Spring naar bijdragen

2 april 2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 88
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

myriam ik klink actief. ik moet dingen doen van de bedrijfsarts, huisarts,de psycholoog en sommige afspraken staan al langer die durf ik niet af te zeggen. zouden die mensen me niet een beetje achter de vodden zitten dan.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey goedemiddag allen, hier weer aan het werk, deze keer met schitterend weer. Alles lijkt dan zo anders.
Voel me maar zus en zo de laatste dagen. It come's and it goes. Verzuip in het pc werk en dat is een goede afleiding voor me.
What's up ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fruitvlieg,

Ik schrik me ook dood, na 9 mnd nog zo...
maar als je nu zegt ik heb er niet zoveel moeite mee..... dan is het niet te vergelijken met wat ik bedoel en voel.
nee stoppen met drinken lost niet alles op dat snap ik ook wel maar steeds erger....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fruitvlieg,

jou voorbeeld;
Zal een voorbeeld geven. Het is nu lekker weer en wil eigenlijk naar zandvoort fietsen en daar een kopje koffie drinken met iemand. 3 mensen gebeld 3 mensen met een kater aan de lijn gehad die dus niet willen. Dat is het resultaat van jarenlang een vriendenkring opbouwen op basis van naar de kroeg gaan.

mmm Jij bent er niet meer, dan zet ik het vervolg bij thema's inzicht in terugval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een stuk in de Volkskrant, het vervolg, gelezen over geluk en hoe we daar nu in onze tijd mee omgaan. Aanrader. Doordat we zoveel nadruk leggen op het ons altijd goed moeten voelen gaan we ons juist slecht voelen.

En bedenk. We hoeven ons niet constant gelukkig, prettig, goed, etc te voelen. Het zal waarschijnlijk zelfs onmogelijk zijn.

Toch een fijne dag toegewenst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FRAPPA KABOEM!!

Wat is gelukkig zijn? Ben al content met tevreden. Ik voel me nog steeds niet goed maar daarom zal ik waarschijnlijk na een tijdje tevreden zijn.

Misschien moet ik maar eens ff in de douche kruipen..:wacko:

Had je stukje nog gelezen Myriam..Vind het :( voor je..
Hier is het niet altijd veel anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Flink geslapen weer
Voel me nog steeds niet zo goed, maar ik bedacht me dat er deze week ook geen dansles was, en dat heb ik wel echt heel erg nodig. Fysiek, maar ook geestelijk...
Vandaag nog naar de praxis, even naar de kringloop met mn hand op de knip, mag alleen wat boeken kopen en een kadootje kopen voor morgen want dan heb ik een verjaardag.
Beetje in mn huis nog wat dingetjes doen. Muziekje aan op die fijne on line zender, wat een rust. Weg met de tevee !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Btw die achterlijke liefdesliedjes op diene stomme radio doen er ook niet echt veel goed aan!!
En ja ik heb al aan diene knop gedraaid :wacko:

Ik ga doen wat fruitvlieg zei...ik ga de positieve dingen zoeken onder mijnen douchekop..

Borretje: Keileuk dat blondje je komt bezoeken! :heart:

FRAPPA PPFFFFFFFIIIEEEEEE

Gone...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...