lady jane Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Harry:heart:ik heb net een passend citaatvoor jullie gevondenzie tips.en nu roept de wasdat ze de zon in wil,laat ik eens naar mijn was luisterenen solidair zijnfijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Ik drink nu 7 weken niet eigenlijk zonder veel moeite en toch........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 myriam ik klink actief. ik moet dingen doen van de bedrijfsarts, huisarts,de psycholoog en sommige afspraken staan al langer die durf ik niet af te zeggen. zouden die mensen me niet een beetje achter de vodden zitten dan............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Sara,Het klinkt flauw maar toen ik jouw stukje las kwam zo 'n tegeltjeswijsheid bij me boven:"Voor mij licht, achter mij duisternis"De weg omhoog is ingezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Jane,Hou van jou en Confucius... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 jullie riepen heintje nog ff terug Harry:al jaren niet meer gehoord:(thnxen bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 fruitvlieg dat klink niet veel belovend, sta je er alleen voor of heb je hulp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Hey goedemiddag allen, hier weer aan het werk, deze keer met schitterend weer. Alles lijkt dan zo anders.Voel me maar zus en zo de laatste dagen. It come's and it goes. Verzuip in het pc werk en dat is een goede afleiding voor me.What's up ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 hey williebillie als je toch tussen de pc's zit kun je je ook wel vaker melden ik mis je hier een beetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 dat het niet de problemen oplost dat weet ik, maar ik wordt een beetje veel moe van mezelf. ik heb het gevoel dat er niet veel vooruitgang inzit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 fruitvlieg,Ik schrik me ook dood, na 9 mnd nog zo... maar als je nu zegt ik heb er niet zoveel moeite mee..... dan is het niet te vergelijken met wat ik bedoel en voel.nee stoppen met drinken lost niet alles op dat snap ik ook wel maar steeds erger.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Dat heb je volledig bij het rechte eind fruitvliegje, believe me i know Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Tja igor, werken tussen de pc's en dan tegelijkertijd frummen is toch niet zo vanzelfsprekend zenne Ah, ons borretje sé, hoe is't sterke meid ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 ik zal nog even geduld hebben en zolang ik de bus niet mis zal ik ook niet drinken zo nu eventjes hard aan het werk de radio hard, sorry buren. laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Ha die Bor, las dat je vandaag bezoek kreeg. Veel plezier en fijn dat het dan ook nog eens goed weer is:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Ben er even mee weg bootje vast gaan maken, kleintje deze maal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Fruitvlieg,jou voorbeeld;Zal een voorbeeld geven. Het is nu lekker weer en wil eigenlijk naar zandvoort fietsen en daar een kopje koffie drinken met iemand. 3 mensen gebeld 3 mensen met een kater aan de lijn gehad die dus niet willen. Dat is het resultaat van jarenlang een vriendenkring opbouwen op basis van naar de kroeg gaan. mmm Jij bent er niet meer, dan zet ik het vervolg bij thema's inzicht in terugval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Net een stuk in de Volkskrant, het vervolg, gelezen over geluk en hoe we daar nu in onze tijd mee omgaan. Aanrader. Doordat we zoveel nadruk leggen op het ons altijd goed moeten voelen gaan we ons juist slecht voelen. En bedenk. We hoeven ons niet constant gelukkig, prettig, goed, etc te voelen. Het zal waarschijnlijk zelfs onmogelijk zijn.Toch een fijne dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 FRAPPA KABOEM!!Wat is gelukkig zijn? Ben al content met tevreden. Ik voel me nog steeds niet goed maar daarom zal ik waarschijnlijk na een tijdje tevreden zijn. Misschien moet ik maar eens ff in de douche kruipen..Had je stukje nog gelezen Myriam..Vind het voor je..Hier is het niet altijd veel anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Hallo allemaalFlink geslapen weerVoel me nog steeds niet zo goed, maar ik bedacht me dat er deze week ook geen dansles was, en dat heb ik wel echt heel erg nodig. Fysiek, maar ook geestelijk...Vandaag nog naar de praxis, even naar de kringloop met mn hand op de knip, mag alleen wat boeken kopen en een kadootje kopen voor morgen want dan heb ik een verjaardag. Beetje in mn huis nog wat dingetjes doen. Muziekje aan op die fijne on line zender, wat een rust. Weg met de tevee ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Btw die achterlijke liefdesliedjes op diene stomme radio doen er ook niet echt veel goed aan!!En ja ik heb al aan diene knop gedraaid Ik ga doen wat fruitvlieg zei...ik ga de positieve dingen zoeken onder mijnen douchekop..Borretje: Keileuk dat blondje je komt bezoeken! FRAPPA PPFFFFFFFIIIEEEEEE Gone... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Overigens wel weer een hele akelige nachtmerrie, jemig de peemig, ik zal jullie de details besparen - oef....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 2 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Hoi borretje...lang geleden...hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Ha Bor, je visite al weer weg?was het fijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 goeie avond lieve kanjers. Ik ben weer terug van het werk. Lekker rustig geweest vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden