Spring naar bijdragen

Zondag 1 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 324
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De kikkers komen in mijn vijver, en als ik er teveel heb, zet ik de rest terug aan de waterkant.
kikkers kun je tam maken als je ze iedere dag voert, leuk hé? ik denk niet dat mijn katten gaan spelen met de kikkers hoor, misschien Puck wel.
Mijn katten zijn zoveel vreemde dieren hier gewend, die zullen er niet van opkijken.
Misschien dat Sepke zo schrikt dat ze geen eitjes meer legt maar dat zien we wel.
kikkers zijn mooi en ze maken zo'n mooi geluid. Heerlijk is dat.
moet wel dadelijk in het najaar veel stenen rond de vijver leggen waar ze kunnen overwinteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, ik heb ook kikkers in de vijver. Mijn hond kijkt er nu niet eens meer naar, toen ze uit hun winterslaap kwamen en nog heel traag waren en overal op het pad zaten, snuffelde hij er wel aan en vond het wel interessant dat ze wegsprongen. Maar ik heb het idee dat ze een afstotende geur hebben ofzo want hij probeert er echt niet naar te happen. Hij komt er niet heel dichtbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had vroeger 1 kikker in mijn vijver, en die trok echt baantjes, was zo leuk om te zien, (en nee dat deed ie ook als ik nuchter was :P) nu heb ik een pad en heel veel salamanders, maar ik wil ook weer kikkers, maar nooit iets met kikkervisjes gedaan, hoe doe ik dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: Dinah
Ja ze zijn echt leuk Bolletje die kikkers.

Wat zou ik ze kunnen voeren?

De mijne zijn namelijk heel schuw en springen direct in het water als ze me horen aankomen.

Je kuhnt ze meelwormen voeren Dina maar als het goed is dan halen ze voldoende eten uit de vijver enz.
Wel opletten met die padden want ze zijn toch giftig.
;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby die kikkervisjes zitten in vijvers enz. Altijd langs de kant met duizenden tegelijk. Je hoeft alleen maar met een schepnetje te scheppen en dan heb je er zo een boel.
Als je ze dan in een emmer of ton zet, en je geeft ze iedere dag wat visvoer, weet je wel die vlokken dan worden zo rond de twee maanden een mooie kikker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...