Spring naar bijdragen

Woensdag 16 maart


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 242
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

henk maak jezelf de douche even schoon? dan kan ik ook douchen ik moet weg dus wel even opschieten.susanne de volgende keer maak ik een heerlijke smoothie voor je ;)

henk actie nu
laterssssss allemaal. duimen jullie even een beetje voor me?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ik mij zo goed voel is niet zo raar. Ik had heel veel last van hartkloppingen, een veel te hoge bloeddruk en veel diarree. En hiervoor slikte ik allerlei medicijnen. Daarbij een hernia, waarvoor ik zware pijnstillers slik. Nu ik niet meer drink heb ik geen last van al deze kwalen (behalve de pijn dan).
Ik heb ook niet meer zo'n opgeblazen hoofd en buik. Ik zie er gewoon ook veel beter uit. Los van dit alles heb ik nu al een veel beter contact met mijn dochter van 14. Ze komt weer na mij toe met allerlei verhalen over wat ze heeft meegemaakt. Als gezin is het ook veel gezelliger. Daarbij weet ik nu ook weer wat ik heb gezegd en tegen wie. Kortom: IK LEEF WEER

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wolfje!


Moet je kijken en dat allemaal in 16 dagen tijd!!!!!!!
Kan je nagaan hoe slecht die drank voor je is!
Super knap!!

Blijf opletten.....want die kleine draak sluipt altijd mee....trippelt altijd mee!
Op een gegeven moment denk je dat je hij verdwaald is en dan.....komt ie weer "gezellig"aan zetten!

Geniet van je prestatie.....:present:


Liefs Tine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harry, ik neem het allemaal niet zo hoog op hoor. Toen ik het schreef (suf volk) had ik niet de bedoeling om ook maar iemand hier daar mee aan te duiden. Laat staan het er een dag later er nog over hebben. Ben ik zelf mede schuldig aan door het in de domino te houden, maar vond het woord gepikeerd een mooie om mee te eindegen. We houden er over op ok?

Ik vind jouw niet suf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...