snoepje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 henk...maar je kan er voorlopig weer tegenaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Goeie morgen kanjers.Moet zo gaan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 dat hoop ik maar snoepwat een leuke dag krijg jij zo te horenwens je veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 henk maak jezelf de douche even schoon? dan kan ik ook douchen ik moet weg dus wel even opschieten.susanne de volgende keer maak ik een heerlijke smoothie voor je henk actie nulaterssssss allemaal. duimen jullie even een beetje voor me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 gooooooooeiemorgen..... Ben ook weer wakker... Trek in een beschuitje..., hihiHenk, maak die douche nou ff schoon, das toch wel het minste wat je kunt doen toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 ik moet wat gaan doensucces en veel plezier allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Goeiemorgen, en voor de maltdrinkers:link verwijderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 goeie morgen Vonneke. Waarom die douche schoon maken, als ie gebruikt is wordt ie toch weer smerig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 yvon! he get, net nu ik wegmoet...douche is voor igor...is haar eigen schuldkwam van alles af door di borstel...goodluck! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolfje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Goeiemorgen allemaal. Ik ben nu 2 weken volledig alcohol-vrij. Ik ben trots op mezelf. En ik voel me beter dan ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Goed Wolfje en fijn dat je je er ook nog goed bij voelt. Twee vliegen in een klap. Hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Aplaus Wolfje heel goed gedaan hoor. En heel fijn dat je je zo goed voelt meid. Dan heb je meteen resultaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Bolletje de douch ligt vol met bloed! Wil jij daar in douchen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Ongesteld geworden Jaap:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolfje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Dat ik mij zo goed voel is niet zo raar. Ik had heel veel last van hartkloppingen, een veel te hoge bloeddruk en veel diarree. En hiervoor slikte ik allerlei medicijnen. Daarbij een hernia, waarvoor ik zware pijnstillers slik. Nu ik niet meer drink heb ik geen last van al deze kwalen (behalve de pijn dan).Ik heb ook niet meer zo'n opgeblazen hoofd en buik. Ik zie er gewoon ook veel beter uit. Los van dit alles heb ik nu al een veel beter contact met mijn dochter van 14. Ze komt weer na mij toe met allerlei verhalen over wat ze heeft meegemaakt. Als gezin is het ook veel gezelliger. Daarbij weet ik nu ook weer wat ik heb gezegd en tegen wie. Kortom: IK LEEF WEER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Komt van de rug van Henk, dat bloed, hij zal wel pijn hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Henk joh wat heb je gedaan dan?Wolfje Ben er weer van tussen mensen. Houd het netjes vandaag hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 goeiemorgen mensenJaap heb je het drooggehouden?moet nog ff bijlezen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 als je dat allemaal meemaakt, Wolfje, dan wil je toch niet meer drinken...goedemorgen allen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Jane, ja en het was nog leuk ook. Heb er gisteravond al veel over geschreven. Voel me er nog steeds heel goed over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Wolfje, wat goed heje lichaam herstelt reuzesnelen het contact met je dochterdus ook:present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Dan ga ik nu gister bijlezenweer een MM erbij Mister Malt,voor Primula dus ook, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Hoi Wolfje!Moet je kijken en dat allemaal in 16 dagen tijd!!!!!!!Kan je nagaan hoe slecht die drank voor je is!Super knap!!Blijf opletten.....want die kleine draak sluipt altijd mee....trippelt altijd mee!Op een gegeven moment denk je dat je hij verdwaald is en dan.....komt ie weer "gezellig"aan zetten!Geniet van je prestatie.....Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Harry, ik neem het allemaal niet zo hoog op hoor. Toen ik het schreef (suf volk) had ik niet de bedoeling om ook maar iemand hier daar mee aan te duiden. Laat staan het er een dag later er nog over hebben. Ben ik zelf mede schuldig aan door het in de domino te houden, maar vond het woord gepikeerd een mooie om mee te eindegen. We houden er over op ok? Ik vind jouw niet suf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden