PROUD2BME Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Das mooi gezegd Bol!Snap precies wat je bedoeld!Zonder dat ze er erg in hebben zijn ze je steun en toeverlaat he!Onvoorwaardelijke liefde!Ze nemen je zoals je bent!Mooi dieren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ga werken...een hele mooie dag toegewenst.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hey Niwi Jaap; een tijd geleden was Tasseke hier, daar zou je mooi mee kunnen ontbijten, die at ook altijd een complete warme maaltijd 's morgens:DHoi lieve Bol Hoe gaat het nu? Nu het slechte nieuws wat bezonken is?Ga je nog werken vandaag, behalve zeil leggen?Jeempie Dees wat ga je toch goed meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 @ Jaap: succes!! Ik heb nu een moeilijke achter gelaten hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Doeg Susana, werkse vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Dag lieve stabiele Susan, heb een fijne dag Yaja en Bol; ja die ervaring heb ik ook, mn beestjes hebben me toch maar mooi door zwarte tijden heen gesleept! Geniet er maar van Bollie.Nu ga ik ook aan de slag.Kijken wat deze dag weer brengt, in elk geval neem ik de eerste niet!Tot de volgende keer; good goan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Had een tientje in de staatsloterij, minder kan niet...Maar ja, das eigenlijk het enige waar ik geen geluk bij heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik wist wel dat ik niet de enige was. Tasseka mag bij mij aanschuiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 good morning:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Harry gefeliciteerd, jij geluksvogel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ah Harry....straks gebak voor ons allen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Jane, goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 9:00 uur ik ga even weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 quote: Originally posted by: yajalaDas mooi gezegd Bol! Snap precies wat je bedoeld! Zonder dat ze er erg in hebben zijn ze je steun en toeverlaat he! Onvoorwaardelijke liefde! Ze nemen je zoals je bent! Mooi dieren!! Ja die ervaring heb jij n atuurlijk ook hé? Met jouw (pup) Hoe is het verder met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ff binnenwippen...Gaat nog steeds goed hier Teveel maar nog steeds héél ******** dus ik blijf niet lang hangen hier. Blijkbaar heb jij daar wat minder last van? Hopelijk gaat dit ook weer voorbij want anders kan het nog wel eens koekenbak worden en dat is niet goed voor mezelf.Mupke? Ben je al wat beter? Lees niet echt terug dus weet niet of je nog bent langsgeweest Hoop dat het goed gaat.Mis je telkens Vonneke dus misschien moet ik wat vroeger proberen langs te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ja Saar het gaat hier weer goed hoor. Het is niet anders met ons hoofd en ik moet me er bij neer leggen. Dat kan ik meestal toch erg vlug hoor.Vannacht eens niet gedroomd dat ik, maar mijn broer flink gedronken had. Hij fietste op; een heel klein kinderfietsje door mijn huis. Is dat gestoord of niet.Zo ff naar de tandarts en dan ga ik boven beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Yep, gebak...Kom maar langsWaar de Waal verandert in Merwede, de stadswal rondwandelen en bij de woningen binnen kijken.Zie je me vanzelf zitten, achter een pc, op tafel een laptop en een ontzettende papierbende.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hey Buurman Harry...............hahahahahaha(grapje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik ga perfect Bol,nog steeds droog samen met Eks vanaf 1 November!Stiekem best trots op mezelf!Trekmomenten zijn er natuurlijk nog wel eens maar weet ik goed mee om te gaan!Met pup,mmmm...pup????? gaat het heerlijk! Ze is echt al een flinke hond en verschrikkelijk lief voor de kinderen......en voor mij! haha!Ik zeg.......m,n leven is mega veranderd sinds vorig jaar en wordt ook alleen maar beter!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 15 Maart.....hoor net dat het Nationale Hoerendag is!!Is weer eens wat anders dan Moederdag he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Dan moet het ook nationale hoerenloperdag zijn.Wat een feest.Douche en hond.Yajala, ga zo voort.Goed werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Jaja....maak ik jou dag toch even goed vandaag he Soothe!!Ik zeg...............fijne Hoerenloperdag vandaag!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Zal zeker lukken.Een groet. Beetje haast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 VROUW JIJ BENT DE LEUKSTERUND JIJ BENT EEN KOEEN IK GA LEKKER SLAPENWANT IK BEN EEN BEETJE MOE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 sorry hoorik wou even uitproberenof mijn zinnetje op de domino nou wel klopte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden