Spring naar bijdragen

vrijdag 4 februari----een winderige dag,


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 300
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Den Niwi se... Woestijnrekel van me.
Gaat goed met het stoppen met roken he !
Ga vandaag ook bellen naar de huisarts voor Champix, wordt ook tijd voor mij om te stoppen.
Rochel als een oud dametje...

Eks ;
De huurders hebben de woning geaccepteerd, maandag wordt het contract getekend en hoogstwaarschijnlijk kan ik dan per 1 Maart alweer terug naar mijn koopwoning...
Krijg weer de kriebels en de vreugdetranen in mijn ogen nu ik het weer neerschrijf.
Ben zo blij en opgelucht ! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat geweldig dat je goed geslapen hebt Blondie. Ja joh inderdaad, wat een stukje zekerheid allemaal niet kan doen.:heart:

Dees wat zou je er aan kunnen doen om goed te slapen, zonder dat je je al te veel zorgen maakt over je vriendin? Vervelend dat dat zo gaat hé? Maar het geeft wel aan dat het je iedere keer zo ontzettend raakt als je contact met haar hebt gehad. Dat je ontzettend veel met haar op hebt.

Ik word zo gehaald. Moet werken en ga er vandaag eens flink tegen aan.:present:

Vonneke waarom ga je nog niet ff lekker naar bed als je je niet lekker voelt? Altijd goed hoor.:)

Ik ben weer weg kanjers. Tot vanavond.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen,vandaag de derde dag in het drama,ik en mijn kpn!
gisteren 3 uur lang aan de telefoon gehangen,alle stekkertjes op hun aanwijzingen gewisseld,en nog steeds niks!!
nu komt er een monteur,voorrijkosten uiteraard en vervolgens € 16- ( dat valt mee!) per 10 minuten!
kijk en dat valt weer een beetje tegen,want een uurtje is zomaar om bij die jongens.
enfin misschien valt het mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rustigjes hier....

Net terug van mijn rondje hardlopen. Ik vind het altijd lekker lopen in dat onstuimige weer en werd dus op mijn wenken bediend:) Nu schoon gedouched achter een lekker bakkie koffie. Mmmmhhhh....

Blondie:
Wat fijn dat ze het huis geaccepteerd hebben! Snap best dat je daar een vreugdetraantje om laat, ik zou het huis bij elkaar gegild hebben denk ik:D Straks weer lekker naar je oude honk terug en dan hopelijk weer een beetje rust in de tent. Mag ook wel na die roerige afgelopen tijd toch? Veel geleerd en veel doorgemaakt en straks een mooie herstart in je vertrouwde huis:present:

Josje:
GEFELICITEERD meis, je doet het SUPER! 31 dagen zo droog als de woestijn:P Dat verdient een...
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:, 31 stuks om precies te zijn:D

Sara:
Succes bij de huisarts dan, niks vervelends hoop ik? Of ga je stoppen met roken?


Hi hi...heb net mijn vogel een leeg eierdoosje gegeven omdat hij zich zat te vervelen...Nou, nu niet meer:P Papierversnipperaar in aktie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag ga ik mijn 5e dag in, tot nu toe zonder al teveel problemen. Ben wel wat sneller geprikkeld, hoop dat dit snel overgaat, ook het slapen kan nog wel beter, slik daar momenteel valdispert voor. Maar ik ben dan ook nogal met wat bezig:
Vanaf 17-01-11: geen sigaretten en nicotinetabletten meer, gaat prima
Vanaf 17-01-11: geen gebruik meer van neusdruppels, was ik knetterverslaafd aan, gaat prima nu
Vanaf 31-01-11: geen alcohol meer, gaat prima

Zie wel op tegen het weekend, maar veel leuke dingen gaan doen met vrouw en kids, en bij problemen weet ik jullie te vinden op het Forum

Grt
Super1975

PS: hoe kan ik smiley's toevoegen ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...