bolletje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ze raakt dan helemaal in paniek en blijft piepen Saar. Maar ik heb een bench besteld en daar moet ze leren om ook ff alleen te blijven. Ben fel tegenstander van een bench omdat een dier vrij moet zijn maar dit kan nu even niet anders.Ze loopt me overal achterna en dat is vervelend want ik ben dan bang dat ik op haar trap, dus moet het maar.Verder blijft ze een heerlijk ukkie. Maar volgens mij is ze nog niet zindelijk. Gisteren lag ze bij mij op de bank een kluifje te knagen en heeft haar plasje zo laten lopen. Dus moet ik ff kijken of ik haar kan leren om te vragen naar buiten te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Je hebt het er maar druk mee Bol.Maar het kan natuurlijk ook angst zijn nu,zo'n grote veranderingen zo'n klein pukkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Goedemorgen:present:Voor de mensen met slaapproblemenhier misschien een goede tip:www.cursusbeterslapen.nlHet is gratis via internet te volgenen duurt meen ik 3 weken.Je moet een soort slaapdagboek bijhoudenen krijgt iedere dag nuttige tips.Mij heeft het destijds niet geholpen,want al na 3 dagen afgehaakt.Maar ik ga het misschien nog een keer doen.Het slapen is bij mij nog steeds een moeilijk punt,ondanks een jaar niet drinkenen alle hier genoemde middelen.Stoppen met roken????Ben ik naar toe aan 't groeien.....Knap van de stoppers!!!Voor mijzelf: alles op zn tijd:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ben weer terug van het helpen op de school van de kinderen, nu even lezen...Tot zo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ha die Josje:heart: Zie je ingelogd staan...Lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Blondie,Geen auto, koop een kortingskaart en wordt lid van OV fiets, heb je bij veel stations voor 2,80 een fiets.Heb al jaren geen auto, zonder gaat prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Moet je natuurlijk niet op het land wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Hallo Kore,Sara meldde net dat ze je mistte en hup daar ben je, benieuwd of dat bij de andere genoemde, Will en Muffin, ook zo werkt...Mis trouwens ook Drup,Hoort op een ander draadje ik weet het, val maar over me heen, vind ik wel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Goedemorgen allemaal op deze 1e februari. Goedemorgen eksje:heart: Heb heerlijk geslapen, lag er voor mijn doen vroeg in, 22.30 uur nog even gelezen en was vanochtend 8.30 wakker. Dus dat ging goed, maar stemming is nog niet goed. Ga straks maar eens even naar Ikea, wat spulletjes kopen, helpt altijd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Wat knap al diegene die stoppen met roken! Heb zelf nooit gerookt, maar het lijkt me een moeilijke gewoonte om af te leren...Wel fijn om straks niet meer naar rook te ruiken lijkt me. Ik ruik het altijd wanneer mensen roken en vaak zie je het ook aan de huid:o Dus behalve dat je geld uitspaart ga je lekkerder ruiken en zie je er straks 10 jaar jonger uit:DDus..op naar een rookvrij leven kanjers!Kore:Wat goed, je hebt er al een jaar drankvrij opzitten! Dat heb ik zeker gemist op de 16de januari jl. Hier nog even een verlaat slingertje, je hebt hem verdiend!!:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Spullen kopen helpt altijd Josje:P:DMaar wel jammer dat je je nog niet top voelt. Heb zelf het idee dat bij mij de St. Janskruid wat begint te doen, voel dat de scherpe kantjes er wat af zijn. Nu nog een :rose:netje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Yajala:Ik zou het haast vergeten meis, maar GEFELICITEERD met je 3 maanden:present:Nog even en je zit op 100 dagen en dan komen er 100 :present:jes jouw kant uit:P Maar nu mag je het doen met een slingertje::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:En nu samen op naar dag 100:)We kunnen het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Lief nan je Eks:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ik kijk het even aan Eks en als dit te lang duurt, ga ik ook aan het St. Janskruid, als ik jou zo hoor lijkt het te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 We moeten maar ff kijken Jane. Ze weet in ieder geval dat ze niet op schoot kan als ik achter de pc. zit. Daar vraagt ze nu niet meer om. o ze zijn zo intelligent. Wijze ukkies hoor.Hoe is het met jou wijfie? Je voelde je gisteren toch niet zo lekker? Of was dat iemand anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Goeie morgen Kore.Ik denk soms wel eens dat men te veel wijt aan het drinken van alc. als je niet goed slaapt maar het zit er van nature misschien een beetje in.Ik heb misschien wel 20 jaar slecht geslapen. Soms had ik het gevoel dat ik teveel energie had wat ik niet kwijt raakte, en soms vond ik het gewoon erg moeilijk om toe te geven aan de slaap omdat ik me dan erg kwetsbaar voelde. Want dat kan ook hé? Niet durven slapen omdat je dan niets meer kan controleren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Goede morgen, momentje hoor eerst ff koffie zetten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Geen sneetje brood erbij Flip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 o ja, nogff: wat gaaf om die heerlijke idiote snoepje zo lekker te zien gaan. Fijn meid,hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahik kan er nu nog om lachen......... jopiemaar owee als me grens bereikt is hahahis vandaag een week geleden dat ik een woedeaanval heb gehad...een grote dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Bol:present:Ik las van je hondje, veel plezier ermee hoor!Ja, dat slapen....ik zit er niet meer zo mee,zeg maar tegen mezelf: komt wel goed schatje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ik hou me dan maar gedeist Snoepje....oeioeioei... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Nee dat was/ben ik idd Bolgoed onthouden.vanmorgen verslapen samen met dochtervoor het eerst. Ze mocht zonder ontbijt enwas nog net op tijd voor school. Ik heb alles afgebeldwat ik op de agenda had staan, ook de vervelende dingen,en dat geeft wel rust. Helaas ook weer een kaakontsteking,dus de 8e een zenuwbehandeling. de kaakchirurg kan altijd nog.Maar nu mag ik lekker niksen en wel ff naar buiten steeds, dat voeltals spijbelen, maar ik knap altijd meteen op zodra ik buiten ben.En veel hier he, als afleidingter lering ende vermaak:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Jopie:Ja, nog steeds het 1 novemberpact:) Ben blij dat het nog steeds lukt. Voelt goed, maar ben me er ook bewust dat ik op moet letten...Het ging bij mij al eerder fout na 4 maanden. Maar een gewaarschuwd mens.. Kore:Hoop het ook te halen, nog 9 maanden te gaan...Waar ken ik dat van?;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 maar ben wel een stuk rustiger gewordenen lieverde jongste wil me heel de tijd zoenen en zeg heel de tijd je bent de liefste moederdus vroeg ik ....wat ben je toch zoenerigja zei hij toen..je ben zo lief gewordenaaaaccchhhhhh snik snik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ach Snoepdat is toch een pracht beloning?!!!!en koop je een mooi bosje bloemen voor jezelf?want je hebt ook beloninkjes verdiend hoorje gaat hartstikke goeden dat zoontje van jou is een slimpie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden