Spring naar bijdragen

15-03-2011

Max72

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 405
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lot meid, heb je nu niet op dit moment iemand waar je naar kunt bellen? Even je hart luchten? het helpt altijd ook al voel je het op dit moment niet. Beloof dat je vanmiddag nog terug komt a.u.b. Ook al heb je gedronken de wereld vergaat niet ook al voelt dat nu zo wel aan. We kunnen je helpen maar dan moet je hier komen beloofd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wil bij deze mijn excuses aan fleurtje aanbieden
zit er erg mee
volstrekt niet mijn bedoeling jou te kwetsen
en wens je all the best

maar het blijft moeiljik op zo'n forum
ik doe al aardig mijn best voorzichtig te zijn
maar moet ik misschien nog veel meer doen

voor anderen is lachen soms goed...
dat maakt het lastig dus

ik zit hier echt erg mee, merk ik
en hou voorlopig maar even mijn mond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wacht es ff...

@Desi...????

@Henk
Het is niet mijn bedoeling jou een slecht gevoel te geven want daar krijg ik dan weer een slecht gevoel van. Je hebt me niet gekwest. Echt niet..
Ik vond het gewoon irritant dat je zei 'Die Fleur wordt weer verwend'. Het gaf me het gevoel alsof ik extra of meer aandacht kreeg en het niet echt verdiende.
De sterretjes staan voor héél kort. Ik sta héél kort en weet daar geen blijf mee. Ik vind je heus wel grappig maar op het moment is voor mij alles een beetje moeilijk ook het relativeren van iets dat waarschijnlijk als grapje was bedoeld.
Zou het fijn vinden moest je gewoon blijven wie je bent. Het ligt niet aan jou maar eerder aan mij op het moment.
Wou je gewoon vragen (misschien was ik niet zo beleefd :() om me een beetje te sparen als het je het zo al kan noemen
Sorry
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Henk als jij probeerd om mensen een fijn gevoel te geven is dat meer dan prima joh. Dat het soms bij anderen verkeerd valt, tja, niet iedereen zit altijd even lekker in z'n velletje, en dat kan jij niet altijd ruiken. blijf a.u.b. doorgaan zoals je bent. Je draagt jouw steentje bij aan het forum en dat is goed.
Fleurie is een kanjer en hopelijk gaat ze zich gauw wat beter voelen.
En erg goed dat jullie er op terug komen. Zo komen er geen irritaties.:)

Zo en de Bolle merkt toch wel dat ze ouder wordt hoor. Poeh wat is zeil leggen energievretend. Maar ik kom er wel hoor, 't duurt alleen wat langer.
Probeer alles gewoon te laten staan, bedden tafels enz. en snij het zijl er gewoon omheen. Volgens mij gaat dat lukken.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan kook je maar Dees dan kunnen wij door gaan.:)

Woman ik snij het gelijk op maat, en dat uitlopen zal niet zo gauw gebeuren want er komt bijna nooit iemand boven. Nee ik leg het gewoon los.
Ik heb m'n houtdraaibankje weg gegeven en als dat, samen het nog wat gereedschap opgehaald wordt, kan ik ook m'n andere kamer met zeil gaan leggen. Maak toch geen meubels meer.
Ik ga als het zover is, die persoon leren om meubels te maken maar dan moet ie niet al te lang wachten, want misschien krijg ik dadelijk toch m'n handen vol aan de d.a.
Hey maar wat fijn dat het met Poesje weer wat beter gaat zeg. Vergat het iedere keer te vragen.:present: Wat een zorg minder hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve medestrijders / knokkers etc.:heart:

Ik ga er weer voor, vandaag dag 2. Die ik droog af wil sluiten. Vanmiddag gesprek met huisarts samen met mijn man. Ben heel benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte.

Het lijkt alsof het lenteweer me nieuwe moed geeft, dus die ga ik benutten.

Liefs, Tobbertje.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...