Mupke Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Bo, wat wil je toch met al die kikkervisjes??? Straks je hele tuin vol kikkers. Bah! En je hebt ook poezen toch? Eten die de kikkertjes straks niet op? Dat is heel slecht voor ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 De mijne doen dat wel Sowhat. kleine kikkertjes dan he. De grote, daar spelen ze alleen maar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Luitjes,Ik ga er zo weer vandoor.Jaap: hoe gaat het???Je schreef meen ik dat de euforie wat voorbij was.Hoop dat het oke met je is!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik wil net afsluiten maar ik zie Soothe binnenkomen.Hoe gaat het met jou O??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Bollie gaat gebakken kikkerbilletjes verkopen straks. schijnt lekker te wezen.mupke de camera lag in de kamer en de gordijnen waren open en ik zonder wat aan, leek me een beetje gevaarlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Hoi Primula.Het gaat wel.Met jou ook begrijp ik.Je hoort.:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 quote: Originally posted by: igor en ik zonder wat aan, leek me een beetje gevaarlijk Voor jou of voor de buren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 De kikkers komen in mijn vijver, en als ik er teveel heb, zet ik de rest terug aan de waterkant.kikkers kun je tam maken als je ze iedere dag voert, leuk hé? ik denk niet dat mijn katten gaan spelen met de kikkers hoor, misschien Puck wel.Mijn katten zijn zoveel vreemde dieren hier gewend, die zullen er niet van opkijken.Misschien dat Sepke zo schrikt dat ze geen eitjes meer legt maar dat zien we wel.kikkers zijn mooi en ze maken zo'n mooi geluid. Heerlijk is dat.moet wel dadelijk in het najaar veel stenen rond de vijver leggen waar ze kunnen overwinteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 voor het verkeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Bol, ik heb ook kikkers in de vijver. Mijn hond kijkt er nu niet eens meer naar, toen ze uit hun winterslaap kwamen en nog heel traag waren en overal op het pad zaten, snuffelde hij er wel aan en vond het wel interessant dat ze wegsprongen. Maar ik heb het idee dat ze een afstotende geur hebben ofzo want hij probeert er echt niet naar te happen. Hij komt er niet heel dichtbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Goeienavond,zag net dat ik de hele dag ingelogd stondmaar lag echt op t strand, en ben helemaal gezandstraald.Sjonge wat een storm zeg, mijn halve tentje is totaalontwricht bij de scharnierbaleinen, maar lag wel redelijk beschut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 En niet verbrand Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 ik kkkkkrrrrrruuuiipppppppp m'n bedje in. weltruuuuuusssssssssten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 In de vriezer leggen ?Zodat ze langzaam doodvriezen ??hmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Dat invriezen heb ik ook weleens gehoord. Ik weet het niet hoor. Het lijkt me nogal wreed. Zo'n beestje voelt toch die intense kou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Welterusten Igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 ik had vroeger 1 kikker in mijn vijver, en die trok echt baantjes, was zo leuk om te zien, (en nee dat deed ie ook als ik nuchter was ) nu heb ik een pad en heel veel salamanders, maar ik wil ook weer kikkers, maar nooit iets met kikkervisjes gedaan, hoe doe ik dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 1 kikker, wat sneu;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 http://www.waterwereld.nu/kikkervisjes.phphier staat veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik zou het niet weten Gaby, bij mij komen ze vanzelf. Bol zal het wel weten maar die zit nu ws. in de vijver te staren:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Hey Bolletje, vroeg me al af of je iets zou vangen. Goed dat je de trek overwonnen hebt! Vandaag in de tuin gewerkt en gefietst etc. Het weekeind zit er weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 weet je, ben toch al opgefokt vandaag, ik wandel even naar de sloot hier verder op, met een schepnetje, wie weet vindt ik kikkerdril, ik doe er ook alles voor om niet te gaan drinken he jullie horen het nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 quote: Originally posted by: DinahJa ze zijn echt leuk Bolletje die kikkers.Wat zou ik ze kunnen voeren?De mijne zijn namelijk heel schuw en springen direct in het water als ze me horen aankomen. Je kuhnt ze meelwormen voeren Dina maar als het goed is dan halen ze voldoende eten uit de vijver enz.Wel opletten met die padden want ze zijn toch giftig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Kikkerdril in slootwater in een emmerworden kikkervisjes, misschien meteen in je vijver ook,wij deden het vroeger zelfs in een potje, en dan later in een emmer slootwater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Gaby die kikkervisjes zitten in vijvers enz. Altijd langs de kant met duizenden tegelijk. Je hoeft alleen maar met een schepnetje te scheppen en dan heb je er zo een boel.Als je ze dan in een emmer of ton zet, en je geeft ze iedere dag wat visvoer, weet je wel die vlokken dan worden zo rond de twee maanden een mooie kikker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden