Spring naar bijdragen

dinsdag 15-2


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 118
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hoi lieve mensen..wat zijn jullie lekker bezig met stoppen met roken...ik doe ook mee..maar aan minderen, merk dat vanaf ik sport heb minder behoefte aan, en dat ik word misselijk van..dus goede teken....voor mijn tentamen van zaterdag een dikke 8 gekregen ben heel tevreden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,
Ik wil jullie graag na alle steun die ik heb mogen ontvangen mijn excuses aanbieden dat ik niet
meer heb ingelogd. Met name naar Jet. Ik ben grandioos de mist ingegaan...Ik heb me inmiddels aangemeld bij novadic en daar doe ik nu een leefstijltraining....Het helpt wel. Jullie zijn een voorbeeld voor mij! Het helpt me om jullie ervaringen en wijsheden te lezen. Hier wilde ik jullie even voor bedanken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Superkanjers.

Igor een opname???? Ik denk dat ook gelijk aan waar K&B moeten blijven. En ik geloof je ook hoor. Mensen die niet weten wat een alcoholverslaving is, daar is vaak ongeloof bij. Het is zo verdomd moeilijk om te stoppen hé? Maar als je bezig blijft, ook al gaat het nu nog niet, zal het je toch een keer gaan lukken meid.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
anders

wat is dat voor therapie LaLuna?




Hier gaan we er vandaag weer voor...in de avond is het moeilijk voor mij..



Het is een therapie waarbij je je drinkgedrag in kaart brengt, door middel van een dagboek bijhouden...de therapie is 1 dagdeel in de week. Tevens deel je je ervaringen met een groep lotgenoten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Sara, Igor, Teveel succes samen! Jullie zullen zeker steun aan elkaar hebben. Ik vind het knap dat jullie hier melden dat het niet goed is gegaan en toch hier blijven komen en het weer oppakken:present:

Anders, je kunt hier altijd steun vinden in de avonden.

Ha bol, hoe is het met het oogje van Puck. ik gebruikte ook altijd ogentroost, vroeger bij de katten, Hielp direct!
Goedemorgen Blondie, dat ruimt lekker op lijkt me.
Eksje:heart:

Niemand vergeten? Sorry daarvoor als het wel zo is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jos ik heb dat genoteerd maar vanochtend was het weer helemaal normaal met het oogje.:) en kijkt ze weer zo ontzettend ondeugend.

Goh ik lees dat er een paar mensen toch weer even niet zo sterk zijn geweest. Ik vind het altijd jammer maar van de andere kant zo ontzettend knap dat ze het hier melden.
Saar lieverd kom inderdaad maar weer veel op het forum. En voor iedereen die dreigt te vallen, probeer als je het kunt, voordat je van plan bent te gaan drinken, op het forum te komen.
Ik weet erg goed dat je je dan over een levensgrote drempel heen moet wurmen en dat je ontzettend veel kracht nodig hebt, maar als je het gedaan hebt voel je je daarna zo ontzettend sterk en ben je zo trots op jezelf.
Voor iedereen die het nodig heeft, heel veel kracht.:heart::sun::heart::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor de lieve woorden..............
zit hier te janken als wat........nee, geen drankjank.
Ben gewoon hartstikke depressief, kan alleen nog maar aan de dood denken.
Maja niet zo gek misschien ben nl. de afgelopen dagen bezig met het regelen van testament (is er al), codicillen, uitvaart enz. en daar komt zó veel bij kijken, dacht dat ik dat wel "even" op papier zou kunnen zetten maar dat valt tegen hoor. Moet overal achteraan, informeren, organiseren enz.
Waarom ik dat doe nee ik ben niet ernstig ziek of suìcidaal maar het moet gewoon omdat ik geen familie heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo ben weer terug van de HA.

Champix besproken. Mijn huisarts gaat eerst met verslavingsarts overleggen of combinatie met Antabus kan.
Hij belt me zodra hij hem heeft gesproken. Als alles goed is kan ik mijn recept af gaan halen bij apotheek. daarbij begeleiding door HA. Ben blij dat ik de stap gezet heb.:)

Tevens ben ik nu verlost van mijn bloeddruk medicijnen die ik al bijna 14 jaar geslikt heb. Goh ik wordt echt nog eens gezond.Maakt mijn dag helemaal goed.:D

Saar jammer dat het mis is gegaan maar goed van je dat je het weer oppakt:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanxxx Josje.

Ja mensen, ben niet van de vrolijke deze tijd. Voel me lichamelijk ook niet goed en dat werkt ook tegen natuurlijk. Heb het gevoel in de draaimolen van het ziekenhuis te zitten. Vaan neuroloog naar oogarts en waarsch. binnenkort ook naar de internist. Coloscopie staat al lang op t program maar heb het (te) lang uitgestel omdat ik er asl een berg tegenop zie.
Struisvogelpolitiek, ik weet het.
Maar ook wat Bol aan Igor vroeg: waar laat je je honden? Ik vind het al erg wanneer ik ze een dag moet "uitbesteden"...... Heb daarom al meermaals een opname-voorstel van de hand gewezen, mijn HA weet dat inmiddels wel van me.

Zo, ga toch proberen tot actie te komen.
Latersssssss.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja daar word je niet vrolijk van Saar. Dan kom je weer zo tot de ontdekking dat het leven eindig is. Ook dat je nu helemaal alleen bent en eigenlijk niemand hebt. Ja lieverd,tegen die wetenschap knal ik ook vaak aan, en dan laat ik het maar gebeuren, het is niet anders.
Het wordt tijd dat het zonnetje wat meer gaat schijnen en we de nodige fit-amientjes weer op kunnen snuiven.
Is er nu niets waar je je een beetje op kunt concentreren? Iets wat je nu op dit moment erg graag zou doen of is dat er nu ook niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...