Denker Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Zeven kilometer Bor, maar wel rustig joggen en niet hardlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Zo schoenen aan en nu ga ik echt. Bor, je haald me wel in tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Goedemorgen allemaalword weer een droge dag vandaag!!Nu eerst de hond uitlaten en dan ontbijt klaarmaken.Boven nog stil dus die ligt nog steedswarm water aan te maken, zachtjes de deur uit dus:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 goede morgen allemaal.ik viel gisteren op de bank al in slaap. jeetje de winterslaap is toch voorbij? begint nu de voorjaarsmoeheid ? heb de wekker niet gezet vanmorgen dus het was voor mij uitslapen ( tot 7 uur ) s'morgens eerst even wat anders doornemen voordat ik jullie goede morgen wens anders versloft het.vandaag vrij maar druk druk druk. maar wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Goedemoergen allemaal,straks ga ik sporten,want gisteravond overgeslagen, en dan heb ik alweer vrij, en morgen ook, en dan mag ik zondagochtend weer werken en dan weer vrij.Dus ik heb eens zitten nadenken over wat te doen met mijn tijd , kan natuurlijk niet steeds zitten wachten of N wel/niet komt. Na sporten, naar een aantal winkels om hanging baskets te zoeken, en misschien ook wat kruiden kopen, zag gister een hoop! Dan thuis in de tuin alvast het 1 en ander oppotten. Dan ga ik van 2-3u even koffie drinken bij een kennisje die relatieproblemen heeft,ff luisterend oor bieden, en dan.... hoop ik dat het zichzelf vult morgenochtend brunch met ouders en zus vanwege moederdag, s'middags plan maken voor de tuin, s'avonds borrel met collega's , nu ja hun borrel ik limo.zondagochtend werken, en dan nog iets bedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Goeie morgen lieve kanjers.Ik heb slecht geslapen, rede, teveel bezig met allemaal ideeen over de vijver. werd vanacht wakker en had ineens veel ideeen. Daar kon ik niet van slapen. Herinnerde me toen dat dat de rede was van het slecht slapen in het verleden. Toen had ik dat iedere dag. Vervelend hoor want ik kan dan niet stoppen.Is bekend dat mensen die veel creatief bezig zijn, s'nachts hun ideeen krijgen. Zomaar uit het niets.Zo ff lezen en dan zo weer werken. vandaag de een diepvries schoon maken waar onze dode dieren in komen. die dingen zijn misschien wel twee jaar niet meer schoon gemaakt. Kun je na gaan wat dat stinkt. poeh hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 kom ik net beneden om koffie te halen, en wat zie ik? Een kip van de buren in de tuin kijk daar wordt ik nu zo vrolijk van, heerlijk begin van de dag om zo'n beestje zo te zien rondscharrelen,kan niet wchten tot ik straks mijn eigen kippetjes heb, maar dat duurt nog even, maar ach kan i.i.g genieten van die van de buren, en soms heb ik het geluk dat er eentje bij mij zit zoals nu. Gek he, dat dat me zo vrolijk maakt,maar ach beter dan een tafel vol blikjes bier, stinkende asbakken ,een grote bende (alhoewel het dat nu ook wel een beetje hier is) een brak gevoel, zoekend naar een peuk en beginnend met een biertje...Nee doe mij dan de kip maar jongens ik ga zo trainen, zag dat er al een paar aan het lopen waren ook, ik zie jullie vanmiddag en wens jullie een fijne dag, ik neem vandaag de eerste niet, doen jullie mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Gaby, waar ga je je kippeltjes halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 nog geen idee Bol, eerst moet de trap van m'n terras af, (misschien wel al dit weekend? als N er is gaat het snel hoor), en dan moet er een stuk tuin afgezet, hok getimmerd....maar ik wil graag van die kleintjes , de buren hebben 6 verschillende, en zulke mooie, maar heel graag tips Bol, nu weg, ben vanmiddag weer terug, succes met je vijver Bol, ben ook de hele tijd over de mijne aan het denken, (nu ja beter dan aan drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Goeiemorgen allemaal:DVannacht onrustig geslapen.Kids gaan eind van de middag naar hun vader en ik hoef ze morgen pas om 9 uur weer op te halen en wat gaat er vannacht door dit koppie jawel de stem van de verslaving :"mmm,dan kun je misschien morgenavond wel drinken " Nu vraag je me wat... Echt niet !!!Ouders al gebeld dat ik vanavond bij hen slaap, dus veilig...En het stemmetje is weg !!! Wat een rust...Zo de tuin weer even in, maar nu eerst een sterke bak koffie en een peuk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Gaby wat erge leuke krieltjes zijn maar ook erg mooi zijn de Zijden hoentjes maar ook de holl. kriel is leuk. en anders moet je eens kijken bij de franse hoenderclub. Daar ben ik lid van en die kunnen je van goed advies voorzien. Als je wilt kan ik je daar de site wel van geven hoor.Als je ze als kuiken koopt zijn ze handtam te maken, en de eitjes zijn erg lekker als ze los lopen. Dan zijn dat de echte scharrelkrieltjes.Moghu die sterke Blondie. Heel goed meis hoe je dit weer opgelost hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Was het geen hallucinatie Gaby, die kip? Grapje hoor. Kan je wel hebben hoop ik? Ken je niet zo heel goed. :$Uitgebreid gedouched inmiddels. Heerlijk Straks even de weekendboodschappen alvast halen zodat ik vaniddag alle tijd heb voor mn boek en de zon. Verheug me er nu al op. Eerst nog een kop koffie. Iemand anders ook? Doe het graag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Nu heb ik Gaby weggejaagd Gabyyyy, kom terug!!Ik heb mn douchemuts nog op zie ik :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Goeie morgen allemaal,6e dag vandaag. Wat een avond gister. Mijn moeder werkt niet echt mee: ze had gister een feestje en ik mocht haar laveloos van de badkamer naar het bed toe slepen. Ze is waarschijnlijk nog niet helemaal over haar eigen alcoholprobleem heen. Vanacht de hele nacht gehuild, trek in drank, maar ook wel tot het besef gekomen dat ik dit voor mezelf dus niet wil. Vanmorgen alles uitgesproken, ze heeft haar excuses aangeboden en verteld dat ze het lastig vind om mij zo te zien. Maar ik heb haar duidelijk gezegd dat dit voor mij juist niet helpt. Samen afgesproken om het weekend niet te drinken!!! Voel me sterk. Dag 6 komt helemaal goed Iedereen succes vandaag!!! Neem de eerste niet, doe ik ook niet! Niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 o Niets wat vreselijk om je moeder op deze manier te zien. Zij moet juist toch een groot voorbeeld zijn voor je. Dit is geen verwijt naar haar toe hoor maar het zou misschien toch een stuk makkelijker zijn voor je, als zij niet zou drinken.Ik heb mijn moeder ook vaak dronken gezien en ik had het gevoel dat heel de grond onder m'n voeten weg gemaaid werd. Was toen best nog erg afhankelijk van haar, en voelde me dan altijd erg onzeker, want ze viel dan toch helemaal weg. En wat heel akelig was was dat ze helemaal veranderde, ik herkende ze dan niet meer.Maar ontzettend knap van je dat jij het droog gehouden hebt meid. Chapeau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 goeie morgenff bijlezenBlondie topper!!!die had ik al gezien in de gauwigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeBlondie; Je laat het!! Ik ben weer mobiel stand- by.. Even toevoegen; Ik heb ergens bij Thema"s het eigen- risico neer gezet, die ik vorige week beloofd heb aan een aantal van jullie.. Ben weer veilig hoor lieverd...Hulp gevraagd en gekregen;)Ik leer het wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Met een nekslag neerhalen die gremlins:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Goedemorgen.Niets, dat is heftig hoor wat je daar meemaakt. Maar wat bedoel je eigenlijk met nog niet helemaal over haar alcoholprobleem heen. Ik heb dat ook meegemaakt, mijn ouders kunnen er ook wat van. (Mijn moeder leeft niet meer.) Ik vind dat ook zeer zeer vervelend om te zien als mijn vader zo is. Ik probeer dat soort situaties zo veel mogelijk te mijden. Ook toen ik wel dronk. Kan niet altijd natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Goedemorgen allemaalEn daar blijft het ongeveer bij . Alhoewel niet helemaal. Wordt lastig van mijn werk..Gaby: toch maar ff uitpraten denk ik. Misschien heeft N het nooit geleerd om op een normale manier te communiceren (wat ook heel moeilijk is vind ik) maar toch proberen. Volgens mij blijven jullie anders constant in dat cirkeltje draaien. Veel plezier met potjes en plantjes kopen Rae: nog steeds aan het botsen? . Zag dat je een meisje werd..kan je toch al die jurkjes aan.Ik heb btw nen supermooie site gevonden. In nederland zijn er toch zo veel mooiere spullen te koop soms. Dat moet je ze nageven.Vonneke: het was maar een grapje . Buiten dat ben ik niet zo voor verandering. Mijn oog ziet en mijn hoofd legt de link. Moet ik linken gaan verleggen. Soit kan er mee leven..Ik mis GewoonErik hier. Hoop dat je goed gaat Erik..Kom vlug langs..Teveel: ik heb nog niets geëvalueerd maar sta nog steeds op stopmodus. Zolang ik geen aanvaardbare reden heb om te minderen zal het er niet van komen. Alhoewel ik minderen nu nog maar zou zien als een glaasje drinken als de gelegenheid zich voordoet. We zien wel. Never say, never again.Hoe staat ie bij jou?Er weer ff mee weg...lastige klanten het hoofd inslaan..alhoewel dat gaat niet via de foon...spijtig genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Schoonouders waren hier gister en eergister. Ze zeiden niets, dat ik niet dronk! Ik had met mezelf afgesproken er niet over te beginnen. Maar komt vast wel nog wel via vriendin ter sprake. Zo zijn ze nou eenmaal. Ze hebben altijd hun oordeeltjes klaar. Als het over anderen gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Ben weg lieve mensen. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Gekke borrie Knap van je blondie . Hoe zit het met diene vent btw??Bollekewol gone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Duik hier ook mn tuin inLaters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Hallo Fleurtje,Ik zwalk op dit moment tussen eerlijk zijn en anderen niet in verleiding brengen.Ik ga straks naar Limburg, prachtig weer en heerlijke terrasjes.Zondag verjaardag bij mijn zwager in Duitsland.Deze jongen kan echt niet beloven dat dat de stopperiode nog lang duurt.Niet elk voorbeeld hoeft gevolgd te worden, dus hou jij het maar lekker droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden