lady jane Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Ik bracht de suggestie voor Tink,maar die reageerde nog niet, dus ik geef het aanzetjeen jullie mogen m met quoten zelf verlengen, dan heb je een extra reden hier vaak te komen dit weeken en ik ben zelf veel weg.GabyIgorJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 mag ik ook mee doen, Jane ?....ik zie dat je er "serieus" voor gezet hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Ja geen achterdeurtjes hier Niwiok een keer overtikken en dan ben ik weg;Gaby IgorJaneNiwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Ik zet mezelf er ook maar bij:)Gaby Igor Jane Niwi SowhatEkstertjeWie doet er nog meer mee?Ik ben sta al 5 maanden droog door mee te doen aan een pact, dus....doe mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Doe ook mee met weekendpact:GabYIgorJaneNiwiSowhatEkstertjeAicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Ik doe mee !!!Gaby Igor Jane Niwi Sowhat Ekstertje Aicha Borretje Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Ik ook!!Gisteren avond laat, een enorme uitglijder!!Waarom.....Vandaag alleen maar spijt!Gelukkig is mijn motivatie sterker dan ooit.....NU!!Dus doe mee!!Liefs Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 het "waarom" is moeilijk aan te geven he, Tine...?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Schrijf mij er ook maar bij Jane? o wacht dat kan ik zelf toch ook hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 quote: Originally posted by: wijfieIk doe ook mee. Gaby Igor Jane Niwi Sowhat Ekstertje Aicha Borretje Blondie6173 Wijfie Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Ik ook!GabyIgorJaneNiwiSowhatEkstertjeAichaBorretjeBlondie6173WijfieTineBolletjeJosjeGroet van Josje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 GabyIgorJaneNiwiSowhatEkstertjeAichaBorretjeBlondie6173WijfieTineBolletjeJosje JaapZo nog een mannetje erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Ha pacters, het gaat goed. Gisteren was even een trigger voor mij, een hele leuke, intensieve dag gehad op mijn vrijwilligerswerk, ik was doodmoe maar voldaan en dan ligt een glas wijn op de loer. De ontspanning, alles van je af laten glijden en 'genieten', maar ik heb het niet gedaan en dat geeft toch weer rust. Voel nu ook heerlijke rust.Gaat het met de rest ook goed? Lot, misschien is het een idee je hier bij aan te sluiten volgend weekend? Het werkt echt vind ik, want als je dan toch drinkt, vind ik ook dat je het hier moet vertellen, toch een soort van verantwoording afleggen, tenminste zo voelt het voor mij en is net een extra stok achter de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Nee, je moet natuurlijk niets. Maar voor mij werkt het wel zo, ik sluit een pact af met een aantal mensen en als het me niet lukt, zou ik het wel vertellen ja. Waarom sluit ik anders een pact af? Het is toch een stok achter de deur. Maar dat is iets wat iedereen zelf moet weten, boeit me eigenlijk ook niet hoe anderen daar instaan of wat anderen daarvan vinden, voor mij werkt het wel zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Bij een pact is het eigenlijk wel de bedoeling dat degene die het pact gesloten heeftzich afmeld en verteld hoe het is gegaan, als het pact afloopt.Ook vandegene die met het pact meedoen die het nodig hebben is het mooi om te lezen of het gelukt is.Dan kun je met elkaar trots zijn op het behaalde resultaat.En alle andere dat zijn in feite ondersteuners.Uiteindelijk heb je dan met elkaar een mooi droge dag, weekend, feestdag enz enz behaaldMoeten is natuurlijk onzin, maar wil het ondersteunend zijndan is het wel goed om ff te melden af en toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Nou, het weekend is nog niet voorbijen ik mis Tinker wel, dus maak me een beetje zorgen om haar,maar ik ben er droog door gekomenen heb niks in huis dus dat blijft zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 in navolging van Jane heb ik het ook droof gehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 droof? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 ja, Jane...das toch je eigen tekst hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Die Jane, droof, droop, droom??Ben het met je eens witte (net zo'n jonge blom als ik, las ik..dank je Jane;)) Moeten is een verkeerd woord, maar daar waar ik vandaan kom, heel normaal, bijv. moet je nog koffie? In plaats van: wil je nog koffie? Gebruik het te pas en te onpas. En word er regelmatig op gewezen. Maar goed, het is inderdaad fijn dat er wel een vervolg komt en dat het niet alleen bij een rijtje namen op vrijdag blijft.Dus heel goed Jane en Niwi, en natuurlijk borretje;) We hebben het weer (bijna) gered. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 ik heb het ook droog gehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lynn Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Ik heb me net al voorgesteld bij wie is wie. Ik wil graag meedoen met het pact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 weekendpact weer glansrijk doorstaan, heerlijk om de wereld zo nuchter te mogen aanschouwen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 ik heb het weer droog gehouden dit weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 ha ha Niwi3 april:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden