niet.Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Even een vreemde vraag misschienheeft een van julie wel eens iets over de ganesha mat gehoordof ervaring mee?een Zweedse spijkermat die pijn verlicht, rust geeft en endorfinenen exofocine aanmaakt en t zelfhelend vermogen stimuleert,bijna te mooi om waar te wezen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Joh Blondie wil jij ook rijden voor me????? Het meisje heeft net gemaild dat die mensen niet zijn gekomen dus ik heb nog kans. Ik ga je p.b.en goed? O wat ontzettend lief van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Weltrusten voor straks, ik ga er ook van tussen.Heerlijk thee avondje gehad! Shahire. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden