Soothe Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Lot,Er zit veel kracht in een mens.Boor je krachten aan en het zou goed moeten komen.Ik ga wat doen.Sterkte op je pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 dank voor jullie persoonlijke reacties, dat helpt altijd!Ik zal proberen vaker in te loggen.Net alweer een wodka genomen en nu naar een belangrijke afspraak.(deze kon ik niet afzeggen omdat ik dat al 2 x had gedaan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Lot gooi alsjeblieft die wodka leeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Lot meid, heb je nu niet op dit moment iemand waar je naar kunt bellen? Even je hart luchten? het helpt altijd ook al voel je het op dit moment niet. Beloof dat je vanmiddag nog terug komt a.u.b. Ook al heb je gedronken de wereld vergaat niet ook al voelt dat nu zo wel aan. We kunnen je helpen maar dan moet je hier komen beloofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Goshie Lot, een wodka.Allemachtig gooi weg die troep anders haal je de avond niet als Lot maar als een bezopen wijf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hee Lot,kop op meis!Hier schiet je niks mee op!Las dat je maatjes bent met Dinah...misschien even contact met haar zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ik wil bij deze mijn excuses aan fleurtje aanbiedenzit er erg meevolstrekt niet mijn bedoeling jou te kwetsenen wens je all the bestmaar het blijft moeiljik op zo'n forumik doe al aardig mijn best voorzichtig te zijnmaar moet ik misschien nog veel meer doenvoor anderen is lachen soms goed...dat maakt het lastig dusik zit hier echt erg mee, merk iken hou voorlopig maar even mijn mond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Henk je kunt het niet altijd iedereen naar zijn zin maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Henk, ik heb wat dingen terug gelezen die ik nog niet had gelezen.......vind het wel karakter van je tonen dat je Fleurtje hier op het forum je welgemeende excuus aanbiedtdat wilde ik toch even hierbij zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 @ Lot: kom je wel weer even hier terug als je er weer bent!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Wacht es ff...@Desi...????@HenkHet is niet mijn bedoeling jou een slecht gevoel te geven want daar krijg ik dan weer een slecht gevoel van. Je hebt me niet gekwest. Echt niet..Ik vond het gewoon irritant dat je zei 'Die Fleur wordt weer verwend'. Het gaf me het gevoel alsof ik extra of meer aandacht kreeg en het niet echt verdiende.De sterretjes staan voor héél kort. Ik sta héél kort en weet daar geen blijf mee. Ik vind je heus wel grappig maar op het moment is voor mij alles een beetje moeilijk ook het relativeren van iets dat waarschijnlijk als grapje was bedoeld. Zou het fijn vinden moest je gewoon blijven wie je bent. Het ligt niet aan jou maar eerder aan mij op het moment.Wou je gewoon vragen (misschien was ik niet zo beleefd ) om me een beetje te sparen als het je het zo al kan noemenSorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Nu ben ik echt weg voor ik alle kanten op ga Alles terug ok gekke Henk? Ja toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik bedoelde dus: Het is vaak niet altijd direct te lezen wat zich afspeeld qua gevoelens en kun je wel eens fout reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 fleurtje heel erg bedankt voor wat je schrijftdat lucht mij enorm op, echt waarwilde dat ik iets terug kon doen voor jou....weet dat dat niet altijd zo maar kan...veel liefs in elk geval dan maar...henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 tot ziens en succes iedereenik moet ervandoor, en o ja, desi en sha, dank jullie wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Henk als jij probeerd om mensen een fijn gevoel te geven is dat meer dan prima joh. Dat het soms bij anderen verkeerd valt, tja, niet iedereen zit altijd even lekker in z'n velletje, en dat kan jij niet altijd ruiken. blijf a.u.b. doorgaan zoals je bent. Je draagt jouw steentje bij aan het forum en dat is goed.Fleurie is een kanjer en hopelijk gaat ze zich gauw wat beter voelen.En erg goed dat jullie er op terug komen. Zo komen er geen irritaties.Zo en de Bolle merkt toch wel dat ze ouder wordt hoor. Poeh wat is zeil leggen energievretend. Maar ik kom er wel hoor, 't duurt alleen wat langer.Probeer alles gewoon te laten staan, bedden tafels enz. en snij het zijl er gewoon omheen. Volgens mij gaat dat lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ben je in je eentje zeil aan het leggen Bol?Had even geroepen, samen was een stuk gezelliger geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 o maar Shah. ik ben nog lang niet klaar hoor dus je bent meer dan welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Nou Bol, dan pak ik straks na de huisarts even gezellig de treinen kom ik richting jouzal mijn ouwe kloffies aantrekken....verheug me erop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Kan ik ook komen helpen Bol? Mijn handen moeten in beweging blijven anders krijg ik trek in een sigaret:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ja hoor Dees, hoe meer zielen hoe meer handen. Moet dan wel ff boodschappen doen want jullie blijven natuurlijk wel eten hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ligt eraan hoe laat. Moet om 17.30 weer bij Fisio zijn. Mijn knieen en mijn arm protesteren nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Bolletje, is dat slim ?Zeil wil nog wel eens uitlopen.....of plak je het vast ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Dan kook je maar Dees dan kunnen wij door gaan.Woman ik snij het gelijk op maat, en dat uitlopen zal niet zo gauw gebeuren want er komt bijna nooit iemand boven. Nee ik leg het gewoon los.Ik heb m'n houtdraaibankje weg gegeven en als dat, samen het nog wat gereedschap opgehaald wordt, kan ik ook m'n andere kamer met zeil gaan leggen. Maak toch geen meubels meer.Ik ga als het zover is, die persoon leren om meubels te maken maar dan moet ie niet al te lang wachten, want misschien krijg ik dadelijk toch m'n handen vol aan de d.a.Hey maar wat fijn dat het met Poesje weer wat beter gaat zeg. Vergat het iedere keer te vragen. Wat een zorg minder hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Lieve medestrijders / knokkers etc.Ik ga er weer voor, vandaag dag 2. Die ik droog af wil sluiten. Vanmiddag gesprek met huisarts samen met mijn man. Ben heel benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte.Het lijkt alsof het lenteweer me nieuwe moed geeft, dus die ga ik benutten.Liefs, Tobbertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden