Shahire Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Susses en sterkte Max!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 goeienmorgen haast middagshahire ben al heel lang wakker maar geen zin om te schrijvendus van alles in huis gedaannu gaat lekker de zon schijnen hier dus ga straks maar eens naar de stadmax dank je en de rest ookja zulke dingen zijn moeilijk te begrijpenmaar we doen er niks tegen.we zullen er mee moeten leven en hoe ouder je wordt hoe meer je het mee gaat maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Snoepje Hoop dat je wel goed geslapen hebt vanacht.Ja, dat herken ik........even geen zin om te schrijven maar wel lekker lezen op de achtergrond En ook voor deze zaterdag: ik neem vandaag de eerste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 shahiregisteren te horen gekregen dat een vriend hier in de straat die nog maar kort weet dat die kanker heb..nog missschien een paar maanden te leven heeftnee slapen gaat nog steeds moeizaam,,,en nu helemaal:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Goeie morgen Snoepie.Ik weet eigenlijk niet zo goed wat tegen je te zeggen maar wens je heel erg veel kracht toe.heb je geen zin om vanmiddag een kado voor jezelf te kopen b.v. een bosje bloemen? Niet dat dat de pijn weg neemt hoor maar misschien maakt het het toch een klein beetje prettiger voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Lieve Snoepje............het zal je weining troost bieden... maar maak hier wel gebruik van om nog samen het beste uit ieder moment te halen, geniet van elkaar zolang het nog kan, jullie krijgen nog de tijd om 'afscheid' van elkaar te nemen.In augustus ben ik een vriendin van 42 verloren, lag s'morgens dood in haar bed, gevonden door haar zoon van 15....Nee, ik heb niet meer kunnen en mogen zeggen hoe ik onze vriendschap op prijs heb gesteld....hoeveel ik van haar hield........................ben offline!! Laterzzzzzzzzzzzzz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 bolletjedank je wel maar hier zijn gewoon geen woorden voormaar jullie steun maak het ook dragelijker om er mee om te gaande zon is inmiddels weer weg en volgens mijn komt er een bui aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Goedemorgen frummers,Veel bij moeten lezen want mijn computer is gisteren gecrashed. Zit nu op een vervangend exemplaar te lezen. Is erg onwennig.Hier zit een griepje er ook aan te komen denk ik. Want gisteravond had ik hoofdpijn en dat is iets wat ik zelden heb. Ook mijn neus begint te iriteren. Wat wil je met die wisselende temperaturen nu.Tevens ben ik zo moe maar dat zal wel komen van alles wat afgelopen week gebeurd is. Zal wel weer overgaan.Sara. Ik vind het knap dat je toch weer eidere keer opnieuw gaat beginnen met stoppen met roken. Ook omdat je je zo rot voelt. Knap hoorShahire: fijn dat je terug bent. Heb je gemist. Zie dat het goed gaat:present:Snoepje:heart:Iedereen die ik vergeten ben een fijne droge dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 goeiemiddag mensenSnoepje: :light: :heart::light::light: :heart::light::light: :heart::light::light: :heart::light::light: :heart::light::light: :heart::light::light: :heart::light:gefeliciteerd 7 x 7 dagen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Jane............Thanks for the warm welcome home Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 home is where your is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Zus op weg naar haar homeikke naar de boodschappen.enne de fles wijn is ongeopend mee met haaren het 3 landenbiertje dat dochter in augustusvoor me meenam van vakantie is de enige alcoholischeversnapering die zus genomen heeft!! Jippie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Ja Jane, goed bezig!!Nja, ben eigenlijk ook wel trots op mezelf kan ik wel zeggen,net als snoepje.....7x7=49Kan me niet herinneren wanneer dat voor het laatst was voorgekomen......was ik 17, 18?? Crisis......................er is een nieuwe wereld voor me open gegaan een alcoholvrije....nooit geweten dat die eigenlijk veel fijner is...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Zo, daar ben ik weer...Terug van mn ouders, blij weer effe in mn eigen stekkie te zijn.Alles oke hier ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Hoi !Alles goed hierLoop nog wel veel tegen verveling aan. Maar dat heeft alles te maken met dat ik niet fit ben door mn burn out. Maandag komt de stoere rastaman. broembroem Half 5Ben benieuwd. Misschien is ie wel zo'n vage blower die onzin uitkraamt en denk dat ie filosofisch is......Ahum.....hoezo vooroordeel ?? Shame on me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Ach, eigenlijk is dit helemaal geen opmerking voor mij. Weggehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Verder alles goed hoor Fijne zaterdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Hoi allemaal,Wat een grauwe regendag.Nou ja, net terug van werk, drijfnat geregendFrist lekker op:(.Ga m,n parkietjes verschonen.Bed verschonen.alles afnemen, even goed zuigen, strijken.En dan naar LATex.Misschien komt kleinzoon een spelletje spelen vanavond.Zou gezellig zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Ja,idd, heel veel zieken onder ons lees ik.Da's niet best he.We hebben denk ik heel hard voorjaar nodig jongens (en meisjes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Jaaa, daar ben ik ook wel aan toe. voorjaar, een zacht zonnetje, alles weer groen. Hoe is het met de kamer voor je zoon gegaan Wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Ik ga al weer wat beter gelukkig. 3 paracetamol derin en klaar. Mijn lever heeft toch verder rust vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 en wat doet Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Ik wil ook mee naar zo een kasteelen dan vooral genieten van de massagehet lekkere etende saunaen de ochtendtraining sla ik ook over dan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Ha die Wittelong time no see! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Klopt janeDe vakantie is dit jaar drukHeb door de drukte een beetje van alles verwaarloostdat heb ik deze week weer lekker opgepoestHeerlijk hoor, iedereen weer ff de aandacht gegeven die ze nodig hebben;)Maar nu vandaag lekker ff iken tja daar zitten jullie dan weer mee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden