Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 februari


Jaap

Aanbevolen berichten

Klopt Bol, als kind op de basisschool
had ik ook vuil bloed volgens mijn moeder.
Vond dat zo vreselijk om te horen, net alsof
ik iets naliet op hygienisch gebied ofzo.
Zelf merk ik dat het in stressvolle periodes
weer de kop opsteekt. Zal eens bij de bakker of
de molen informeren of ze nog verse gist hebben, ben
het zo zat en houd geen kies meer over onderin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hé Yajala, nog 1 dagje hè?:P
Beterschap met je manneke trouwens!

Jane:
Wat een pech met die kaak van je...Je darmen krijg je trouwens weer de oude met probiotica hè.
Succes met de gist, ik had er nog nooit van gehoord. Ga er zo eens op Googlen, ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd;)

Sara:
Wat een ellende voor je dochter, moet als moeder je toch een machteloos gevoel geven...Hier een:present: voor achter je oor! Sterkte!


Net terug van het helpen op school en dan zo de kinderen weer van school halen. Gelukkig is het heerlijk weer hier, mag dus zo door het zonnetje fietsen:) Eks=happy:heart:
En nu weer weg, doei!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook ff wat energie in het huishouden gestoken. Nu ff koffiepauze en dan weer aan de strijk.

Heb net mijn eerste krokusjes ontdekt. Zaaaaaaaalig......

Ya verwen je kleine manneke maar goed vandaag. En jullie moet het er ook maar goed van nemen komend week-end. Hebben jullie wel verdiend:heart:

Dat gist het bloed zuivert dat is bekend. Maar volgens mij toch het beste in tabletvorm. gewoon doorslikken met water. Proef je er niks van.

Moeder van vriendin heeft me op de hoogte gebracht van wat er vanmorgen gebeurd is. Dus helemaal niks als wat adviezen. Ze is radeloos en gaat laatste poging wagen bij crisis dienst. Dan gaat ze haar het alleen laten doen. Haar hart breekt bij die gedachte maar het kan niet meer anders.Ze moet zelf de eerste stap willen zetten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees lieverd je hebt al zo veel voor haar gedaan op een gegeven moment weet je het niet meer, en misschien is het ook goed dat ze moet gaan proberen om zelf wat meer te gaan doen, hoe pijnlijk dat ook is voor iedereen.
Het lijkt me voor die moeder ook verschikkelijk om haar dochter naar de verdoemenis te zien gaan, en zelf machteloos toe te moeten kijken.
Maar zij alleen zou kunnen proberen om met de rechtelijke macht haar op te laten nemen. Ik weet alleen niet welke wegen ze dan moet bewandelen maar er bestaat een mogelijkheid om dat te laten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze gaat het vandaag weer via de crisisdienst proberen. Dit had ze afgelopen vrijdag al gemeld bij de crisisdienst maar die zijn niet gekomen??????
Ik weet uit ervaring (suicidepoging van ex man) dat de crisdienst moet beslissen en handelen voor IBS.Anders lukt dat gewoon niet.
jij vroeg geloof ik of ze kinderen heeft. Ja 3 stuks. Geen een woont er thuis. Ze heeft haar oudste dochter die nu 20 is misschien 7 jaar in het totaal zelf verzorgd De middelste van 12 jaar is opgevoed door haar moeder en de jongste van 9 is bij haar ex. Wat heeft ze gemist. Verschrikkelijk. Haar oudste heeft zich inmiddels totaal van haar afgekeerd. Ze ziet ook nergens mee een licht in. Voor haar is alles donker,donker,donker. Wat een toestand:brokenheart:
Ik zal er maar over ophouden. Ze zal er zelf uit moeten komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

desi

als er aan je vriendin gevraagd wordt ..wat wil je
wat zegt ze dan zelf?
als ik jou zo hoor dan is ze wel heel erg ver weg
en als je het dan nog geens eens voor je kids wil doen ja dan vraag ik me af is ze nog wel te helpen
maar jij ga er ook aan onderdoor zo
je sta machteloos want eens houd het op
maar ga nou ook maar eens aan je eigen denken ..denk dat jij toch heel erg je best heb gedaan:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Desi

Ze gaat het vandaag weer via de crisisdienst proberen. Dit had ze afgelopen vrijdag al gemeld bij de crisisdienst maar die zijn niet gekomen??????


Ik weet uit ervaring (suicidepoging van ex man) dat de crisdienst moet beslissen en handelen voor IBS.Anders lukt dat gewoon niet.


jij vroeg geloof ik of ze kinderen heeft. Ja 3 stuks. Geen een woont er thuis. Ze heeft haar oudste dochter die nu 20 is misschien 7 jaar in het totaal zelf verzorgd De middelste van 12 jaar is opgevoed door haar moeder en de jongste van 9 is bij haar ex. Wat heeft ze gemist. Verschrikkelijk. Haar oudste heeft zich inmiddels totaal van haar afgekeerd. Ze ziet ook nergens mee een licht in. Voor haar is alles donker,donker,donker. Wat een toestand:brokenheart:


Ik zal er maar over ophouden. Ze zal er zelf uit moeten komen.



Nou maar hopen dat de crisisdienst iets voor haar kan betekenen, en jij de verantwoording aan hun over kan laten, want o wat is het ook erg moeilijk voor jou meid.
Maar ik denk juist dat het goed is om er over te p[raten Dees, want zo blijf je toch niet alleen met de zorgen over haar zitten.
Je kinderen verliezen is niet voor niets en het moet heel erg zijn met een ouder wanneer ze dat doen, hetzelfde als een ouder afstand neemt van een kind, maar hopelijk komt dat wel goed, en misschien is het toch een stil protest in de hoop dat ze zo sterk wordt om iets zelf te kunnen gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal, vreselijke discussie gehad gisteravond met (ex)partner , tsja wat het nu is weet ik niet, gaat allemaal zo moeizaam, had zo'n zin om mezelf te verdoven, maar ja refusal ingenomen he, toch gaat er dan zo'n stemmetje in me tekeer die zegt, morgen niet slikken en dan kan je vrijdag drinken, heerlijk en zaterdag ben je toch vrij... ARGH.... dat wil ik toch helemaal niet, ruzie dus weer drinken, ik ben nog in staat om ruzie te zoeken zodat ik kan drinken, moet niet gekker worden he, voelde me gister juist zo fijn zonder drank lekker fit enzo, nu minder maar dat komt omdat ik heel veel gerookt heb gister, bah wat is dat toch smerig, begin ik daar weer aan :-( gecompliceerd hoor... maar goed ik moet dat idee uit m'n hoofd halen dat ik die drank nodig heb om te ontspannen, moet weer helder gaan denken, denk raar, ga donderdag naar de film en vrijdag naar de aa heb ik net besloten ,en zo toch maar refu innemen , en mezelf een schop ondere m'n kont geven, woon ook alleen he, dus makkelijk om de boel de boel te laten en te denken, voor wie zou ik het doen, juist voor mezelf!!! heb wel steun aan het lezen hier, dank daarvoor, zo naar de tandarts die gaat fijn tandsteen wegbikken, ARGH.....maar... wel lekker schoon bekkie zo :-) fijne dag Gaby

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu niet na 1 dag ,maar ik heb he wel eens na 2 dagen gedaan, maar eerder nam ik trouw elke dag refu, en op een gegeven moment was mijn mind zo ''slim'' om het te vergeten, gevolg kon weer drinken, maar heb nu alweer ingenomen, dus geen drank voor mij, het zijn die stemmetjes die soms zo sterk zijn he, en daar helpt de refu niet tegen ;-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is maar 1x gebeurd en had toen geen last,maar dat hoeft niet voor iedereen of iedere keer zo te zijn, heb ik me laten vertellen, hetklopt dat het zo'n 14 dagen nog in je lijf kan zitten dus ik wil niemand aanmoedigen hiermee te experimenteren of sowieso te drinken ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wist ik, dat wist ik lieve Bor. En o wat geniet ik van dit berichtje wat doet dat me goed dat het kereltje daar blij mee is.
Ik las net dat het goed gaat met je en dat je naar een andere fase in de behandeling gaat, geweldig. Wat zal ik blij voor je zijnals alles achter de rug is lieverd en je weer gewoon thuis kunt zijn in je eigen huisje met je eigen lieveling. Hopelijk gaat deze tijd snel voor je en ben je weer heel gauw thuis.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi even kort berichtje hier.
Dierenarts op zich oké alleen heeft herder te zware sedatie gehad en is er nu niet zo goed aan toe.
Vertoonde ook raar gedrag, kreeg hem de auto niet meer uit, mocht niet in de buurt komen. Nu gelukkig binnen maar hij voelt zich niet goed en is misselijk, arme ziel.
Verder zijn ze alletwee weer goedgekeurd en entingen gehad. Maja.
Nu even afwachten of hij zich de komende uren herstelt anders terug naar DA.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt allemaal niet zo goed Saar. Ik hoop dat het dier weer wat beter wordt en jij je minder ongerust hoeft te maken. Want ik weet van mezelf dat als een van mijn dieren iets mankeerd ik er niet van kan slapen.
Blijf je ons op de hoogte houden? En heb je ook telefoonnr. van mensen die je kan bellen als je je niet goed voelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...