Spring naar bijdragen

zondag 13-02-2011


Max72

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 122
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wijffie er is één ding dat je niet gedaan hebt
en dat is je zoon uit huis zetten. Je helpt hem daar net zo mee als jullie zelf
en het zou een daad van witte liefde zijn. hard maar rechtvaardig.
je hebt nu steeds rose liefde getoond en zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Sorry als ik wat hard overkom, maar ik lees dit nu voor de 3e keer in 1 1/2 jaar tijd.
Het werkt niet in jouw voordeel dat er steeds nieuwe mensen je hetzelfde aanraden, want er is niets
veranderd. Misschien hadden die verhuizingen niet nodig geweest als je wel voor jullie zelf hulp had
gevraagd, want jullie hebben dat ook nodig. het is hardstikke moeilijk om met jouw zoon om te gaan
en je schoondochter en haar ouders doen ook niets voor jullie. Je moet het dus zelf doen, anders
lezen we je over een jaar voor de 5e keer. Verhuizen was en is niet de oplossing, hulp zoeken wel,
je weet dat je dit niet meer in de hand kunt houden, toch? Heel veel sterkte ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie ik heb het idee dat je er nu echt genoeg van hebt. Maar dat idee heb ik wel vaker gehad en toch gebeurde er niets. Wat denk je nu te gaan doen waardoor het voor jou en je man leefbaar gemaakt kan worden.
Kun je nu concreet zeggen wat jouw stappen zijn? Wat is nu het eerste wat je gaat doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie avond allemaal

wijfie

een vriend van mij die ik al 20 jaar ken zat met het zelfde probleem.
die jongen is inmiddels 22 jaar, die hebben ze na een jaar eindelijk op straat gezet.
moest hij naar het leger des heils.
daar zijn ze ook niet makkelijk, vroeg op en zorgen dat je werk hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joop, dat moet gewoon heel moeilijk voor je zijn. Je bent zijn moeder... en dat zegt eigenlijk al alles.
Maar je hebt wel gelijk, je hebt gedaan wat je kunt.
Grenzen zijn echt belangrijk.
Maar het blijft zo moeilijk, het blijft jouw kind. :heart::sun:

Wijffie... als ik het goed lees ga je nu weer een beschuldigende vinger uitsteken naar de buren van indertijd?
Sorry, maar lijkt me niet helemaal terecht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joop, wat moeilijk voor jullie zo'n situatie. Wellicht wel het beste wat je voor jullie allemaal kunt doen maar toch. Ik wens je kalmte, moed en wijsheid.

En weten jullie; ik heb dan weliswaar geen kinderen maar kinderen zijn ook sterk. En niet altijd alles ligt aan de ouders. Ik ga er vanuit dat een ieder zijn/haar best doet en de rest ligt niet in je handen. Soms is grenzen stellen het beste wat je voor je kind kunt doen. Pappen en nathouden maakt stinkende wonden.

Maar ja, talk is cheap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, wat ben jij een geweldig mens...


quote:


Originally posted by:
jopie

hij verdient het serieus aangepakt te worden, hij is mijn kind!


hij is het waard om nu het op scherp te stellen, hij is me lief!




en wij, als gezin, hebben een verslavingshistorie/kwetsbaarheid.




en ik heb, als gewone volwassene (niet als goddelijke onfeilbare ouder), mijn eigen grenzen. Niet eens omdat die allemaal zo 'waar' zouden zijn, maar ook omdat ik gewoon niet anders kán. En ook dat zal hij moeten leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve vrienden. Ik word zo moe van de hele dag moe zijn dus ga dadleijk lekker vroeg m'n bed in.
Wijfie heel veel sterkte meis.
Jopie een hele dikke :sun: voor een hele sterke Stans.
Sowhat ook voor jou een hele dikke knuffel.
en voor de rest, allemaal een goeie nachtrust en tot morgen maar weer.:heart::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom gauw even welterusten zeggen.
En me melden als succesvol weekendpacter. Waar is onze leider? Sara? Hoe ist gegaan? En de anderen?
Met mij goed. Geen moment in de verleiding geweest. Dus daar ben ik heel blij mee. Maar ook voorzichtig, want dit ken ik van mezelf niet de laatste jaren.
Snap er zelf eigenlijk niets van. Waarom was het nu zo gemakkelijk?

Slaap lekker allen :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...