Yvonne Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Morgu luitjes..... Koffie thee en cola staan klaar.... De dag kan beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Hoog gehalte aan ver- en uitslapers geloof ik vandaag... Luitjes, ik ga er vandoor. Maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 yvonne werk ze. maak jij er ook een mooie dag van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Morge Von,Wens jouw en ieder die hier nog komt een fijne dag.Ik ga slapen en dan lekker weekend tot vrijdag.Bye mensen, maak er wat van.Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 OOOHHhhh harry ga je slapen tot vrijdag????nou fijn 'weekend' dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 goedemorgen allen ja hoor, tinkerke....ging lekker dit weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 goedemorgen allemaal...hmm.. weer heerlijk rustig op mijn flatje...en wat een dag! de zon schijnt al woest naar binnenfantastisch weekend gehad... ben benieuwd naar jullie,is het pact er ongeschonden doorheen gekomen?en hoe is het met snoep?enfin, ik hoor het wel denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Hoi hoi lieve mensen...hier klaar om te vertrekken naar werk, wens iedereen een hele fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 goede morgen allemaal had ik nog niet gezegd.de douche is bezet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Goeie morgen die Igor, K&B. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 bollie voor puck Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Goedenmorgen allen....weer het begin van de weekde zon schijnt al volop ......heerlijkik mag nog 2 vrije dagen genietendus nu hopen dat die zon nog even aanblijftverder heelijk weekend gehaden.........droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Goeie morgen Shah. Geweldig meis dat je het droog hebt gehouden. Geef jezelf maar een schouderklop hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Goedemorgen,Voor mij week 5 dat ik niet drink. Ik heb het gevoel dat het wel goed gaat. Heb heus af en toe wel de neiging te drinken, maar geef er nog niet aan toe. Soms is het helder waarom dat gevoel vandaan komt. Soms kan ik er mijn vinger nog niet achter krijgen en is het er gewoon. Maar het is te weerstaan. Ik heb ook een mooi weekend achter de rug. Een mooi feest, dat leek ook nog heel lang te duren ook al was ik om 2 uur al naar huis. Op een gegeven moment hing er een gast met een dranklucht om mijn schouder om me even te vertellen dat ik goed bezig was. Ik hoop dat ik het goed verstaan heb.En ik heb een klein kasje geklust en daarin ga ik tomaten en paprika's in kweken. Alles wat ik gezaaid heb is aan het opkomen. De tuinbonen gaan het best. En het onkruid natuurlijk, dus het begint ook al werken te worden dat groente telen. En nu lijkt het alweer zo'n groeizaam dagje te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Hey JaapLas al dat je er weer een droge week er op hebt zittenfijn om te lezen dat het voor je eigen gevoel wel goed gaaten die neiging tot....nooit last van humhum.......maar ook dat gaat minder wordenvind je drank ook zo stinken als je zelf niet gedronken hebt?als ik het nu ruik vind ik het gewoon stinkengisteren nog een terrasje gepakt...met tonic....anderen aan het bieren het deed me niets wel lachen eigenlijk all iemand met een slok optegen jou gaat zeggen dat je goed bezig bent...hihihen perfect weer voor al je groentes..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Goedemorgen even bijlezen met koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Ik vind de meeste drank niet stinken, nog niet, wel als je iemand ruikt die gezopen heeft. Dat is niet zo'n fijn luchtje. Valt geloof ik niet tegen te poetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Nee, poetsen helpt daar echt niet tegen.....voor mezelf ben ik wel blij dat de geur me tegen staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Zeker, ik ben benieuwd of ik dat ook ga vinden. Katten vinden het ook vies. Die probeer ik altijd van alles te voeren, maar alcohol krijg je er niet in. Ooit had ik een kat die at champignons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 ik lees net m'n mail en er wordt me een baan aangeboden! via,via, wow... had al een tijdje het idee in een opwaartse spiraal te zitten, gister werden me ook nieuwe werkmogelijkheden geboden en nu weer dank God voor alle goede dingen die ik nu mag zienlekker begin van de maandag! nu werken, vanmiddag gesprek (ex)vriendje, en dan weer werken, refusal al ingenomen, dus ik heb me ingedekt, maar voel me nu sterkGod geef me de Kracht om te veranderen wat ik kan veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Goedemorgen morgen Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Goeiemorgen weer mensende zon doet zijn best weer hieren ik straks ook in de sportschoolmijn eerste pilatusles want de spinnininstrukteuris met vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Jane...Succes, laat je me weten of je spierpijn krijgt, is iets heel anders dan spinning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 En ben er weer eens mee weg . Baas komt net binnengewipt..PffffLaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden