ekstertje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Oei, vooral geen koffie aanbieden Sailor:o Dat kost je dan zo 16 euro....Ik vind het eigenlijk maar raar dat je moet betalen...KPN moet er toch gewoon voor zorgen dat je internetaansluiting werkt? Daar betaal je toch voor? Of is er bij jou iets anders aan de hand?Balen joh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Goede morgen! zo nu eerst even een bakkie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 kijk, dat noem ik nou de koe bij de horens vatten, super..en als alles zo prima gaat...wil je toch niet meer drinken, roken en neusdruppellen ??..als je dan op antwoord klikt ipv Quick Reply kun je emoticons gebruiken ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 @ niwi Bedankt !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Hallo Super,Hoezo ben je verslavingsgevoelig:P Hi hi...Maar SUPER goed bezig hoor:present:De smiley's vindt je door wanneer je een berichtje aan het tikken bent op "symbolen" te klikken. Je ziet dat in het blauw gedrukt helemaal onderaan in het venster van je berichtje staan.Ook kun je rechtbovenin op "selecteer emotion" klikken en dan krijg je een keuze menuutje, maar dat gebruik ik zelf eigenlijk nooit. Zo moet het je ook gaan lukkenB)Sterkte dit weekend en gewoon langskomen wanneer je het nodig hebt hè, en voor de gezelligheid mag ook;) Geniet maar fijn van je gezin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 shahiredan is deze voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Vandaag is een verdrietige dag...3 jaar alweer dat mijn Pipa niet meer op deze planeet is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Regelzaken hier aardig op orde...Alleen mn zoon... Komt waarschijnlijk thuis te zitten tot de zomervakantie van school.Leerplichtambtenaar al ingeschakeld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 @ Snoeppie: zal naar link kijken als ik thuis ben, is nu zoooooooooooo heeeeeeeeeeeeeel druk :D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Blondie, gefeliciteerd meid met je eigen woning:D!Heerlijk he als je daar zelf weer oevr kunt beschikken.En hopelijk laten de bewoners het een beetje netjes achter.Voor je zoon, moet toch iets op te verzinnen zijn? Hij heeft een rugzak en structuur is erg belangrijk, dus inspectie mag er wel achteraan.En dan kun jij mooir op werk uit, ook belangrijk!Kan hij niet in zijn vroegere school instromen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Hallo allemaal,Hier al een werkdag erop zitten!Daarna nog even hard getrained voor mijn avontuur in Juni!Ik ga namelijk de Mont Ventoux fietsen!Nu fiets ik al jaren buiten maar nu moet ik toch wel even extra trainen hoor!heb al 2 keer de Alp D,Huez gefietst dus nu een wat grotere uitdaging!Dus goed voor mezelf zorgen en dan wordt het een eitje! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 hey womansterkte vandaag hoorhet blijf altijd moeilijk zulke momentenyajalanou dat doe ik je niet na hoormoet er ook niet aan denken..fiets omdat het moet maar niet voor me pleziermaar respect voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Goedemiddag!Volgens de Mayakalender is het vandaag een Witte-Wind dag, hoe toepasselijk.Kernwoorden: adem, communiceren, spirit.Focus op de aanwezigheid van de Geest door te handelen naar je natuurlijke inspiratie. Laat de Adem van de Geest je begeleiden om jouw waarheden te laten spreken.Vanmorgen gewerkt, nu lekker weekend, bambu koffietje erbij.groetjes Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Jaya, de Mont Ventoux.....Dat is toch die hele hoge kale?Petje af!!!!goedemiddag trouwens allemaal:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Hopelijk heb je de wind mee dan Yayala.Knap hoor.Oeps hoor buiten een ton over straat rollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Nou kan je vertellen dat het ook geen pretje is hoor haha!Na de 1e bocht van de Alp dacht ik echt....HELLUP!!!!!! IK GA TERUG!!Maar het is ook zooooooo zwaar,en zooooo gaaf ook!Echt een kick als je boven bent!Dus zeker de moeite,de inspanning en het trainen waard! hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Heeel hoog ja en daarna de Alp erachteraan! ppfff lijk wel gek! haha!Bergje af is ook heel gaaf maar echt eng!Gaat zoooooooo mega hard!En er rijdt ook gewoon verkeer daar he!Doodeng! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Woman sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Doe je dan wel een helmpje op en beschermers Jala. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Jaaa tuurlijk!Veiligheid boven alles he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Dag allemaal,Yajala, dat fietsen daar hou ik ook erg van. Ventoux is wel erg hoog als je de standaardroute neemt. Hoe train je dat hier? Ik heb het ook gedaan maar dan met een aanloop vanaf de Vogezen. Dan worden se bergen steeds een stukje hoger en train je heel natuurlijk. Succes.Ik heb het vandaag een beetje zwaar. Geen directe aanleiding ofzo, maar gewoon ontzettend veel zin om te drinken. Op dit uur al.Ik laat het nog maar even begaan. Vanaf zondag niet meer gedronken. Ga jullie goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Jaap, niet gaan drinken hoor! nergens goed voor.... ik heb precies even lang niet gedronken.... en ga het vandaag ook niet doen! doe je mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 flipsedenk dat we maar een weekend pact moeten doenheb vandaag ook me dag niet zodus wie doen ermee ?snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 heb even wat gegeten en spa naar binnen gegoten. Nu kom ik de middag wel door.Ga zo even uitwaaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Ik ga niet drinken.Snoepje, Flipse ik doe mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden