fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Is het te moeilijk Henk om jezelf in de spiegel te bekijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ik moet trouwens wel oppassen.By the wayNiet slapen is de eerste stap naar een uitglijder. Heb ik inmiddels geleerdIk herken mn glijbaan inmiddels, eerste stap is niet slapen, tweede is niet eten. derde is een fles opentrekken, en daarna nog 1 en nog 1 en nog 1. Geen zin in !!Dus, In bad, wat eten en even slapen. Gewoon maar even doen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Goeie morgen kanjers.Ik heb me verslapen en ben zo weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 good morning:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ja dat dacht ik ook, maar na een bad is mn boiler leeg. Dus dan trek ik de stekker er uit. Snappiewel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Is dat wat die relatie sites?Lijkt me een beetje eng. Je weet nooit tegen wie je lieve dingetjes zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Helemaal gelijk Dappere, Vind het ook altijd wel fijn als ik iemand kan traceren op het web. Als hij een hyves heeft bijvoorbeeld. of Facebook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Goedemorgen:) Wat was het koud vanmorgen, is dat even wennen na al die warme dagen! Heb nu maar een vest aangedaan, dat was lang geleden. En nu maar even lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ik heb Hyves! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Goedemorgen,Niwi, goed je weer te "zien". Hier alles in orde.Leuke Paas gehad.Mooi kasteel concert in Wassenaar!Andrei Serban. Lekkere muziek.Het niet drinken, doet toch een nieuwe wereld openen.Een ruimere belangstellingssfeer.Er gaat veel tijd zitten in het met een drankje bezig zijn.Groet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Zou het water al warm zijn......pompidompidom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Kan ook éérst gaan etenDan in badEn dan een dutjeDan is straks dat water wel warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Misschien moet ik dat ook maar n's doen...een warm bad. Ik ben nog steeds koud van de kinderen naar school fietsen, watje dat ik ben:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 wat is het toch jammer voor jullie en al die modeatorens die zichzelf aan tactiele regels gebonden hebben...anders las ik jullie mijn schitterende gedicht grenzenloos voor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Gewoon doen Ekstertje, als je ervan opknapt. Beetje prettig maken voor jezelf mag best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Eigenlijk zit het zoGister niet goed gegeten want ik was te moe en van slag na de therapie. Met honger naar bed dus, daarom natuurlijk niet goed geslapen. Zie je ik kom er wel....Eten is voor mij dus echt zaak nr. 1 om van de glijbaan weg te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ben gevleid door jouw lokkertje jopie... maar een lokkertje blijft het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Volgens mij zit die moderator weer in de kroeg Henk, ga je gang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 en uit jouw woorden leid ik af dat regels in essentie niet bestaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 nee jaap, hij zat te blowen in de coffeeshop... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Of fractals bekijken met paddo's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 kracht naar kruissprak de schaamluis monter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ... en wipte weer door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 volgens mij heb ik hier mijn gedicht reflex al eens in de groep gegooid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden