zoermuis Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Mogge BolletjePuckie ook al wakker?Igor werk ze.Blondie sloop ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Goedemorgen Igor, Shahire, bolletje en blondie, iemand vergeten?Fijn Blondie in je nieuwe huis, klus ze vandaag. Bolletje, heet ze nog wel steeds puck? Hoe gaat het met haar? Heb drukke dag, vanavond naar de dierentuin, selectiegesprek voor vrijwilligerswerk, leeuuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Goedemorgen Desi:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Goodmorning all.En wijsneusje weet het nog. Geheugen van een...hmm...mijn brein werkt nog niet zo goed.Dacht kom ff binnen op een ochtend. Wel op mijn werk mag dus niet..Dacht kom ik mijn lieve Von nog een keertje tegen. Mijn teuteweuteke . Maar ze is er niet..SLAAPKOP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 het gaat uitstekend Josje met Puck. Het is heel vaak lachen om haar. Om haar manier van doen of gewoon omdat ze zo'n heerlijk koppie heeft. Ik ben nog steeds heel blij met haar.O ja werk bij de dierentuin. Goh ben erg benieuwd hoe het gaat lopen. Hoop op een goeie uitslag.Morninkjes Fleurie. Goh jij bent er vroeg bij meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Heb jij een nieuw vriendje in huis bolletjewol? Ben al op het werk..hoe vroeger ik begin, hoe vroeger ik kan stoppen hé . Bovendien is het een andere bende en kom ik me weer introduceren en mis ik Von. Maar die meid heeft zich overslapen en geen tijd gehad om te komen piepen (Geuss). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Heb gisteren de rest van de dag Saar gemist of is ze nog wel geweest? Maak ik me weer zorgen om niets misschien. Hoop het maar. Ging met haar laptoppie naar vriendin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee, von is wakker... Heb inderdaad als een blok geslapen... Hoef maar drie uurtjes te werken vandaag... Beetje bijtanken de komende dagen. Was mezelf aan het voorbijlopen zoals men dat zo serieus kan zeggen. Morgen helemaal vrij , vrijdag ook maar drie uur en dan al weer weekend... zoooooooo fijn. Fleur... dikke knuf (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Goede morgen lieve mensen...leuk om jullie te zien..Blondie: wat leuk..eindelijk!! lekker slopen vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 En ook een dike knuf voor de anderen uiteraard. Maar heb Fleur zooooo;n tijd gemist,. Igor... je bent een kanjer ... aan de anta dus, petje diep af voor je. En morgen komt de sportschool weer vandaag lekker luieren ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Wie lees ik daar?...wie lees ik daar?...wie lees ik daar??...WIE LEES IK DAAR???IIIIIIIIIIIeeeeeeeeeeeeeeeee lieve schat :heart: Veel vrije tijd dus! Zie ik een beetje tegenop dezer dagen maar dat komt wel weer goed. Je kaartje staat nog steeds te pronken tussen de rommel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Heb een sjiwawa gekocht Fleurie. Een echt scheetje, zo ontzettend lief en leuk. Lach weer echt heel veel hier in huis en praat van s'ochtends tot s'avonds. Jij had toch een schildpad in je nieuwe huis? Is ie er nog? En dochterlief wilde toch ook een dier?Morning Vonneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 goeie morgen mensen:rose:ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 goedemorgen allemaal,vergeten wij niet om te gaan stemmen? ik was zo'n beetje de eerste hier.wat is het trouwens koud zeg,gure wind! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Goeiemorgen allemaal!Blondie al weg; gelukkig dat ze eruit zijn zeg en nu maar fijn slooooooopennnnnn!Igor: wat goed van je, haha ik snapte de "bus" eerst niet, ook blond van nature hè Bol: geen zorgen hoor maar wel lief van je Was gisteren grootste deel van de dag bij vriendin en gisteravond kerkvergadering, vandaar.Het boek dat ik voor 1 euro in de bieb heb gekocht vind ik leuk zeg, lees nu zelfs in bed Susana hoi, vandaag dus wat rustiger aan? Ik moet ook nog met de belastingen aan de slag baahhhhh.Dees en Von; still going strong hè, goed hoor! Fleur bezig om langzaam miljonair te worden, doe mij ook wat dan? De zon komt door, ga ff verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Een heel goede morgen deze morgen,Blondie; succes !IK STA VANDAAG 3 WEKEN DROOG! :D :D :D :D :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Ha gelukkig Saar is in tha house. Goeie morgen lieverd.Zo ik ga m'n jas aantrekken en ben foetsjie. Tot vanavond mensen, en geniet van de zonnige dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 goeienmorgen allemaalslecht geslapen van de rugpijn..dat is van in het zwembad zitten,,,balenmaarja heb het er wel voor overde zon schijn hier lekker..de bedden dalijk lekker nar buiten...heerlijk schone lakenseen hele berg strijk doen...slecht voor me rug maar kan het niet langer uitstellen,,dus als iemand zich verveel...welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 :D Nog maar twee cent Saartje...(hollander hé, begint al te af te luizen )Oh een chiquitading . Superschattig! Dus jij bent de volgende Paris Bol? .Ja schildpad is er nog..hoop ik...zit nu ergens onder de grond een slaapje te doen. En ze wil natuurlijk ook een hondje maar dat zie ik nog niet zo zitten. Zo'n klein prutske lijkt me dan weer wel leuk...nog ff over nadenken..Moet er weer ff vandoor. Werken hé....Von Tot later allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Gooood murning weer allen. Fleur.... leuk dat je het kaartje nog hebt... Wordt NOG leuker dan, hihi. Saar, wat heerlijk he een boek dat je op die manier krijgt en dan ook nog genieten.. Pff, moet weer ff bijlezen hoor. er komt zoveel tegelijk binnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Ennu Sailor, tuurlijk ga ik stemmen. Weet nog niet exact waarop... weet wel exact waarop echt NIET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Hihi Fleur, ja je weet toch hoe koperdraad is uitgevonden?( 2 hollanders die vochten om 1 cent )Strijkwerk Snoep?Doe maar deze kant op, heb er geen hekel aanintegendeel............vind het leuk :$(echt waar, kan ik lekker muziekje bij aan, lekker denken enzo, doe iets terwijl ik niks doe ofzo)Tis echt kkkkkkkoud maar moet er toch uitdus huphup ga nu voortmaken.Fijne dag allemaal, good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 quote: Originally posted by: SaraHihi Fleur, ja je weet toch hoe koperdraad is uitgevonden? ( 2 hollanders die vochten om 1 cent ) Hihihihi, die kende ik nog niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 saraik zal het even wegen en als het onder de tien kilo is stuur ik het opdank je wel:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Die van mij kun je ook hebben Sara. Loopt ook behoorlijk op hier. Zal er vandaag ook wel aan moeten geloven anders lopen de kasten zo leeg hier. Ben benieuwd hoe mijn arm hierop reageerd. yvonne niet werken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden