Josje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Nou dat klinkt heerlijk teveel, jij ook eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Hoi, ging me daarnet klaarmaken om wijn te gaan kopen. Me tussendoor op bed gelegd en oogjes dichtgedaan. Vreemd genoeg gedroomd dat ik beginnen drinken ben vanavond. Voelde heel echt aan, maar niet dus. 'Kom op Rae, nog een laatste keer' heeft zich helaas wel in mijn hoofd geïnstalleerd terwijl het gisteren en vandaag een voorzichtige alcoholstop was. Een stap terug. Maar goed. Zelfs dan sta ik nog verder dan twee dagen terug. Toch twee positieve gevolgen: ik heb de 'klik' kunnen terugklikken (=uniek). En twee,vanavond clean.Groetjes,Rae. @teveel: slechts 2 dagen, geen 2 weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Mooi Rae,Zo werkt dat. Per dag hè.En Aicha ook weer op het droge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Rae voor jou een hele bos . Eerlijk gezegd had ik het niet verwacht. Ook omdat je ineens weg was. Dan krijg ik altijd een onbehageliljk gevoel. Maar heel knap joh. Zie je wel dat je sterk bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Kom ff binnenrollen... Rae, hoop dat je vandaag de derde dag er aan gaat vastknopen? Ik mis Igor eigenlijk... Vanmorgen niet bij de koffie... en toen ik daarna ging terugkijken merkte ik dat ze gisteren maar 1 berichtje had gezet smorgens... Is niks voor haar. Misschien een paar dagen op vakantie of zo? Heb ik dat gemist? Maak me om heel eerlijk te zijn een beetje zorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Soothe en Boletje mijn ergste trek is nu wel over over denk ik, dankzij jullie.voel me soms zo eenzaam:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Aicha,Als je bent uitgedominoot kun je ook nog voor jou aansprekendespreuken en muziek op de daarvoor bestemde draadjes of dedagdraad plaatsen. Gewoon op het forum blijven.Fleetwood Mac - Don't Stop (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ik mis meerdere mensen al een hele tijd en maak me daar erg bezorgd over.Hopelijk gaat het allen goed. Maar zou het toch fijn vinden als ze af en toe iets van zich laten horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ik had een Marokaanse vriendin en die noemde mij Aicha na dit liedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 prachtig lied Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ik ben ook vaak in Marokko geweest. Gaat het nu beter met je? Niet drinken he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Bolletje, nieuwe batterijtjes proberen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Aicha, ook ik voel me soms eenzaam.Ik maak geen grap.Eenzaamheid is een moeilijk begrip.Onder een grote menigte kan je je nog eenzaam voelen.Het is meer een state of mind.Zoek een leuke hobby of zo.Misschien heb je al een hobby.Iets waar je je hart en ziel in kwijt kan,dat is veel beter dan de chemische kick, waarje een dag later spijt van hebt.Luister naar een oude "wijze" man,Als de drank je "vriendje" wordt ben je pas echt alleen.Je verliest je vrienden, je eigenwaarde eigenlijk alles.Dan voel je je slecht behandeld, wat weer een "reden" om te drinken is.Zo is de circel rond.Aicha, dat wil je toch niet.Zet je beste beentje voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 En nu ga ik wat doen.Allen een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Aicha, luister deze ook eens; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Lonelynes is such a dragJimi Hendrix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 En nog een aardige variant op het liedje van Cheb Khaled: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Myriam,Dit was bijna tegelijkertijd, maar gelukkig hebbenverschillende versies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Soothe, je hebt helemaal gelijk. Ik ben nu eenmaal een emotioneel persoon en trek het leed van de hele wereld aan.Maar als ik ga drinken help ik daar niemand mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Hey, gaan we buikdansmuziek opzetten ?Pas maar op want ik ga zo dansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Marc,die had ik ook gezien, maar ik vind de eerste het beste! ik hou ook wel van die muziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ik ga vast de hond uitlaten. Straks nog beetje eten en dan vroeg naar bed. had niet zo'n goede nacht vannacht. Geen nachtmerries maar wel beetje te weinig slaap. Zit al een uur achter mn pecee te nixen en weg te dromen...ook wel eens lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Woman, ik heb ook een buikdanspak liggen in de kast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ow echt ?Mooi he !!Als je dat aantrekt voel je je net een prinsesje ja ik had je al eens gehoord over buikdansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ha , die versie van outlandish kende ik nog niet , wordt er helemaal emotioneel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden