Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 februari 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goeiemiddag!

Ik heb net een lekker bakkie koffie op met 10 chocolaatjes erbij. Ben ik nu verslaafd :$
Nee toch.

Will, dat heb je gisteravond goed gedaan, je twijfel hier besproken en vervolgens gedaan wat voor jouw gevoel goed was. Dat vind ik een echte vriend :heart:

Susana en Elvira, fijne verjaardag, geniet er van :musicnote:

Jane ik hoop dat je geniet van je saunadagje. Lekker tijd voor jezelf, heel belangrijk.

Sara, maar even accepteren dat niet alles tegelijk lukt nu. En niet schuldig voelen, dat helpt je niks verder.

Over alcoholvrij bier en wijn: er zijn mensen die al heel lang van de alcohol af zijn en af en toe alcoholvrij bier drinken, dat kan blijkbaar. Ik heb zelf ervaren dat alcoholvrije wijn toch wel een trigger voor me was. Sinds mijn laatste stopdatum laat ik het helemaal achterwege. En dat alcoholvrij is ook niet altijd helemaal waar, dus oppassen voor mensen met refusal.

Ik heb van het weekend nog niet gestofzuigd dus dat ga ik nu maar even doen. Morgenavond komen mijn schoonouders eten. Gezellig? Laat ik het zo zeggen: het is altijd fijn als ze weer weggaan. Ik heb ze niet zelf uitgezocht he. Maar ja, ze hebben wel een prachtig manneke op de wereld gezet.

Ja ik ga aan de gang.

groetjes Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Toppertje luister naar je lichaam, ze kunnen wel veel willen.:huh:

Met mijn moeder gaat het heel goed. Haar zicht,gehoor en concentratie is wat minder maar ik geloof dat ze van geluk kan spreken. Een dezer dagen naar huis en dan komt het echte werk voor ons. Maar ja ze is tenslotte onze moeder he.

je hebt op het moment ook alcohol vrij 0% bier. De oudere soorten hebben vaak nog 0,5 % dus inderdaad oppassen met Refusal/Antabus. De meeste goede alcohol vrije wijnen zijn van kruiden en dergelijke gemaakt. Kun je net zo goed lekker rode druiven of witte druivensap drinken. Smaakt bijna hetzelfde en is niet zo duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen, ik heb een vraag en zowat overal waar ik deze vraag stel valt het gesprek dood. Ben benieuwd of dat hier ook zo is. Voor een ieder die het journaal volgt weet wel dat er in de arabische landen een verandering gaande is.
Ik vraag mij af wat voor 1? Immers zij kennen geen politieke partijen, wat als de leider aftreedt?
Naar mijn idee is de kerk daar 1 van de stabiele vormen, maar dan zijn die mensen toch nog steeds niet vrij? Immers de leiders volgenden toch ook het geloof?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud daar zijn stammen. Khadaffi staat aan het hoofd van een niet eens de grootste stam. Als hij weg is komt er misschien een andere stam daar de baas spelen. maar Khadaffi laat zich niet zo maar weg sturen. De vraag is alleen of de mensen er nu nog intrappen.
maar ik heb al eens eerder gedacht dat iemand eens een draadje moet gaan openen met politieke vragen. Weet niet of daar belangstelling voor is. Ik doe het in ieder geval niet, heb al zo veel draadjes gemaakt.
Misschien iets voor jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Suus. Hier gaat het erg goed. Lekker wat gerommeld vanmiddag en met het zonnetje dat schijnt, heel goed te doen. En verder ontzettend genieten van die kleine spruit hier. Die houd mij op het goeie pad. Ik lach ontzettend veel en heb in tijden niet zoveel en vaak meer gebabbeld.
En jij? Heb je het vandaag prettig gehad?:present:

Hey wat jammer nu Spud steld een vraag en is dan weer weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, daar hadden we Spud ook.
Ik vind het eigenlijk geen vraag voor op het adb-forum, tenzij je er van naar de fles grijpt.
Verder ken ik van de aanwezigen alleen Bol en Rapi.
Alles goed, lees ik wel.

Met mij ook.
Ik doe qua doelen stellen aan SMART.
Dat is,
Specifiek
Meetbaar
Aantrekkelijk
Realistisch
Tijdgebonden

Heel basaal eigenlijk, duidelijke, haalbare doelen op korte termijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi iedereen, mag ik jullie nog bedanken voor de warme woorden en steun voor gisterenavond ? Bekkie steld het goed; ze heeft me een mooie mail bezorgd. Het was een beetje alles tegelijkertijd voor haar en hoop dat ze nu de dingen klaarder kan zien.
Ik heb in elk geval geen spijt van mijn beslissing gisteren en voel me er zelfs goed bij.
Koud in de haven en de nacht is nog lang, maar ik sta als een rots :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...