Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 februari


Jaap

Aanbevolen berichten

Dees, ze had het ook niet voor zichzelf gedaan he
en misschien niet eens echt ingenomen, de keus is er
nog niet. Hoop dat je vanavond even los kunt zijn, wat
dat betreft is even afstand nemen, letterlijk, wel goed voor je.
En je kunt er toch niets aan bveranderen helaas, allen erop vertrouwen
dat zij net als jij, harde lessen heeft te leren. Wij allemaal, denk ik weleens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 265
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Desi
Ex haalt alleen de spullen op van voor ons samenwonen. Die kan en wil ik hem ook niet ontzeggen.

Jane
Brunette ga ik vandaag worden, maar blijf van binnen een blondie hoor.
Geen tijd en zin gisteren meer om het te verven.
Was kapot na een dag inpakken.
Helaas heeft ex veel spullen en ik weet dat hij niet een van de vlotste is.
Zou zomaar kunnen dat ie zelfs in het weekend nog een dag nodig heeft voor inpakken.
Ach, het moet toch gebeuren, liever nu dan op de dag voor de verhuizing

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen lieve mensen...wat zijn jullie lekker bezig vanochten...leuk zeg!!
Ik heb ook niet zo goed geslapen...zat te denken over mijn tentamen van morgen, ben wel voorbereid hoor..maar blijft toch spannend, ben ook bezig met mijn bedrijf...heb zoveel ideen, wil zoveel...mijn gewone baan neemt ook tijd in beslag...uff ...maar ga ik gewoon rustig aan doen want ik kan maar 1 ding tegelijk goed doen...anders wordt het rommelig...
Blondie: welkom naar de wereld van de brunnettes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het toch lekker om gewoon niet te drinken, zelfs waar ik bang voor ben word steeds minder,
gisteren iets gedaan wat me best wel een beetje eng leek, totdat ik mij realiseerde dat ik dat eng
vond toen ik dronk. Het is nu helemaal niet eng meer, dat denk ik soms alleen nog omdat
toen ik stevig dronk dat wel vond. Ik ben nog steeds mijn beeld aan het bijstellen,
wat is nuchter waar, maar zit nog als ander beeld in mijn hoofd.
Ben nog langzaam weer diegene aan het worden die ik was voor mijn 12 jaar drinken
(+ 12 jaar drinken ervaring rijker.) Langzaam groei ik uit mijn drinkende zelfbeeld en wereldbeeld,
het is nog wennen merk ik soms. Maar goed ik heb er geen 12 jaar voor nodig om er
uit te groeien denk ik optimistisch, jaartje of 3-4 dan snap ik m'n nuchtere leven wel.
Het verschil met voor en na m'n zuipen is dat ik daarvoor mezelf niet durfde te zijn,
nu mag dat wel met elke keer een angstje doen wat gewoon geen angstje meer blijkt te zijn, leuk is dat :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve kanjers. Goh wat is er al weer veel geschreven zeg. Fijn dat er zoveel mensen gebruik maken van het forum.
Ik moet zo weer aan de gang in het huis van J. Vandaag de laatste dag.
Gisteren hebben de meiden heel veel spullen weg gegooid. Jammer want ik had er zoveel mensen nog blij mee kunnen maken. Vooral boeken die ik ooit aan J. gegeven heb. Kostte toen voor mij best veel geld. Maar goed, het is gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...