Spring naar bijdragen

woensdag 20 april


igor

Aanbevolen berichten

Gaat goed dus Jan, vasthouden hoor.
Het loont !!!
Jane, heerlijk voor je.
Klinkt ook hartstikke goed.
Hoewel het me ook een beetje verbaast: vanaf het begin dat ik hier kom heb ik altijd al het gevoel gehad dat jj zo enorm evenwichtig was. en dat voor jou altijd al ruimte voor anderen was...
Is blijkbaar iets diep van binnen bij je geweest denk ik, wat niet naar buiten kwam.
Boeketje voorjaarsbloemen voor je hoor :present::present::present::present:, je verdient ze....

En nu de douche in, zie dat Igor klaar is.
Voor er weer iemand anders tussendoor piept, hihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allen,

Jan, je voelt je soms alleen.
Je bent ook een waar vriendje kwijt.
Hij was er toch altijd voor je, hij "hielp"
je overal doorheen.
En nu sta je alleen.
Het is een soort rouwproces!

Vergeet nooit, dat het een fout vriendje was.
Een sluwe vos met streken.
Hij hielp je niet voor, maar achteruit,
daarom hem je hem de deur gewezen.

Even over dat mogen Jan.
Je mag drinken hoor!
Je wilt het niet meer.
Een wereld van verschil.

Fijne dag allen.
Vandaag een low forum profile.

Groet.

Keep it bloody dry!! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nu al moe...
Nou ja had mezelf straks een dutje belooft.
Alles maar rustig aan vandaag.
Volgens de psych heb ik nog steeds wel nachtmerries, alleen dan geen horror meer.

quote:


Originally posted by:
jane4

Woman, ik weet niet wat ik zie: 8.08 uur,


ook goed geslapen wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fleurtje...lekker blijven zeuren hoor..snap jou heel goed
voel me eigen ook vaak een zeikert,,maar ga me niet anders voor doen dat ik me voel
dan zeur je maar tegen mijn zoveel je wilt..je woon toch een eind hier vandaan

Dank je wel Snoepje :heart:
Maar je zal zelf ook wel weten dat het akelige gevoel jezelf op een bepaald moment alleen nog maar in de weg staat en je ergens wil roepen van 'help me' maar niet echt meer uit je mond komt.
Op een bepaald moment wil je gewoon terug op de rail en grinnik ik maar mee, in de hoop dat het weg gaat.
Genoeg erover ;). Btw het ligt niet volledig bij mijn vrienden hoor dat ik er niet meer met dat gevoel weg kan. Meestal maak ik zelf de conclusie al dat ze er geen boodschap aan hebben. Ben op zulke momenten ook heel gevoelig voor de afwijzing van. Dus als ik het toch laat merken dat ik het zwaar heb en ze zuchten het ergens weg (zelfs niet slecht bedoelt) ben ik nog verder van huis in mijn eenzaam en afgewezen gevoel.
Het forum is ook niet echt de weg om er verder over te blijven doormalen. Miss one on one maar met een boel mensen hier kan ik me voorstellen dat het op den duur iets wordt van 'tjee meid, raap jezelf eens op en zeur niet zo'. Niet dat ik het merk bij anderen hier maar ik maak dat voor mezelf uit.
Voel jij je al wat beter nu? Doe jij aan therapie ofzo? Heb je regelmatig last van die downs?
Boel vragen

:$

Ik heb iets geleerd vandaag over mezelf..het werd me plots duidelijk bij iets, ook al is het heel stom.
Blaffende honden bijten niet..ze zijn gewoon bang.
Niet alleen bang om geraakt te worden maar ook om niet gehoord te worden. Bang om geen identiteit te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fleur

dat ene woordje mag niet he

wij lijken wel tweeling zussen..herken het helemaal
ja heb veel last van die buien..toen ik nog dronk elke dag en ik leek veel op de duivel
nu voel ik me meer zwaar ..maar heb haast geen opvliegende buien meer

lig ook een hoop aan me eigen hoor..trek me ook alles aan
hoef maar iemand verkeerd naar me te kijken en denk dan gelijk dat ze me niet mogen
denk wel dat ik eens met iemand moet gaan praten om te proberen het te veranderen

maar wat ik bij zuurpruim al zei...ren in je blootje door de tuin en heel hard erbij gillen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De buren snoepje :$

Pff dat herken ik allemaal, misschien dat het wel iets anders gaat voor me.

Ik had het ooit zo erg dat ik elk telefoongesprek in mijn hoofd herhaalde..Bang dat ik dit of dat had gezegd. Ik werd er enorm moe van. Dat is gelukkig veel beter..
Ik ben eerder totaal omgeslagen. Ik roep en tier en ga vlug in de verdediging. Heb het zelf wel moeilijk met het feit dat ik dikwijls iets niet kan verwoorden zoals ik het wil en meestal op het randje verbaal agressief word. Daar kan ik nog steeds uren over malen.
Meestal wil ik gewoon helemaal iemand anders zijn :(.

Heb jij ook het gevoel dat je ergens nog zoveel verwerken moet en je het begin niet ziet?
Hoor ons :D

Net alsof de wereld op onze schouders rust. Ben ergens wel blij dat ik niet alleen ben met dit gevoel, ook al vind ik het heel erg voor jou natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fleur

ik wil ook graag iemand anders zijn
lekker positief vrolijk iemand
zal ik wel nooit worden hoor .maar moet wel leren dat ik niet al het leed op me moet nemen
en snachts dat malen over alles..en denken voor een ander
maar hoe verander je dat...weet jij het...of weet iemand anders het misschien
alle tips zijn welkom toch fleur:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het voor andere denken...pffffffffff...daar zeg je zoiets.
Hele scenario's kan ik bedenken :D

Gooi die tips maar in de poel zou ik zeggen!!
Het moeilijkste is het blijven toepassen. Het zijn denkpatronen en dat vraagt enorm veel werk om die te veranderen.

Wat ik echt wil kunnen is houden van mezelf.. vind ik zooooooo moeilijk.
Dus..
Hoe doe je dat?

Iemand ervaring mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, ' tussenstapjes zijn; jezelf accepteren en jezelf waarderen, zodat je uiteindelijk terecht komt bij van jezelf houden. Jezelf accepteren doe je simpelweg door te stoppen met jezelf veroordelen. De hele dag kijken waar je dat doet en steeds als je dat doet er een positieve gedachte achteraan denken. Dus als je denkt; "Wat ben ik toch een loser!" denk je "Weer wat geleerd!" erachteraan bijvoorbeeld. Zo veel mogelijk jezelf in de gaten houden en elke veroordeling omzetten in iets positiefs. '

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar kan ik wel wat mee Jan...heb ook al een hoop boeken gelezen daaromtrent maar vind het supermoeilijk.
Ik vind mezelf ook best een aardig mens. Ik weet dat het heel oppervlakkig klinkt maar ik zou mezelf knap willen vinden. In zijn geheel..
Mensen hebben mijn uiterlijk jaren afgekraakt en doen het soms nog steeds. Ik wou dat ik daar niet zo gevoelig voor was en dat het me gewoon niet kon schelen.
Ik ben nu zo gefixeerd hoe ik eruit zie en op hoe anderen eruit zien. Meer dan op wie ik ben als persoon. Ik vind het zo knap als ik mensen zie die ik zelf niet zo aantrekkelijk vind en die zich comfortabel voelen.
Redelijk oppervlakkig misschien

Ff weg nu
Bedankt voor je reactie Jan

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...