Spring naar bijdragen

2 april 2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 88
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

waarschijnlijk is iedereen geheeld en leeft een heel nieuw leven.
want hier is weinig te doen, alleen maar goed zullen we maar zeggen.
in werkelijkheid weet ik natuurlijk wel beter, en zal er weer een strijd gaande zijn of zo.
wie zich geroepen voelt om mij in te lichten, gaarne.
groetjes van herman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waarschijnlijk is iedereen geheeld en leeft een heel nieuw leven.
want hier is weinig te doen, alleen maar goed zullen we maar zeggen.
in werkelijkheid weet ik natuurlijk wel beter, en zal er weer een strijd gaande zijn of zo.
wie zich geroepen voelt om mij in te lichten, gaarne.
groetjes van herman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gòh ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden?
Net rondom 10 gekeken en daar ging de discussie erover om ouders te beboeten als hun kinderen drinken om alcoholmisbruik onder jongeren te temperen.

Ik zelf vind dat nogal een rare actie, want het lijkt me niet dat zo´n kind daar iets van leert.
Dan lijkt het me slimmer om zo´n betrapt kind op verplichte cursus te laten gaan om zich bewuster te laten worden van wat de risico´s van alcohol zijn. Of een taakstraf, zoals je als puber ook voor winkeldiefstal krijgt.

Ben benieuwd wat jullie mening is over dit onderwerp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds wanneer is drinken een misdaad? Is het eerste dat in mijn hoofd binnenflopt.
En van wanneer heeft een kind een alcoholprobleem? Ik veronderstel dat 80% van de tieners in een bepaalde fase wel eens gaan experimenteren met alcohol. Wil niet automatisch zeggen dat ze blijven 'hangen'.
Ik denk ook niet dat het zo veel anders is als 20 jaar geleden. Natuurlijk is het goed dat er meer aandacht aan besteed wordt. En als je hoort over hoe wild het er soms aan toegaat...al die nieuwe rages etc. Als je merkt dat je kind zich aan zulke dingen waagt denk ik dat shocktherapie gepast is. Blijkbaar heeft dat wel wat effect..
Een taakstraf vind ik maar niets..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan wat voor shock therapie denk je dan Fleur?

Ter info
In het programma hadden ze het erover dat er veel jongeren tussen de 12 en 16 al zware drinkers zijn en dat dat probleem aangepakt moest worden. Coma zuipen, zuipkotten etc.

Was wel grappig en eerlijk van zo´n meid waar de mening van gevraagd werd :) Die zei "toevallig heb ik een goed contact met mijn moeder, maar stel nu dat dat niet zo was, dan zou ik haar met drinken kunnen zieken"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...