BamBam Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Josje heb jij dan een grote tuin want die courgettes dat worden joekels van planten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 wat is er soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Bammetje hoihoi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Igor, In mijn bescheiden mening ben jij nu ook klaar voor een Superdelux Billenklets 4X1 promotie. Maar ik kan verkeerd zitten. In elk geval wens ik je een goede nachtrust toe en vooral inzicht in wat gisteren gebeurde. Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Hoihoi terug. Slaap lekker voor straks allemaal. Laterrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Oh ja bolletje? Hmm, had een klein stukje bedacht voor de courgettes.. Kunnen ze niet in een kuip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Igor , niets.Een gedachte over billenkletsen, meer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Hela, ik heb een patent op billenkletsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 4x1 promotie UUUhhhh wat bedoel je :$ ???? ik heb geen kikkerbilleTJESSSSS hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Terwijl jullie het even uitvechten, ga ik mn bed alvast opzoeken. Ik ben moe en nmorgen weer vroeg op.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Bolletje, eigenlijk weet ik helemaal niets over groentetuinen:( Een vriendin lachte me pas uit omdat ik het teveel gedoe vind om een bouwwerk voor boontjes te maken:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Josje ze kunnen wel in een kuip maar het worden hele lange planten die over de grond kruipen. als ie vrucht draagt moet je die vrucht op een bosje stro of hooi leggen anders verrot de vrucht als die op steen ligt. Op grond hoeft het niet. Maar ze kunnen wel zo'n 2en een half tot 3 mtr worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Josje dat kun je met gaas doen. Das heel makkelijk hoor. Gewoon gaas spannen tussen twee palen die je de grond in zet en dan om de 10 cm. drie zaadjes planten van de bonen. Ongeveer zo'n 3 cm. diep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Jeeee, dat wordt dan 1 zaadje denk ikB) Dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Jaccky:Ik lees dat je om 4 uur je eerste glas drinkt.En doorgaat tot in de avond.Eet je dan wel tussendoor?Namiddag is ook mijn trekmoment.Ik heb soep in de vriezer en soms eet ik dat al om half vijf...Wat mij helpt is daarna vroeg te gaan eten.Na het eten is mijn trek voorbij. Is dat bij jou ook zo?Dag hoor!Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Oke bolletje, dan komen er ws. ook nog boontjes en daar houd ik het bij. Met gaas moet lukken. En ik doe alleen maar groentes die ik lekker vind. Dit is wel heel fijn, want als ik op internet zoek naar informatie, raak ik overspoeld en stop ik er maar weer mee. Hier is het lekker praktisch en duidelijk:)Primula, het tuindraadje heeft even een uitstapje naar de dagdraad gemaakt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Ha Josje!Ja ik merk het!Maar ik lees het evengoed graag hier hoor.Ben benieuwd naar jouw perikelen!Ik ga ook 1 courgette planten over een paar weken.Maar ik koop een plantje (1 stuks).En dan ga ik ook nog snackkomkommer zetten + augurk.Gaan ook de hoogte in en hoef je enkel een stok bij te plaatsen.MMMMMMmmmmmm.....En je weet hoe klein/groot mijn tuin is he?Toedeloe, tot op tuinperikelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Fleur, zit je nu nog steeds op je eigen forum? Kom nou toch weer bij ons, mis je hoor:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Maar nu ga ik echt afsluiten hoor!Het lijkt wel of ik er een verslaving bijkrijg......Forum, forum.....En ik moet mijn sudoku nog maken!(Uit een boekje)Welterusten luitjes:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Hoi Igor, Geen zorgen Igor, als de Superdelux Billenklets 4x1 promotie je niet aanstaat geven we het toch aan iemand anders? Volg de billenklets special-live van Raeman! (FM65,3-AM876,4)Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 als ik iets erg vindt Rea is het reaman de schreeuwerd sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Pst. ik kom ff trusten wensen, want de Bolle gaat zo plat.Morgen weer gezond allemaal op hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 slaap lekker Bollekeheb je verdiend meis!en truste voor alle anderen ook natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Trusten, sweet Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden