Yvonne Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Na een werkelijk heerlijke dag in de tuin vandaag weer netjes op tijd het bedje uit en voorbereiden op de nieuwe dag.... Koffie staat door te lopen, thee staat te trekken , jus en cola staan in de koelkast. Brood , beschuit en wat dan ook mogen jullie zelf pakken... Goeiemorgen luitjes. Vandaag weer vroeg aan de slag.... Maar wat heb ik gisteren genoten van het mooie weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Nou Langslapers.... Ik ga de douche opzoeken.... denk dat ik geen last zal hebben van lui die op de deur gaan staan bonzen...Iedereen heeft zich blijkbaar nog ff omgedraaid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 goeienmorgen yvonnepak even koffie en dan wil ik na jou graag douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Goedemorgen,Heerlijk uitgeslapen vandaag.Ik krijg er steeds meer zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Goeiemorgen Tink, Snoep en Jaap. Je kunt de douche in hoor Snoep... Inderdaad heeeeeeeeerlijk genoten gisteren Tink, maar ja... vandaag weer binnen vier muren.. Lekker he Jaap, geniet er van hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 good murning Igor.... wisseling van de wacht... Ik moet rennen nu... Fijne dag allemaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Fijne dag, Yvonne, en jij bent de baas, niet de wekker, je hebt hem zelf gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Goedemorgen frummers,Lekker droog gehouden dit week-end. Ben al gewent aan terrasjes zonder alcohol te gebruiken.er zijn zoveel andere lekkere drankjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 fijne dag yvonne.ik spring onder de douche, ALLEENdus niet rammelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 FF de hond uitlaten en dan aan de slag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Ben gedouched en nu naar UWV. Bah wat heb ik hier een hekel aan:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 ik ben weg.latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Goeiemorgen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Goedemorgen;) Nog zo'n heerlijke dag vandaag, al heb ik nu wel wat afspraken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Ligt het aan mij, wordt het hier steeds rustiger? Of is dat de tijd van het jaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Het is idd rustiger Josjeen nee dat ligt niet aan jou:Dben spinnendag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Dag Jane, spin ze:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Goedemorgen,even een groet aan iedereen vanuit het Amstelveense.Ik ben hier niet zo veel meer te vinden maar ik heb veelaan dit forum te danken.Het gaat mij goed en ik hoop voor jullie hetzelfde.Lieve groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Wat fijn dat het goed gaat Albertina en ook leuk om te horen hoe het met mensen gaat die hier eerder op het forum kwamen:present:Ik ga eruit, tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Ik kom even goedemorgen zeggen:) Hier alles ok, ik ga veel van de zon genieten vandaag heb ik mezelf beloofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Goedemorgen allemaal,Josje weet je al wat je verder gaat doen nu je de 3 maanden droog bent doorgekomen? Sorry als je dit al verteld hebt maar dan heb ik het niet gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Domoor,Nog hartelijk gefeliciteerd met je 1 maand droog, op naar de volgende maand. Dit voor jou; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Ha die myriam het is de laatste dagen erg rustig op het forum.Denk dat het door het mooie weer komt en er zijn er heel wat die last hebben van vlinders in de buik:moon:Die hebben het natuurlijk druk met hele andere dingen:heart:Maar de meesten zijn gewoon lekker veel buiten aan het genieten van het mooie weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden