Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 HmmmmKan je beloven dat je je morgen nóg depressiever voelt .......Denk eens na, heb je dat over voor een avondje lol ? Nou ja lol, voor ons is drinken geen lol meer, you know.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Woman, wat goed, alles wat er te zeggen valt in een paar woorden.Aicha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ja Aich. dan kan ik me voorstellen dat je ff wat rust wilt hebben en je even niet depri wilt voelen. Heb je niet een maatje die je even kan bellen o zo? Even uithuilen want misschien is dat wel nodig nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Heb vandaag ik zoveel over me heen gekregen dat ik daar erg mee zit.Maar drinken maakt het zeker niet beter. Ben blij dat ik even van jullie reacties kreegGaat me er wel weer doorheen slepen hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Pfoe...moeilijk voor je Aicha... wees sterk... meer kan ik niet zeggen, de wijze woorden van Woman hierboven zeggen alles...Ik hoop dat je het redt zonder alcohol.Ik sta vandaag dag 32 droog, en echt, dat was niet elke dag even gemakkelijk.Maar elke dag meer, is er weer eentje. En je zelfvertrouwen groeit... Zo ervaar ik het.Sterkte meid! Samen staan we sterk en proberen we elkaar door de moeilijke momenten heen te slepen, want daar is dit forum voor, toch?Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Bolletje ik heb een maatje maar uithuilen doe ik het liefst alleen.Zo ben ik nu eenmaal opgevoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 En is Rae dan ook nog ergens stilletjes aanwezig ??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Woman, je drukt me precies weer even met de feiten op de neus.Morgen zal het er zeker niet beter zijn als ik nu ga drinken.Alleen maar reden om maar weer door te gaan toch. Voel ik me morgen alleen maar een grote loser. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Blijf je wel vanavond bij ons Aich? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 IndeedEnIk weet net als velen hier wat dat betekent, nl watertandend op een houtje bijten......niet leuk, maar wel te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Als je de trek vanavond uitzit, dan ben je een grote stap verder, Aicha. Dat kan ik je ook beloven ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Tobbertje, ik ga ervoor om het vanavond droog te houden al zal het niet meevallen.Doet me goed dat je meeleeft, net als vele anderen:present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Met de feiten op de neus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Woman, je hebt groot gelijk en je bent een echt voorbeeld voor mij. Ga er dan ook voor om het vanavond droog te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Het is te doen, Aicha, echt !maar waar is Rae nu ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ik blijf bij jullie Bolletje anders gaat het misschien toch nog mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ik ga in bad. Straks weer hier. toedeloe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Rae z´n lampje brand niet meer , dus is even verdwenen van het Forum.Komt denk ik nog wel terug:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Geweldig Aich. Dat is pas sterk zijn. Zeker te weten dat je morgen erg trots kunt zijn op jezelf. Geen kater, geen schuldgevoelens, geen vragen van, wat heb ik allemaal gedaan, of hoe ben ik in bed gekomen. Nee voor jou is het morgen, gezond opstaan meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Hé verdullekes, heb ik een draadloze muis en toetsenbord gekregen van mijn schoonzus, moet ik heel langzaam typen anders komen er gewoon vaak geen letters te staan die ik wel typ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Soothe, ook bedankt voor je reactie, voel me er steeds sterker door voelen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 ja Bolletje daar ga ik voor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Nu weer even naar de domino Aicha! Gewoon bezig blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Zo, lekker laat maar ga maar eens even eten, tot laterss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Josje,Ik ga ook eten.Vrouw(tje) is met vriendin naar haar wekelijkse zwem/eet avond.Ben dus op mezelf aangewezen.Heb het net klaargemaakt, nou ja, bij elkaar gegooid.Zakje lekkere sla, Hollandse garnalen, rivierkreeftjes, wat van die staafjes nepkrab, kapertjes en een sloot heerlijke olijfolie.Gaat lekker zijn, jij ook: eet smakelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden