Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 mei


Mupke

Aanbevolen berichten

Zo de buren hebben hebben 8 kratjes bier de tuin ingetild.

Ik ben gelijk maar even gaan zeggen dat dat heel veel is en heel ongezond. Dat viel wel mee. Er kwamen misschien wel 30 man op bezoek en er was ook genoeg wijn hoor. Niets aan de hand.

Dat wordt weer gezellig. Gelukkig hoef ik niet, anders was er misschien toch te weinig.
Leuke mensen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 313
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Josje

Het liefste zou ik natuurlijk willen dat ik me niet meer bewust zou zijn van wanneer ik drink en hoeveel.




Hoi Josje,
erg verhelderend en herkenbaar. Ik geloof ook dat die bewuste begrenzing een automatisme kan worden voor jou.
Rae.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou is ie gaan lopen :huh:

Ik ga eens checken of ik nog in conditie ben :D

Misschien tot laters en zo niet maak er allemaal een fijne avond van
:sun:

Josje, ik geloof dat zoiets ook na een tijdje kan komen. Het duurt gewoon een hele tijd..
Heb je al een keertje geswitched in je drinkpatroon? Moet je toch eens proberen als de gelegenheid zich voordoet. Zien hoe je reageert als je niet meer op die vaste twee dagen 'mag' drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voel me nog steeds een dronkendrop want ik volg het allemaal niet erg....

kwestie van wachten op een nog betere dag!

Iedereen heel veel sterkte, een dikke knuffel
en vergeet niet dat ieder van jullie heel waardevol zijn
zo waardevol dat het zonde is om het te vergooien met wat dan ook.

:sun::heart:
tas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Tassie sinds J. 25 dec. gestorven is, heb ik nu alle tijd voor mezelf. Ik werk wat vaker bij de d.a., ben bezig met m'n tuin die de 21e afgemaakt wordt dus onderhouds vrij, maar vooral, nu ik alleen ben, veel meer rust. Niet meer het gestress van een man die niet zonder me kan en waar ik altijd voor moest zorgen. Nee ik teken voor dit leven hoor.
En hoe is het met jou? Lukt het allemaal een beetje wijfie?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zit even met mijn ogen te knipperen, lees ik het goed?

Gecondoleerd met J.
Ik hoop dat het naar zijn en jouw wens is verlopen (klinkt zo raar, maar weet niet goed hoe ik het moet omschrijven)

maar ik ben wel blij om te lezen dat je rust hebt gevonden. :heart:

hoe het hier gaat?
ach, nog steeds k(pieeeeep)tjes met heel veel goeie grutten :D
heel veel ups (die zijn echt leuk) en jammer genoeg heel veel downs (niet nader uit te leggen)
in ieder geval ben ik druk bezig om mijn onafhankelijkheid weer terug te pakken.
Vandaag een eigen laptop, nu nog wel elke dag bespreken of ik deze mag gebruiken, maar..........
het begin is er.
en verder? ach ik pendel nog steeds tussen ziekenhuis en tijdelijke huisvesting, ben nog steeds niet thuis

maar je kent me :D
Ik geef niet op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik durfde het niet te vragen of je al weer in je eigen huisje woont of nog niet. is er enig perspectief wanneer dat wel gaat gebeuren? en als dat zo is, zie je er dan erg tegen op? Je hoeft geen antwoord te geven hoor als ik te persoonlijke dingen vraag.
Maar geweldig dat je ook veel fijne momenten hebt, daar kun je je toch een beetje aan vast houden.
Was jij niet diegene die toen vertelde dat het slapen soms ook erg moeilijk ging?
O ja ik ben nog vergeten te vertellen dat ik een heel klein, superlief hondje gekocht heb. Daar ben ik zo ontzettend gelukkig mee en het is zo'n lief diertje. Vaak moet ik er vreselijk om lachen omdat ze een eigen karaktertje heeft maar altijd even vrolijk en een echt allemans vriendje is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jippie!! een hondje!
dat is een verstandige keuze geweest Bol!

Nah, voorlopig kom ik niet thuis, al wil ik dat heel graag
ik voel me op dit moment behoorlijk gegijzeld en met elke down periode ga ik een klein beetje meer stuk.
ik ging met een relatief kleine gekte naar binnen maar ondertussen ben ik nog meer afgevallen, de periodes worden heftiger en heb ik een medicijn verslaving op de koop toe gekregen.
Het slapen gaat helemaal verschrikkelijk, na elke opname krijg ik weer een andere kamer, dus ik voel me nergens thuis, iedere keer weer andere mensen.

maar niet gezeurd, er komt een dag..............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het komt van al dat kaatsen...dat kan ook. Herinner me je als een kaatsballetje met discolichtje. Met een voorliefde voor warm eten op de ochtend.
Soms met wat barsten in de het tasje die je toch lekker lijmen ging. Ken het verhaal niet..maar een spring in het veld. bots..kaats...hup..rust..en jieeeeeehaaa..zo herinner ik me jou.
Niet echt droppig of soppig :D

Snoep :angry:. Heb jij mijn baas gebeld??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:P ik heb een hele bak aardbeien gekocht en die ga ik straks heeeeerlijk opeten. op een beschuitje met roomboter. 1 met suiker 1 met slagroom nog 1 met suiker denk ik en nog 1 met slagroom dan zullen ze wel op zijn denk ik want ik moet ook nog voorproeven jammmiejammie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha fleur,

je weet niet half hoe blij ik ben om die humor van jou weer te lezen.


het komt in ieder geval niet door de ontbijtjes, daar wordt je namelijk pittig van
Ze willen 's ochtends hier de ping niet aan zetten (ping= de magnetron)
wel zetten ze de apotheek open :D tja daar wordt je dus droppig van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...