Spring naar bijdragen

Maandag 7 februari


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen allemaal.

Werkze die er vandaag weer voor moeten!
Susana bewonderenswaardig hoe jij ook lange dagen licht kunt maken :present:

Borderliner: Van Harte Gefeliciteerd! :musicnote::present::rose::moon::musicnote::present::rose::moon::musicnote::present::rose::moon:

Spud; meid wat rot voor je..........heb geen woorden maar wens je heel veel sterkte, ook hier kom je door, huil maar, brul maar, ik heb vertrouwen in je levenskracht. :present:

Dees: wat Bol gisteren schreef is wat ik ook weet. Een gedwongen opname (IBS = In Bewaring Stelling) loopt via de wettelijke bevoegdheden, dus politie en het hoofd daarvan de burgemeester. Gebeurt idd wanneer iemand een gevaar is voor zijn omgeving of zichzelf.
Kan me voorstellen dat je je er behoorlijk rot onder voelt maar echt meis, jij kunt niks meer doen. Hou ons maar op de hoogte?

Blondie: Jopie had nog dozen in de aanbieding weet je nog?
Wanneer hoor je wat van de garage trouwens? Hoop dat ze de auto tegen een zacht prijsje weer rijklaar hebben gemaakt!

Eks: goed van je gisteren en fijn dat het een geslaagd feest was!!!

Zo, ik hoefde er niet vroeg uit om hier te openen want ben ook weer goed door t weekend gekomen.
Nu ff wat doen. Zo trug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het Sara dat Jopie ook nog dozen had voor mij, maar dat is een eind rijden om ze op te halen en mn zus woont hier om de hoek (15 minuten met de auto)

Auto zou vandaag of morgen gerepareerd worden, dus hoop binnenkort weer mobieler te zijn.
Ex komt vrijdag zijn spullen ophalen dus danm zit ik zonder eettafel, bed, salontafel en dergelijke.
Ik heb via marktplaats wel alles gevonden, maar ophalen kan ik pas als mn auto klaar is dus zit een beetje te springen om dat ding.
Wat afhankelijk kan men zijn he van de luxe van een auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het begint te komen Eks. Maar o wat zou ze toch graag met de katten willen spelen. Dat zal ook wel een keer gebeuren maar eerst moeten mijn katten de hondentaal leren verstaan. Voor hun is het nu een soort klein mormel dat heel raar rondjes om hun heen loopt.
Gisterenavond rende ze weer over de bank en dus ook over mij. Tussen het rennen door krijg ik dan heel gauw een likje over mijn neus en hup, weg is ze weer. Ja ik geniet er echt van.
Nu is ze z'n best aan het rennen rond de tafel hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh Bol; hè wat lief en gezellig, ben blij voor je :heart:

Hahaha die Eks...........ennuh.....jij zou daar toch in thuis moeten zijn?;)
Heb je misschien tips? Ben al bijna 40 jaar verslaafd aan dat spul............:o

Ga nu ff aanpakken hoor, de tijd vliegt zeg.
Latersssss!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben jaloers Bolletje! Zelf in het bezit van een bejaarde demente kat...Ze doet niet veel meer dan slapen en miauwen (lees: mekkeren...). Maar ach, ze mag er zijn:)

Sara:
Moet je mee oppassen meis, je vernielt op die manier je slijmvliezen. Heb je een pb gestuurd met de naam van iets anders dat kan helpen, succes!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee, ik hoor de sirenes ;) dus meld ik me even :D 'k zit op m'n werk, dus even snel...
Hoop dat het goed gaat met iedereen, met mij wel redelijk in ieder geval.
Ik kom vanavond nog wel even terug, even bijlezen en bijkletsen en bijleren.
Heb nog steeds niet veel te melden hoor, behalve dat er maar één ding echt helpt:

Hou Vol! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...