Spring naar bijdragen

weekendpact van 1 april

Aanbevolen berichten

Ha pacters, het gaat goed. Gisteren was even een trigger voor mij, een hele leuke, intensieve dag gehad op mijn vrijwilligerswerk, ik was doodmoe maar voldaan en dan ligt een glas wijn op de loer. De ontspanning, alles van je af laten glijden en 'genieten', maar ik heb het niet gedaan en dat geeft toch weer rust. Voel nu ook heerlijke rust.

Gaat het met de rest ook goed? Lot, misschien is het een idee je hier bij aan te sluiten volgend weekend? Het werkt echt vind ik, want als je dan toch drinkt, vind ik ook dat je het hier moet vertellen, toch een soort van verantwoording afleggen, tenminste zo voelt het voor mij en is net een extra stok achter de deur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, je moet natuurlijk niets. Maar voor mij werkt het wel zo, ik sluit een pact af met een aantal mensen en als het me niet lukt, zou ik het wel vertellen ja. Waarom sluit ik anders een pact af? Het is toch een stok achter de deur. Maar dat is iets wat iedereen zelf moet weten, boeit me eigenlijk ook niet hoe anderen daar instaan of wat anderen daarvan vinden, voor mij werkt het wel zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij een pact is het eigenlijk wel de bedoeling dat degene die het pact gesloten heeft
zich afmeld en verteld hoe het is gegaan, als het pact afloopt.
Ook vandegene die met het pact meedoen die het nodig hebben is het mooi
om te lezen of het gelukt is.
Dan kun je met elkaar trots zijn op het behaalde resultaat.
En alle andere dat zijn in feite ondersteuners.
Uiteindelijk heb je dan met elkaar een mooi droge dag, weekend, feestdag enz enz behaald

Moeten is natuurlijk onzin, maar wil het ondersteunend zijn
dan is het wel goed om ff te melden af en toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Jane, droof, droop, droom??:D

Ben het met je eens witte (net zo'n jonge blom als ik, las ik..dank je Jane;)) Moeten is een verkeerd woord, maar daar waar ik vandaan kom, heel normaal, bijv. moet je nog koffie? In plaats van: wil je nog koffie? Gebruik het te pas en te onpas. En word er regelmatig op gewezen. Maar goed, het is inderdaad fijn dat er wel een vervolg komt en dat het niet alleen bij een rijtje namen op vrijdag blijft.

Dus heel goed Jane en Niwi, en natuurlijk borretje;) We hebben het weer (bijna) gered.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...